شمانیوز
شما نیوز

قرعه کشی ایران خودرو

بالاخره زمان نتایج قرعه کشی ایران خودرو مشخص شد

بالاخره زمان نتایج قرعه کشی ایران خودرو مشخص شد

یکشنبه هفته گذشته قرعه کشی ایران خودرو انجام شد. براساس اخبار اعلامی نتایج قرعه کشی ایران خودرو تا فردا 18 شهریور تکمیل خواهد شد.

به گزارش شمانیوز :خبری مبنی بر زمان اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو منتشر شده است.قرعه‌کشی ایران خودرو به عنوان یک روش برای تخصیص خودرو به متقاضیان، به ویژه در شرایطی که تقاضا بیش از عرضه است، برگزار می‌شود.قرعه‌کشی ایران خودرو معمولاً با هدف ایجاد شفافیت و عدالت در توزیع خودروها انجام می‌شود و شرکت‌کنندگان باید شرایط و مدارک لازم را ارائه دهند.نتایج قرعه‌کشی ایران خودرو معمولاً با استقبال و انتقادات فراوانی از سوی متقاضیان مواجه می‌شود و برخی افراد خواستار تغییر در فرآیند آن هستند.

ایران خودرو روز یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ قرعه کشی را برای محصولات هایما ۷X، هایما S۷ پلاس، هایما S۵، پژو ۲۰۷i دستی با موتور TU۵، پژو ۲۰۷i دستی با موتور TU۳، رانا پلاس، سورن پلاس بنزینی، تارا دستی، ری را، تارا اتوماتیک و دو خودروی برقی لونا GRE و FAW Bestune NAT برگزار کرد.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز (شنبه ۱۷ شهریورماه) یا نهایتاً تا فردا ۱۸ شهریور اعلام خواهد شد. این نتایج علاوه بر پیامک در یکی از سایت‌های ikco.ir یا ikcosales.ir قابل مشاهده خواهد بود.

همچنین بر اساس اعلام ایران خودرو زمان تحویل خودروها شش ماهه دوم سال ۱۴۰۳ خواهد بود؛ در فروش فوق‌العاده، ۹۰ روز پس از واریز وجه و انعقاد قرارداد و در پیش‌فروش، متناسب با نوع محصول انتخابی و اولویتِ کسب شده‌ متقاضی در اولویت‌بندی، از چهار تا شش ماه پس از واریز وجه و انعقاد قرارداد خودرو تحویل داده می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی