شمانیوز
شما نیوز

متناسب سازی حقوق بازنشستگان| حقوق بازنشستگان

متناسب سازی حقوق بازنشستگان در دولت جدید کی اجرا میشود؟

متناسب سازی حقوق بازنشستگان در دولت جدید کی اجرا میشود؟

خبرهای مهم از متناسب سازی حقوق بازنشستگان در دولت جدید شده رسیده است که با شما به اشتراک گذاشتیم.

به گزارش شمانیوز: متناسب سازی حقوق بازنشستگان امری ضروری که باید خیلی وقت پیش اجرا میشد. حالا امیدها برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان به دولت جدید است. رضا فیضی نژاد گفت: در صورتی که سازمان‌های اداری و استخدامی و برنامه و بودجه نسبت به تهیه و ابلاغ جداول مربوطه اقدام کنند، احکام متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری ظرف ۲۴ ساعت و به سرعت قابل صدور است.

وی افزود: وزیر تعاون، پیگیر دریافت جداول و محاسبه مبلغ متناسب سازی است تا هرچه سریع‌تر احکام اصلاحی مربوطه را صادر کند.

فیضی نژاد تصریح کرد: طبق ماده ۴ آئین نامه اجرایی متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری موضوع تصویب نامه شماره ۶۸۹۶۹/ ت ۶۲۷۷۰ ه مورخ ۱۴۰۳/۵/۱ هیأت وزیران، مقرر شده تا سازمان اداری و استخدامی و برنامه و بودجه کشور جداول مربوط به نحوه شناسایی و طبقه بندی بازنشستگان را بر اساس مبلغ پرداختی توسط شاغلان مشابه و همطراز در پایه، رتبه، مرتبه، طبقه، درجه، گروه یا سایر عناوین مشابه و با ملاک قرار دادن ۳۰ سال سابقه تهیه و به این صندوق ابلاغ کنند.

وی افزود: تا این لحظه، جداول مربوط به اجرای قانون که مبنای محاسبه مبلغ متناسب سازی برای هر بازنشسته و همچنین افراد مشمول، از سوی سازمان‌های مذکور، ابلاغ نشده است.

معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد: با وجود مباحث مربوط به جداول متناسب سازی و منابع مالی مورد نیاز، صندوق بازنشستگی کشوری آمادگی دارد به محض دریافت جداول و تأمین منابع مالی به سرعت و ظرف ۲۴ ساعت نسبت به صدور الکترونیک احکام بازنشستگان مشمول اقدام کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی