شمانیوز
شما نیوز

حقوق پرستاران

خبر خوش برای پرستاران / حقوق پرستاران افزایش می یابد

خبر خوش برای پرستاران / حقوق پرستاران افزایش می یابد

بر قرار معلوم مبلغ اضافه کاری پرستاران افزایش می یابد.

به گزارش شمانیوز؛ مبلغ حقوق پرستاران برای اضافه کاری بسیار ناچیز است. بعضی از منابع مبلغ حقوق پرستاران برای اضافه کاری را ساعتی 20 هزار تومان اعلام کردند. از این رو عضو کمیسیون بهداشت مجلس، گفت: دیدگاه دولت نسبت به افزایش مبلغ اضافه کاری و جذب پرستار مثبت است.

سید محمدجمالیان با اشاره به بررسی مشکلات پرستاران در نشست کمیسیون بهداشت مجلس، گفت: در پی پیگیری‌های کمیته پرستاری و همچنین کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مورد مطالبات پرستاران، ۸ مورد از اولویت‌ها و مطالبات این قشر احصا و حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون در نامه‌ای به رئیس جمهور بر ضرورت توجه به آنها تاکید کرد.

وی افزود: خوشبختانه سازمان برنامه و بودجه در جواب مکاتبه کمیسیون با رئیس جمهور پاسخ داد که حدود ۶ همت از معوقات پرستاران پرداخت و مقرر شد پول اضافه کاری آنها که رقم بسیار پایینی هست با پیشنهاد وزارت بهداشت پیگیری و مصوب شود و در این رابطه دیدگاه مثبت خود را اعلام کردند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس دوازدهم ادامه داد: همچنین در مورد کمبود تعداد پرستاران هم اعلام شد که برای صدور مجوز استخدام پرستار هماهنگی‌های لازم با سازمان اداری و استخدامی صورت گرفته و امیدواریم بتوانیم تمامی مطالبات پرستاران را تا روز پرستار پیگیری و به تمام مطالبات پاسخ دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی