شمانیوز
شما نیوز

قیمت طلا و سکه

قیمت طلا و سکه امروز 19 شهریور ماه /نرخ طلا و سکه افزایشی شد

قیمت طلا و سکه امروز 19 شهریور ماه /نرخ طلا و سکه افزایشی شد

بر اساس بررسی های انجام شده و تحلیل بازار امروز دوشنبه 19 شهریور ماه نرخ طلا و سکه با افزایش قیمت روبه رو است.

به گزارش شمانیوز :قیمت طلا و سکه در ایران به عنوان یک نشانگر مهم از وضعیت اقتصادی کشور، تحت تأثیر نوسانات ارزی و تغییرات سیاسی قرار دارد و به همین دلیل همیشه مورد توجه سرمایه‌گذاران و مردم قرار می‌گیرد.با افزایش تقاضا برای طلا به عنوان یک دارایی مطمئن در زمان‌های ناامنی اقتصادی، قیمت طلا و سکه در بازار ایران به شکل قابل توجهی افزایش یافته و به یکی از گزینه‌های اصلی سرمایه‌گذاری تبدیل شده است.نوسانات قیمت طلا و سکه در ایران نه تنها بر بازار داخلی بلکه بر رفتار مصرف‌کنندگان و سرمایه‌گذاران نیز تأثیر می‌گذارد و باعث تغییر در الگوهای خرید و فروش می‌شود.امروز قیمت طلا و سکه افزایش یافت و هر گرم طلا ۱۸ عیار با افزایش ۹۰ درصدی نسبت به روز قبل ، ۳۶,۱۲۷,۵۰۰ (سی و شش میلیون و یکصد و بیست و هفت هزار و پانصد ) تومان معامله شد.

آخرین نرخ اونس طلا

هر اونس طلا امروز با کاهش ۰.۸۹ درصدی، از ۲,۵۱۶ (دو هزار و پانصد و شانزده ) دلار به ۲,۴۹۴ (دو هزار و چهارصد و نود و چهار ) دلار رسید.

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار

قیمت طلا افزایشی شد. همچنین هر گرم طلا ۱۸ عیار با افزایش ۹۰ درصدی نسبت به روز قبل ، ۳۶,۱۲۷,۵۰۰ (سی و شش میلیون و یکصد و بیست و هفت هزار و پانصد ) تومان معامله شد.

قیمت مثقال طلا 18 عیار امروز

در بازار امروز هر مثقال طلا 18 عیار نسبت به روز قبل ، با ۳۰۰۰۰ تومان افزایش، ۱۵,۶۷۰,۰۰۰ (پانزده میلیون و ششصد و هفتاد هزار) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ سکه امامی

قیمت سکه امامی به 43,300,000 (چهل و سه میلیون و سیصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش 0.3 درصدی داشته است.

قیمت نیم سکه امروز

همچنین نیم سکه با افزایش ۰.۲۱ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲۳,۳۵۰,۰۰۰ (بیست و سه میلیون و سیصد و پنجاه هزار) تومان معامله شد.

قیمت ربع سکه امروز

در بازار امروز ربع سکه نسبت به روز قبل ، با ۵۰۰۰۰ تومان افزایش، ۱۵,۳۵۰,۰۰۰ (پانزده میلیون و سیصد و پنجاه هزار) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ سکه گرمی

همچنین هر سکه گرمی بدون تغییر نسبت به روز قبل ، ۷,۱۰۰,۰۰۰ (هفت میلیون و یکصد هزار) تومان معامله شد.

جزئیات خبر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی