شمانیوز
شما نیوز

این مرد کلمبیایی با فروش هوا پول درمی آورد! + فیلم

کارلوس آلوارادو، کارآفرین کلمبیا ادعا می‌کند که با فروش هوا در شهر خود روزانه صد‌ها دلار درآمد دارد.

این مرد کلمبیایی با فروش هوا پول درمی آورد! + فیلم

مدلین، دومین شهر بزرگ کلمبیا، با آب و هوای مطبوع خود شناخته می‌شود. این شهر به دلیل برخورداری از یک هوای مطبوع در تمام طول سال به «شهر بهار ابدی» معروف است.

با این حال مطمئنا نمی‌توان چنین آب و هوایی را با کسی که هزاران مایل دورتر دورتر از شماست سهیم شد؟ اما جالب است بدانید یک کارآفرین جوان کلمبیایی با فروش هوای شهر مدلین درآمدازیی می‌کند.

کارلوس آلوارادو، مدعی است با فروش بطری‌های هوا در شهر خود روزانه صد‌ها دلار درآمد کسب می‌کند.

آلوارادو در این باره گفت: «در این بطری‌ها ما هوای مدلین را که خاص است، مانند یک جواهر ذخیره می‌کنیم. ما هوای شهر را همانطور که هست بسته بندی می‌کنیم و قبل از بسته بندی از کیفیت هوا مطمئن می‌شوم.»

این تاجر جوان ادعا می‌کند که روش خاصی برای گرفتن هوا و بسته‌بندی آن در بطری‌های شیشه‌ای کوچک ایجاد کرده است که برای اطمینان از عدم وجود هر نوع بویی، بطری‌ها باید کاملاً تمیز شوند. آلوارادو می‌گوید جمع آوری هوا را با کمک یک دستگاه خاص انجام می‌دهد.

فروش هوا

 او افزود: «من یک دستگاه کارآمد ساختم، یک جمع کننده هوا، که بین ۱۵ تا ۳۰ دقیقه طول می‌کشد تا ذرات هوا را به دام بیاندازد تا کاملا احساس بهار در شما ایجاد شود. این کار ۱۰۰ ٪ طبیعی است.»

خوان کارلوس آلوارادو ادعا می‌کند که تنها در روز اول ۷۷ بطری هوا را به قیمت ۵ دلار فروخته است. او با الهام از موفقیت غیرمنتظره‌اش، کارش را دوچندان کرد و در روز سوم، ظاهراً حدود ۳۰۰ بطری به گردشگران در مدلین فروخت. او محصول خود را با نام Medellin Air (هوای مدلین) به مشتریانش ارائه می‌کند.

Medellin Air در رسانه‌های اجتماعی و همچنین تلویزیون ملی کلمبیا مورد توجه زیادی قرار گرفته است و مشتریان بیشتری جذب محصول این کارآفرین جوان شده اند. او همچنین صفحاتی را در رسانه‌های اجتماعی برای محصول منحصر به فرد خود راه اندازی کرده است تا به فروش بیشترش کمک کند.

بنا به گفته آلوارادو پر کردن بطری‌ها با هوای تازه در کوتاه‌ترین زمان ۱۵ دقیقه و در طولانی‌ترین زمان ۳۰ دقیقه طول می‌کشد.

آلوارادو در پایان گفت: «مردم از من به عنوان یک کلاهبردار انتقاد می‌کنند، اما این تجارت سخت‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد. پر کردن یک بطری با هوا آسان نیست.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied