شمانیوز
شما نیوز

در شش ماه نخست سال ٩٥؛

بیش از٦٥١ میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج از سوی سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شد

٤هزار و ٩٢٠ میلیارد و ٦٧٢ میلیون ریال در قالب تعهدات کوتاه مدت از سوی سازمان تأمین اجتماعی به بیمه شدگان و مستمری بگیران در شش ماه نخست سال جاری پرداخت شده است.

به گزارش شمانیوز، بر اساس اعلام دفتر آمار و محاسبات اقتصادی و اجتماعی این سازمان، از مجموع هزینه های کوتاه مدت، یک هزار و ٣١٨ میلیارد و ٢٩١میلیون ریال در بخش غرامت دستمزد بیماری غیر ناشی ازکار و ١١٤ میلیارد و ٥١ میلیون ریال در بخش غرامت دستمزد بیماری ناشی از کار هزینه شده است .

همچنین یک هزار و١٥٥ میلیارد و ١٩٦ میلیون ریال به عنوان استراحت ایام بارداری و ٦٥١میلیارد و ٤٩١میلیون ریال به عنوان کمک هزینه ازدواج از سوی سازمان تأمین اجتماعی به بیمه شدگان در همین مدت پرداخت شده است .

بر اساس این گزارش، در شش ماه اول سال جاری، بابت کمک هزینه فوت و کفن و دفن ١٤٩میلیارد و ١٣٨ میلیون ریال وبابت هزینه سفر و فوق العاده همراه ١٨ میلیارد و٤١٧ میلیون ریال هزینه شده است .

همچنین، در همین مدت ١٤٤میلیارد و ٣١١میلیون ریال برای کمک هزینه پروتز و اروتز پرداخت شده و در بخش غرامت نقص عضو مقطوع ١٤ میلیارد و ٢٦١میلیون ریال و در بخش سایر کمک ها یک هزار و ٢٨٨ میلیارد و ١٣٨ میلیون ریال هزینه شده است .

منبع: اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied