شمانیوز
شما نیوز

حقوق کارمندان | حقوق کارکنان

مبلغ افزایش حقوق معلمان و کارمندان برای سال آینده اعلام شد / سقف و کف حقوق معلمان برای 1404

مبلغ افزایش حقوق معلمان و کارمندان برای سال آینده اعلام شد / سقف و کف حقوق معلمان برای 1404

کف و سقف افزایش حقوق کارمندان در سال آینده از ۲۰ تا ۴۵ درصد افزایش می یابد.

به گزارش شمانیوز؛ حقوق معلمان باید متناسب با زحمات و تلاش‌های آنها در آموزش و پرورش باشد تا انگیزه بیشتری برای تدریس ایجاد شود. افزایش حقوق معلمان می‌تواند به بهبود کیفیت آموزش و یادگیری در مدارس کمک کند و جذب نیروهای متخصص را تسهیل نماید. حقوق معلمان به عنوان یک مسلئه اساسی و حیاتی است. تأمین حقوق معلمان نه‌تنها به ارتقاء سطح علمی جامعه کمک می‌کند، بلکه به افزایش احترام و ارزش‌گذاری به حرفه معلمی نیز می‌انجامد.

کف و سقف افزایش حقوق کارمندان در سال آینده از ۲۰ تا ۴۵ درصد افزایش می یابد 

پیش‌بینی اولیه افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان در سال ۱۴۰۴ در بخش‌نامه بودجه ۱۴۰۴ لحاظ شده است.لازم به ذکر است، داشتن فرزند و حق عائله‌مندی موجب افزایش ۲۰ درصد تا ۴۵ درصد شده است.

بخشنامه بودجه سال ۱۴۰۴ کشور، هفت پیوست دارد که شامل برنامه زمان‌بندی تهیه و تنظیم لایحه برنامه و بودجه سال ۱۴۰۴ به‌صورت دومرحله‌ای؛ ضوابط مالی تهیه و تنظیم لایحه برنامه و بودجه سال ۱۴۰۴؛دستورالعمل و فرم‌های تهیه و تدوین بودجه دستگاه‌های اجرایی؛ دستورالعمل بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد و برنامه عملیاتی سالانه؛ دستورالعمل تهیه و تنظیم بودجه شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت؛ دستورالعمل غربالگری طرح‌ها و پروژه‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و دستورالعمل تنظیم پیوست تسهیلات بانکی و هزینه‌های فرابودجه‌ای است

بخشنامه تدوین بودجه سال ۱۴۰۴ درحالی از سوی سازمان برنامه و بودجه به دستگاه های اجرایی ابلاغ شد که در آن پیش بینی اولیه دولت چهاردهم، برای افزایش حقوق سال آینده برای افراد مجرد ۲۰ درصد است.افزایش ضریب ریالی حقوق مطابق جدول فوق نسبت به آخرین حکم کارگزینی سال ۱۴۰۳ لحاظ نمایند. رقم قطعی ضریب حقوق به تصویب هیأت وزیران خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    ترابخدا بس کنید هنوز اضافات امسال راندادید حالااعلام اضافات سال بعد..!!! بیشترحالت کمدی و رام داره چراکه باعث تورم وبالا رفتن قیمت‌هادربازار میشه..

  • ناشناس

    اینقدر حقوق ما کم است که ۲۰درصد هیچ کمکی نمی کنه.نه وام قابل توجهی نه بن مسافرتی نه امکاناتی.....

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی