شمانیوز
شما نیوز

قیمت طلا و سکه

قیمت طلا و سکه امروز 6 شهریور / قیمت طلا کاهشی شد

قیمت طلا و سکه امروز 6 شهریور / قیمت طلا کاهشی شد

امروز سه شنبه 6 شهریور 1403 قیمت طلا اعلام شد. براساس بررسی های انجام نرخ طلا امروز کاهشی است.

به گزارش شمانیوز :قیمت طلا و سکه تحت تأثیر عوامل مختلف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی قرار دارد و به‌طور مداوم در حال نوسان است. قیمت طلا و سکه معمولاً بر اساس تحولات بازارهای جهانی، مانند تغییرات قیمت جهانی طلا و نرخ دلار، تغییر می‌کند. تقاضای مردم برای خرید طلا و سکه، به ویژه در ایام خاص مانند عیدها و مراسم‌ها، می‌تواند بر قیمت‌ طلا و سکه تأثیر بگذارد. سیاست‌های اقتصادی و مالی دولت‌ها و بانک‌های مرکزی نیز می‌تواند بر قیمت طلا و سکه تأثیر بگذارد و نوسانات زیادی ایجاد کند

امروز قیمت طلا کاهش یافت و هر گرم طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ، با ۱۰۶۰۰ تومان کاهش، ۳,۶۰۸,۰۰۰ (سه میلیون و ششصد و هشت هزار) تومان نرخ گذاری شد.بازار طلا و سکه امروز شاهد کاهش قیمت طلا  است.

قیمت اونس طلا امروز

هر اونس طلا امروز با افزایش ۰.۱۵ درصدی، از ۲,۵۱۳ (دو هزار و پانصد و سیزده ) دلار به ۲,۵۱۷ (دو هزار و پانصد و هفده ) دلار رسید.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز

قیمت طلا  کاهش یافت. در بازار امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ، با ۱۰۶۰۰ تومان کاهش، ۳,۶۰۸,۰۰۰ (سه میلیون و ششصد و هشت هزار) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت مثقال طلا 18 عیار امروز

همچنین هر مثقال طلا 18 عیار با کاهش ۰.۲۹ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۵,۶۲۹,۰۰۰ (پانزده میلیون و ششصد و بیست و نه هزار) تومان معامله شد.

آخرین نرخ سکه امامی

قیمت سکه امامی به 42,700,000 (چهل و دو میلیون و هفتصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، بدون تغییر بوده است.

آخرین نرخ نیم سکه

در بازار امروز نیم سکه نسبت به روز قبل ، با ۵۰۰۰۰ تومان کاهش، ۲۳,۱۰۰,۰۰۰ (بیست و سه میلیون و یکصد هزار) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت ربع سکه

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی