شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی چه ویژگی هایی دارد؟

یادگیری یک زبان جدید می‌تواند کاری هیجان‌انگیز و دلهره‌آور باشد. پیدا کردن بهترین آموزشگاه برای یادگیری زبان انگلیسی، اولین و مهم‌ترین مرحله برای شروع است. شما باید پس از تحقیق درباره خدمات هر آموزشگاه، براساس نیازهای خود در یک آموزشگاه معتبر ثبت‌نام کنید.

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی چه ویژگی هایی دارد؟

یک دوره آموزش زبان انگلیسی ایده‌آل، دوره‌ای است که برای شما مناسب باشد. در ادامه به نکاتی اشاره خواهیم کرد که زمان انتخاب یک آموزشگاه زبان انگلیسی باید به آن‌ها دقت کنید و خواهیم گفت چرا سفیر گفتمان بهترین انتخاب در این رابطه است.

آموزشگاه زبان انگلیسی

نکات مهم در انتخاب آموزشگاه زبان انگلیسی

بدون شک نخستین قدم برای یادگیری موثر و کارآمد هر موضوع یا حرفه‌ای، به نحوه و محیط آموزش بستگی دارد. به همین علت انتخاب یک آموزشگاه مناسب برای یادگیری زبان‌های خارجی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اما در این انتخاب باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

انواع دوره‌هایی که یک موسسه ارائه می‌دهد

برای این‌که در انتخاب دچار دوراهی نشوید، ابتدا باید بدانید هدف و دلیل شما از یادگیری زبان انگلیسی چیست. سپس می‌توانید مسیر خود را براساس اهدافتان انتخاب کنید.

امروزه کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی انواع مختلف دارند، مانند دوره‌های آمادگی آیلتس، SAT، تافل و همچنین دوره‌های عمومی و مکالمه در سطوح مختلف از پایه تا پیشرفته. پس از علم به هدفتان و شرکت در یک آزمون تعیین سطح زبان، می‌توانید اقدام به ثبت‌نام دوره مورد نظر در آموزشگاه منتخب خود کنید.

آزمون تعیین سطح سفیر به دو روش شفاهی و کتبی انجام می‌شود. در آزمون کتبی مهارت شنیداری یا لیسنینگ، ارزیابی واژگان یا Vocabulary و سطح گرامر شما را ارزیابی خواهند کرد.

پس از شرکت در این آزمون می‌توانید از سطح زبان خود مطلع شوید و مطابق آن در دوره‌های متنوع سفیر شرکت کنید.

سیستم ارزیابی و تعیین سطح زبان این آزمون براساس چارچوب اروپایی مشترک مرجع برای زبان‌ها یا CEFR طراحی شده است که در سراسر دنیا اعتبار دارد.

آزمون تعیین سطح آنلاین شفاهی YOUSEPTO نیز مهارت گفتاری یا اسپیکینگ، توان مکالمه روان و دایره لغات و گرامر زبان‌آموز را مورد ارزیابی قرار می‌دهد. آزمون YOUSEPTO آموزشگاه سفیر گفتمان برای تمام رده‌های سنی قابل استفاده است.

مهارت استاد، باعث مهارت زبان‌آموز خواهد شد

انتخاب یک مرکز آموزش زبان با دوره‌های متنوع اما استادهای بدون مهارت کافی، کمکی به پیشرفت شما در یادگیری نخواهد کرد. بنابراین، علاوه بر دوره‌های یک آموزشگاه، درباره کیفیت آموزش و استادهای آن نیز تحقیق کنید.

بهترین استاد زبان انگلیسی در برقراری ارتباط و گوش دادن مهارت دارد و از قدرت همکاری، همدلی و صبر بالایی بهره می‌برد. روش‌های جذاب برای تدریس و علاقه او به کمک کردن به زبان‌آموزان نیز از ویژگی‌های یک استاد خوب زبان انگلیسی محسوب می‌شوند.

بنابراین، سوال کردن درباره استادهای خوب از دیگران می‌تواند برای شما بسیار موثر و مفید باشد. اساتید آکادمی زبان سفیر گفتمان با گذراندن دوره TTC از دپارتمان جذب اساتید انتخاب می‌شوند.

آن‌ها در طول این دوره از هر نظر بررسی می‌شوند تا با بالاترین سطح ممکن تدریس را در این آموزشگاه زبان انگلیسی درجه یک شروع کنند.

تعداد زبان‌آموزان اهمیت زیادی دارد

اگر نمی‌دانید در کدام آموزشگاه ثبت‌نام کنید، جایی انتخاب کنید که کلاس‌های کوچک‌تری دارد. واضح است که یک استاد در کلاسی با حضور سی نفر زبان‌آموز، نمی‎تواند روی پیشرفت و کسب نتایج عالی تمام آن‌ها تمرکز کند.

در مقابل، کلاسی با جمعیت کمتر از سطح تدریس و کیفیت بالاتری برخوردار خواهند شد، زیرا مدرس می‌تواند به‌راحتی کلاس را کنترل کرده و روی پیشرفت تک تک زبان‌آموزان تمرکز کند.

ممکن است حتی بهترین استاد زبان انگلیسی در مواجه با جمعیت‌های زیاد در مدیریت و هدف‌گذاری موثر و ارتباط با زبان‌آموزان با مشکلاتی روبرو شود. بنابراین تعداد زبان‌آموزان اهمیت بسیار بالایی دارد.

موقعیت مکانی آموزشگاه

درست است که مکان کلاس درس شما، به اندازه کادر آموزشی و کیفیت تدریس اهمیت ندارد و می‌توانید با طی کردن چند کیلومتر بیشتر از کیفیت بالاتری بهره ببردید، اما نزدیک بودن آموزشگاه به محل زندگی شما می‌تواند عامل مهمی در انتخاب آن باشد.

چنین مشکلاتی در آموزش آنلاین زبان انگلیسی وجود ندارند، زیرا می‌توانید بهترین استادهای سطح کشور را انتخاب کرده و در خانه و اتاق خود شروع به یادگیری کنید.

امروزه افراد بسیار زیادی در دوره‌های آنلاین ثبت‌نام می‌کنند و این روش آموزش محبوبیت زیادی دارد. متخصصان آموزشی نیز دریافته‌اند که به دلیل استفاده از فناوری‌ها و روش‌های جدید، آموزش الکترونیکی یا همان آنلاین می‌تواند تاثیر زیادی در یادگیری زبان‌آموزان داشته باشد.

سفیر گفتمان برگزار کننده دوره‌های آموزش آنلاین زبان انگلیسی به نام سایبرتاک است. این دوره، راه‌حلی مناسب برای افراد پرمشغله یا کسانی است که دسترسی به کلاس‌های حضوری با کیفیت ندارند.

وبینارهای آموزشی این دوره شامل آموزش دستور زبان، مفاهیم کاربردی در زبان، واژگان و نگارش توسط مجرب‌ترین استادهای کشور می‌شود.

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

نظرات زبان‌آموزان هر موسسه را به دقت بررسی کنید

تجربه زبان‌آموزان از دوره‌های یک آموزشگاه و بررسی پیشرفت آن‌ها می‌تواند به شناخت و انتخاب پربازده‌ترین موسسه آموزش زبان کمک کند. سعی کنید چنین نظراتی را در سایت‌های معتبر بخوانید یا به‌صورت مستقیم از دیگر زبان‌آموزان بپرسید.

امکانات موسسه

یادگیری زبان‌های خارجی و روش‌های موثر آن، دائما در حال تغییر هستند و یک آموزشگاه زبان انگلیسی خوب و مناسب باید با آخرین روش‌های رایج و موثر آشنا باشد.

در یک آموزشگاه زبان ایده‌آل باید علاوه بر به‌کارگیری استادهای باتجربه و به‌روز، از فناوری‌های مدرن در جهت بهبود روند آموزشی استفاده شود.

طول دوره

یکی دیگر از عواملی که باید در انتخاب موسسه برای آموزش آنلاین زبان انگلیسی یا حضوری در نظر بگیریم، مدت زمان دوره است. طول دوره ایده‌آل ممکن است براساس نیازها و اهداف شما متفاوت باشد.

به‌عنوان مثال، ممکن است به دلیل مشغله زیاد، زمان کمی داشته باشید و بخواهید در دوره‌های فشرده شرکت کنید تا در مدتی کوتاه، به تسلطی نسبی در زبان انگلیسی برسید.

در مقابل، اگر قصد شما شرکت در دوره آموزش زبان انگلیسی از صفر باشد بهتر است در دوره‌های طولانی‌تر شرکت کنید تا مطالب به‌مرور زمان در ذهن شما تثبیت شوند.

هزینه دوره‌ها

هزینه دوره‌هایی که شرکت می‌کنید، باید معقول و مناسب باشد. درست است که برای یادگیری خوب و موثر یک زبان جدید باید هزینه پرداخت کرد اما پیدا کردن آموزشگاهی که علاوه بر شهریه مناسب، خدمات متنوعی ارائه دهد گزینه معقول‌تری است.

موسسه سفیر برای رضایت زبان‌آموزان همواره سعی کرده است تا علاوه بر ارائه خدمات با کیفیت و کلاس‌های کم‌جمعیت، شهریه معقول و مناسبی دریافت کند. این شهریه‌ها با توجه به تعیین سطح زبان فرد و دوره منتخب او متفاوت هستند.

تعیین سطح زبان

سخن نهایی

انتخاب یک موسسه مناسب برای شرکت در کلاس‌های زبان اهمیت بسیار بالایی دارد. شاید با خود بگویید تمام موسسه‌ها و زبانکده‌ها در نهایت موضوع یکسان و کتاب مشابهی تدریس خواهند کرد، اما روش تدریس و استفاده از روش‎های موثر و به‌روز در یادگیری تاثیر زیادی دارد.

موسسه زبان سفیر گفتمان به همراه مجرب‌ترین استادهای زبان انگلیسی، ارائه طیف گسترده‌ای از خدمات به صورت حضوری و آنلاین و استفاده از به‌روزترین روش‌ها برای آموزش، آماده خدمت‌رسانی به مشتاقان به زبان انگلیسی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌ها، بخش سوالات متداول سایت این موسسه را مطالعه کنید. همچنین می‌توانید از قسمت مشاوره رایگان با آن‌ها در ارتباط باشید تا مشاوران سفیر گفتمان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied