شمانیوز
شما نیوز

توسط بانک دولتی اعلام شد:

عرضه بلوک 50.3 درصدی سهم دارای صف خرید و خریدار احتمالی

شرایط و زمان عرضه بلوک 50.3 درصدی سهام سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران توسط بانک دولتی اعلام شد تا در صورت انجام از ترکیب سهامداری آن خارج شود.

عرضه بلوک 50.3 درصدی سهم دارای صف خرید و خریدار احتمالی

به گزارش شمانیوز به نقل از بورس پرس ، بانک صنعت و معدن به وکالت از شرکت رفاه اندیش سرمایه انسانی صنعت و معدن در نظر دارد بلوک 50.3 درصدی سهام سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران را بطور یکجا و نقد یا نقد و شرایطی در بازار دوم معاملات بورس تهران روانه میز فروش کند تا در صورت انجام معامله از ترکیب سهامداری آن خارج شود.

 

به این ترتیب ، مقرر شده 20 شهریور بیش از دو میلیارد و 328 میلیون سهم "شیران" با قیمت پایه هر سهم 1670 تومان و قیمت پایه 388.8 میلیارد تومان توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن عرضه شود.

 

براساس این گزارش، این سهم در حالی چهارشنبه گذشته با صف و رشد 4.4 درصدی روبرو شد که برخی زمزمه ها حکایت از تمایل به خرید یکی از پالایشگاه های حاضر در بورس دارد که در صورت تامین منابع مالی لازم ، احتمالا" این معامله نهایی خواهد شد.

 

خریدار در صورت تمایل به خرید نقدی موظف است کل مبلغ مورد معامله را با مقررات و قوانین بورس، ظرف مدت حداکثر 2 روز کاری از تاریخ مشخص شدن برنده مزایده پرداخت کند. همچنین در صورتی که خریدار تقاضای خرید سهم بصورت نقد و شرایطی کند، باید 35 درصد از ارزش کل معامله را نقدی و حداکثر ظرف مدت 14 روز کاری از تاریخ مشخص شدن برنده مزایده پرداخت و الباقی 65 درصد ارزش معامله را در قالب 10 قسمت مساوی با فواصل شش ماه با نرخ سود سالانه 15 درصد پرداخت کند که تاریخ اولین قسط شش ماهه پس از قطعیت معامله در بورس است.

بنابراین گزارش، این شرکت با سرمایه 462.8 میلیارد تومانی طی معاملات چهارشنبه گذشته با رشد 4.1 درصدی قیمت و صف خرید روبرو بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied