شمانیوز
شما نیوز

برگزاری مسابقه عکاسی در بیمه ملت

بیمه ملت با هدف معرفی هرچه بیشتر محصولات بیمه ای و ایجاد ارتباط و دوستی بیشتر جامعه با فرهنگ استفاده از بیمه بعنوان یکی از نیازهای اصلی خانواده ها، اقدام به برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع "بیمه ملت-همراه خانواده" می نماید. این مسابقه می کوشد، دغدغه خانواده ها را در حوزه بیمه به تصویر بکشد.

مقررات شركت در مسابقه: - شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است. - هر فرد می تواند تا 5 عکس ارسال نماید. - سایز عکس های ارسالی می بایست حداقل 200 کیلوبایت و حداکثر 3 مگابایت باشد.

- آثاری که کیفیت مناسب برای شرکت در مسابقه را نداشته باشند از داوری حذف خواهند شد. موضوعات عکاسی: کلیه موضوعات و دغدغه های خانواده در حوزه بیمه اعم از خودرو، مباحث مالی، درمانی و سرمایه گذاری خانواده، شامل موضوعات عکاسی هستند. این حوزه ها در رشته های زیر قابل تفکیک اند. - بیمه بازخرید سنوات - بیمه زندگی و سرمایه گذاری - بیمه آتش سوزی

- بیمه جامع خودرو - بیمه مستمری زنان خانه دار - کارت اعتباری

- بیمه درمان تکمیلی خانواده - بیمه تحصیل فرزندان - بیمه سپرده زندگی - بیمه حوادث برای مطالعه توضیحات محصولات بیمه ای و موضوعات مسابقه عکاسی به قسمت محصولات سایت بیمه ملت مراجعه نمایید. جوايز جشنواره : - نفر اول: یک سکه تمام بهار آزادی - نفرات دوم و سوم: هرکدام یک عدد گوشی هوشمند - نفر چهارم: یک عدد نیم سکه بهار آزادی - نفر پنجم: یک عدد ربع سکه بهار آزادی نحوه ارسال آثار : علاقمندان به حضور در مسابقه عکاسی می توانند با مراجعه به آدرس بات مسابقه (bime_melat_bot@ یا telegram.me/bime_melat_bot ) آثار خود را ارسال نمایند. مهلت ارسال آثار تا 10 بهمن ماه 1395 جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با محصولات بیمه ملت به سایت شرکت به نشانی www.melat.ir یا کانال تلگرام همراه خانواده به آدرس ( telegram.me/bimehmellat یا bimehmellat@) مراجعه نمایید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی