شمانیوز
شما نیوز

در پی راه یابی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان به فینال مسابقات جام باشگاه های آسیا2019:

صدور پیام تبریک و تقدیر از عوامل تیم توسط مهندس شریفی

تیم فوتسال باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان با شکست قاطعانه تیم AGMK ازبکستان با نتیجه 7 بر 3 به فینال مسابقات باشگاه های آسیا 2019 راه یافت.

صدور پیام تبریک و تقدیر از عوامل تیم توسط مهندس شریفی

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی مس منطقه آذربایجان(مس سونگون): در پی موفقیت تیم فوتسال باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان در رقابت های جام باشگاه های آسیا 2019 در تایلند و راه یابی به فینال این مسابقات، مهندس شریفی مدیر مجتمع مس آذربایجان در پیامی از مدیرعامل، کادر فنی، مربی، بازیکنان و همراهان تیم تقدیر نمودند.

افزودنی است تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در مرحله نیم نهایی مسابقات با شکست قاطعانه با نتیجه 7 بر 3 تیم AGMK ازبکستان، بعنوان مدافع و مدعی جدی قهرمانی پا به فینال مسابقات گذاشته است تا در دومین حضور خود در مسابقات آسیایی و قهرمانی در این دوره از مسابقات به عنوان اولین تیم آسیایی باشد که دو بار متوالی به این عنوان دست یافته است.

متن پیام مهندس شریفی مدیر مس منطقه آذربایجان به شرح زیر است:

 

  بسم الله الرحمن الرحیم

مدیریت محترم عامل، کادر محترم و زحمتکش و صاحب سبک فنی، مربیگری تیم، بازیکنان عزیز و متعصب و غیرتمند و همراهان عزیز تیم فوتسال مس سونگون ورزقان

با سلام و تشکر و ابراز افتخار به وجود با ارزش تان، ضمن آرزوی سلامتی برای همه شما عزیزان و خانواده های محترمتان،

امیدوارم در وهله اول همگی با سلامت و تندرستی به کشور برگردید و در وهله دوم نیز کاپ قهرمانی را مجدداً برایمان به ارمغان بیاورید تا دل هموطنان عزیز و بخصوص مردمان با صفا و با وفای منطقه و شهرستان را شاد کنید. ما این روزها از همه چیز مهمتر نیازمند اخبار خوب هستیم تا در دل هموطنان، امید را همچنان زنده نگه داریم. طبیعتاً ما نیز مثل همیشه قدردان غیرت و زحمات شما خواهیم بود.

 به امید موفقیت رضا شریفی

 مدیر مجتمع مس آذربایجان 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied