شمانیوز
شما نیوز

سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی

سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی باز شد / آغاز دور جدید ثبت‌نام خودروهای وارداتی

سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی باز شد / آغاز دور جدید ثبت‌نام خودروهای وارداتی

سامانه یکپارچه خودرو خودروهای وارداتی جدیدی را برای عرضه به متقاضیان خودرو تامین کرده است که این طرح ویژه آبان ماه است.

به گزارش شمانیوز : سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی مجدداً فعالیت خود را آغاز کرده و میزبان مدل‌های جدیدی از خودروهای وارداتی شده که قرار است در آبان ماه عرضه شوند. این رویداد که با استقبال گسترده علاقه‌مندان به خودرو همراه است، تنوع قابل توجهی را به بازار خودروهای وارداتی کشور اضافه می‌کند. در این عرضه، مدل‌های جذابی همچون اشکودا کاروک، اشکودا اکتاویا پرو، تویوتا کرولا هیبرید الیت، کیا اسپورتیج، بی وای دی سانگ پلاس، تانک ۳۰۰ و شاین مکس هیبریدی به چشم می‌خورند. عرضه این خودروها برای اولین بار در سامانه یکپارچه خودروهای واردتی، فرصت مناسبی را برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند تا به محصولات جدید دسترسی پیدا کنند.

 

شرایط فروش خودروهای وارداتی 

به اطلاع کلیه افراد واجد شرایط در ماده 4 دستورالعمل تنظیم بازار خودروسواری (مصوبه جلسه 543 شورای رقابت) می‌رساند، از روز ‌چهارشنبه مورخ 02 /08 /1403 تا ساعت 23:59 روز دوشنبه 07 /08 /1403 می‌توانند ثبت‌نام انجام داده و پنج اولویت از سبد محصولات اعلامی انتخاب نمایند.

 

متقاضیان محترم باید از تاریخ سه شنبه 24 /07 /1403 تا ساعت 12:00 روز شنبه 05 /08 /1403 یکی از حساب‌های خود را فقط نزد شعب بانک‌های واجد شرایط اعلامی در سامانه به نام خودرو وارداتی وکالتی و مبلغ پنج میلیارد ریال مسدود نمایند.

 

الف- خودروهای دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی

سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی