شمانیوز
شما نیوز

خودروجیکوJ7

معرفی و بررسی خودرو جیکوJ7 / جیکوJ7 همراهی مطمئن و شیک برای سفرهای خانوادگی

  معرفی و بررسی خودرو جیکوJ7 / جیکوJ7 همراهی مطمئن و شیک برای سفرهای خانوادگی

در خبر زیر به بررسی و معرفی خودرو جدید چری ،جیکوJ7 پرداخته ایم.

به گزارش شمانیوز :خودرو جیکوJ7 یک خودروی شاسی‌بلند و خانوادگی است.جیکوJ7 با ظاهری مدرن، فضای داخلی فراوان و امکانات متنوع، جذابیت زیادی برای خریداران خود دارد.جیکوJ7 با موتور‌های قدرتمند و فناوری‌های پیشرفته، عملکرد بالا و رانندگی آسان را برای کاربران فراهم می‌کند.اما از نظر ظاهری تفاوتی بین چری جیکو J7 و تانسو ۰۶ وجود ندارد و تنها استثنا به حذف لوگوی چری و جایگزینی لوگوی جیکو بجای آن مربوط می‌شود. بد نیست بدانید طول/عرض/ارتفاع چری تانسو ۰۶ به ۴۵۳۸/۱۸۹۸/۱۶۸۰ میلی‌متر و فاصله بین محوری آن به ۲۶۷۲ میلی‌متر می‌رسد. انتظار داریم چری جیکو J7 نیز همین ابعاد را داشته باشد. وقتی از کناره‌ها به خودروی موردبحث نگاه کنید شاهد طراحی شناور سقف به همراه دستگیره‌های در مخفی و رینگ‌های ۵ پره خواهید بود. سانروف پانورامیک نیز در جیکو J7 وجود دارد.

اما از نظر ظاهری تفاوتی بین چری جیکو J7 و تانسو ۰۶ وجود ندارد و تنها استثنا به حذف لوگوی چری و جایگزینی لوگوی جیکو بجای آن مربوط می‌شود. بد نیست بدانید طول/عرض/ارتفاع چری تانسو ۰۶ به ۴۵۳۸/۱۸۹۸/۱۶۸۰ میلی‌متر و فاصله بین محوری آن به ۲۶۷۲ میلی‌متر می‌رسد. انتظار داریم چری جیکو J7 نیز همین ابعاد را داشته باشد. وقتی از کناره‌ها به خودروی موردبحث نگاه کنید شاهد طراحی شناور سقف به همراه دستگیره‌های در مخفی و رینگ‌های ۵ پره خواهید بود. سانروف پانورامیک نیز در جیکو J7 وجود دارد.

از نظر طراحی داخلی نیز تفاوتی بین دو خودروی ذکر شده وجود ندارد و کابین چری جیکو J7 پذیرای دو نمایشگر مربوط به پشت آمپرها و سیستم اطلاعات مرکزی با ابعاد ۱۰.۲۵ و ۱۴.۸ اینچ و فرمان دی کات است. سیستم‌های نیمه خودران سطح ۲ خودرو نیز شامل مواردی همچون کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری خودکار، هشدار خروج از مسیر و پایش نقاط کور هستند. در لیست تجهیزات این خودرو مواردی همچون صندلی‌های گرم و سرد شونده، کنسول مرکزی با کول باکس و… دیده می‌شود. در پایان باید گفت چری سال قبل ۹۳۷,۱۴۸ دستگاه خودرو را صادر نمود که نسبت به یک سال قبل از آن رشد ۱۰۱ درصدی را نشان می‌دهد.

جزئیات خبر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی