شمانیوز
شما نیوز

متناسب سازی حقوق بازنشستگان

بالاخره تکلیف متناسب سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد

بالاخره تکلیف متناسب سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته تأمین اجتماعی کشور خبر های مهمی درباره متناسب سازی حقوق بازنشستگان واریز ارائه داده است.

به گزارش شمانیوز :متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به معنای تعدیل و به‌روز رسانی مستمری‌های بازنشستگان است تا این افراد بتوانند با توجه به تغییرات اقتصادی و افزایش هزینه‌های زندگی، از سطح معیشت مناسبی برخوردار شوند.متناسب سازی حقوق بازنشستگان معمولاً شامل افزایش مستمری‌ها، بهبود شرایط بیمه و خدمات درمانی، و ارائه تسهیلات اجتماعی برای تأمین نیازهای بازنشستگان است.متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان نه تنها به حفظ کرامت و رفاه این افراد کمک می‌کند، بلکه می‌تواند به تقویت اعتماد عمومی به نظام تأمین اجتماعی و حمایت از نسل‌های آینده نیز منجر شود.دولت‌ها و نهادهای مربوطه با بررسی مستمر وضعیت اقتصادی و نیازهای جامعه بازنشستگان، موظف به اتخاذ تدابیر لازم برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان هستند.

محمد اسدی، رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته تأمین اجتماعی کشور اظهار داشت: ما به طور جدی در حال پیگیری واریز یک میلیون تومان به عنوان علی‌الحساب تیرماه به حساب بازنشستگان تأمین اجتماعی هستیم و نباید بین بازنشستگان صندوق‌های مختلف تبعیضی وجود داشته باشد.

پس از واریز یک میلیون تومان به عنوان علی‌الحساب برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری، رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته تأمین اجتماعی کشور نیز از تلاش‌های این تشکل برای واریز مبلغ علی‌الحساب به حساب بازنشستگان تأمین اجتماعی خبر داد.

محمد اسدی گفت: به جد پیگیر واریز یک میلیون تومان علی الحساب تیر ماه به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی هستیم؛ نباید بین بازنشستگان صندوق‌ها تبعیض قایل شوند.

وی از رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور درخواست کرد از شکاف و تبعیض بین بازنشستگان صندوق‌های مختلف بازنشستگی خودداری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی