شمانیوز
شما نیوز

همستر کوین

قیمت جدید توکن همستر کامبت مشخص شد

قیمت جدید توکن همستر کامبت مشخص شد

در آخرین قیمت گذاری همستر کامبت دارندگان این توکن کاملا نا امید شدند.

به گزارش شمانیوز؛ اعداد و ارقام Coingecko نشان می‌دهد توکن بازی همستر کامبت دیروز به کمترین قیمت خود در حوالی ۰.۰۰۵۵ دلار رسید. قیمت همستر کامبت درمجموع از زمان عرضه در صرافی‌ها بیش از ۴۰ درصد افت کرده است. توکن HMSTR ابتدا با قیمت ۰.۰۰۹۹ دلار وارد بازار شد اما اکنون حوالی ۰.۰۰۵۸ دلار معامله می‌شود. ارزش کل بازار همستر کامبت درحال‌حاضر ۳۷۹ میلیون دلار است.

Hamster Kombat در اصل بازی کلیکی بر بستر تلگرام است که با بلاکچین TON کار می‌کند. بازیکنان به روش‌های مختلف سکه به‌دست آوردند و درنهایت این تلاش‌ها به توکن قابل‌برداشت تبدیل شد. البته تیم همستر فقط ۴۳ درصد کل بازیکنان بازی خود را واجد شرایط دریافت توکن معرفی کرد.

هم‌اکنون حدود ۶۴ میلیارد و ۳۷۵ میلیون توکن HMSTR در بازار در گردش است. در ۲۴ ساعت اخیر نیز ارزش معاملات این ارز دیجیتال حدود ۳۱۷ میلیون دلار بوده است. ظاهراً حدود ۹۳.۹۵ درصد کل موجودی همستر در ۵ کیف پول برتر است که بازار این توکن را کنترل می‌کنند.

بازار معاملات توکن همستر کامبت نیز مثل بیشتر توکن‌های رمزارزی نوپا پرنوسان بوده است. این توکن در چند روز نخست عرضه با افت قیمت شدیدی روبه‌رو شده و مشخص نیست می‌تواند به ثبات برسد یا خیر. همچنین نمی‌توان پیش‌بینی کرد درصورت به ثبات رسیدن، این اتفاق چه زمانی رخ می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی