شمانیوز
شما نیوز

حقوق فرهنگیان

تاریخ واریز حقوق فرهنگیان مشخص شد

تاریخ واریز حقوق فرهنگیان مشخص شد

تاریخ واریز حقوق فرهنگیان اعلام شده است که در ادامه جزییات آن را می خوانید.

به گزارش شمانیوز :حقوق فرهنگیان معمولاً تحت تأثیر سیاست‌های دولت، بودجه آموزش و پرورش و شرایط اقتصادی کشور قرار دارد و ممکن است در طول زمان تغییر کند.پرداخت حقوق فرهنگیان برای ساعات کاری اضافی که معلمان ممکن است در طول سال تحصیلی انجام دهند.حقوق فرهنگیان که بر اساس مقطع تحصیلی، سابقه کار و نوع شغل تعیین می‌شود.با توجه به نزدیک بودن به روزهای پایانی مهر ماه؛ زمان واریز حقوق فرهنگیان توسط آموزش و پرورش اعلام شد.

حقوق مهر ماه کارکنان و شاغلان آموزش و پرورش از عصر روز دوشنبه، سی‌ام مهر به حساب‌های مربوطه واریز خواهد شد. حقوق فرهنگیان به طور معمول در روزهای آخر هر ماه واریز می‌گردد. واریز حقوق مهر ۱۴۰۳ معلمان، ۳۰ مهر ۱۴۰۳ و از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۴ بعد از ظهر صورت خواهد گرفت.

فرهنگیان عزیز در سراسر کشور می‌توانند برای آگاهی از فیش حقوقی خود در زمان‌های ذکر شده به سایت فیش حقوقی فرهنگیان به نشانی My.Medu.Ir مراجعه نمایند.

پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته آغاز گردیده است. معلمان بازنشسته در استان‌های مختلف از واریز پاداش پایان خدمت در برخی مناطق خبر می‌دهند. به نظر می‌رسد که بخشی از پاداش فرهنگیان بازنشسته مربوط به سال‌های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ در حال پرداخت است. بازنشستگان امیدوارند که تا پایان مهر، تمامی معوقات مزدی بازنشستگان در سراسر کشور تسویه شود.

جعفر امیرآبادی‌زاده؛ معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری اظهار کرد: وام ازدواج آخرین بازنشستگان مشمول که جزو ثبت‌نام‌کنندگان این تسهیلات در سال گذشته بوده یا اوایل امسال ثبت‌نام خود را تکمیل کرده بودند، پرداخت شد.

به گفته وی، با پرداخت تسهیلات باقیمانده ازدواج، در حال حاضر هیچ بازنشسته مشمولی نیست که در سنوات گذشته ثبت‌نام اینترنتی انجام داده و وام ازدواج فرزند خود را دریافت نکرده باشد.

 امیرآبادی زاده همچنین با اشاره به پرداخت همزمان تسهیلات سمپاد یا تسهیلات حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی فرزندان بازنشستگان گفت: این تسهیلات نیز برای مشمولان مقطع ارشد و مقطع دکترا پرداخت شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی