شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

آموزش خرید ارز هارمونی وان + تحلیل قیمت و آینده هارمونی وان

هارمونی وان چیست؟ هارمونی وان یک ارز دیجیتال با نماد ONE می باشد که در رده ۴۸ ارز های دیجیتال قرار دارد.

آموزش خرید ارز هارمونی وان + تحلیل قیمت و آینده هارمونی وان

هارمونی یک پلتفرم مبتنی بر بلاک چین غیر متمرکز است که ابزارها و قابلیت هایی را برای ایجاد، میزبانی، مدیریت و استفاده از Dapps با حداکثر مقیاس پذیری و قابلیت همکاری ارائه می دهد. هارمونی در اتریوم میزبانی می شود ، به همین دلیل این پروژه راه حل هایی برای حل محدودیت های فعلی اتریوم ارائه می دهد.

خرید هارمونی وان

بهترین صرافی های هارمونی وان

برای خرید هارمونی وان ۲ روش برای شما وجود دارد:

۱- خرید با ریال از صرافی های معتبر ایرانی

۲- خرید با تتر از صرافی های معتبر خارجی

خرید با ریال از از صرافی های معتبر داخلی:

  ما با توجه به اینکه صرافی های خارجی کاربران ایرانی را تحریم کرده اند، استفاده از این صرافی های ایرانی را پیشنهاد میدهیم. بهترین صرافی های ایرانی عبارت اند از:

  • پی ام ایکس چنج co
  • نوبیتکس
  • والکس
  • اوکی اکسچنج

برای خرید از صرافی های ایرانی شما باید با مدارک هوییتی خودتون احراز هویت کنید و اقدام به خرید نمایید. در صرافی  پی ام ایکس چنج تنها کافی است یک شماره موبایل به نام خودتون داشته باشید و تنها در کمتر از چند دقیقه احراز هویت کنید و ارز دیجیتال مد نظرتون رو خریداری کنید.

خرید با تتر از صرافی های معتبر خارجی

برای خرید از صرافی های خارجی باید ابتدا ارز تتر خریداری کنید و به معاملات ارز های دیجیتال بپردازید برای خرید تتر میتوانید به صرافی آنلاین پی ام ایکسچنج مراجعه کنید.

بهترین صرافی ارز هارمونی وان از نظر حجم معاملات صرافی بایننس می باشد و باقی صرافی ها به ترتیب زیر می باشد.

صرافی بایننس

کوکوین

گیت

هابی گلوبال

بی بیت

توسعه دهندگان هارمونی وان  چه کسانی هستند؟

هارمونی به طور مشترک توسط یک تیم توسعه دهنده که دارای تجربه زیادی در زمینه رمزنگاری و علوم رایانه است ، ایجاد و توسعه داده شد و مقیاس پذیری و قابلیت همکاری را برای توسعه دهندگان Dapp به ارمغان آورد. موسس و مدیرعامل هارمونی استفان تسه است، در حالی که نیک وایت همچنین یکی از بنیانگذاران و یکی از اعضای فعال جامعه هارمونی است.

این شرکت در ابتدا در سال ۲۰۱۷ تاسیس شد ، با یک تیم توسعه ۱۲ نفره، از جمله استفان تسه و هفت عضو که دارای موقعیت های قبلی در مایکروسافت، گوگل، آمازون و اپل بودند.

استفان تسه قبلاً در گوگل، مایکروسافت و اپل به عنوان مهندس کار می کرد. هارمونی برای توسعه بیشتر پروژه باید تا پایان سال ۲۰۲۱ زیرساخت های متقاطع و متقابل زنجیره ای را معرفی کند.

ارز هارمونی وان

کیف پول های هارمونی وان

شما میتوانید هارمونی وان را بر روی کیف پول های مختلفی نگه داری و مدیریت کنید.

پلتفرم های مختلفی برای نگهداری این ارز دیجیتال وجود دارد:

کیف پول های نرم افزاری

کیف پول های سخت افزاری

کیف پول های تحت وب

کیف پول های نرم افزاری:

کیف پول های نرم افزاری رایگان و بسیار کاربردی هستند. در این کیف پول ها شما ۱۲ کلمه دارید که باید از آنها با احتیاط نگهداری کنید و در اختیار دیگران قرار ندهید.

کیف پول های موبایلی معتبر هارمونی وان به ترتیب زیر می باشند:

تراست

متامسک

کوینومی

سامورایی

کیف پول های سخت افزاری:

کیف پول های سخت افزاری یا کیف های سرد امن ترین گزینه برای نگه داری ارز دیجیتال وان می باشد.

بهترین کیف پول های  سخت افزاری هارمونی وان عبارت اند از :

کیف پول لجر نانو اس

کیف پول لجر نانو ایکس

کیف پول سیف پل

کیف پول های تحت وب:

کیف پول های آنلاین یا کیف پول های وب نیز رایگان و آسان برای استفاده هستند و از چندین دستگاه با استفاده از یک مرورگر وب قابل دسترسی هستند.

خرید هارمونی

آینده قیمت ارز وان

ONE به تازگی سقف قبلی خود را پس گرفته و درحال تثبیت بر روی آن میباشد با برسی های صورت گرفته در تایم فریم روزانه و هفتگی آن اهداف 0.5 و 1.0 دلار برای کوتاه مدت و اهداف 2.4 تا 4.3 دلار برای میان مدت برای ان وجود دارد. توجه داشته باشید مشخص شده این هدف های تاییدی بر این نخواهد بود که حتما این اعداد را به خود می بیند و این امر به رویداد های پیش روی هارمونی و شرایط بازار بستگی دارد. تمامی موارد بالا برای هارمونی (ONE ) برسی شده و از تمانی گزینه های مثبت برخوردار است. توجه داشته باشید این مطلب پیشنهاد خرید و فروش نیست و برای خرید در قیمت مناسب باید از لحاظ تکنیکالی مورد برسی قرار بگیرد.

چگونه ارز هارمونی وان  بخریم ؟ ONE

نحوه خرید، فروش و تبدیل هارمونی وان از پی ام ایکسچنج:

  • خرید، فروش و تبدیل از طریق وبسایت ، ربات هوشمند تلگرام و اپلیکیشن

وب سایت:

خرید ارزدیجیتال وان از وب سایت:

برای خرید از طریق وبسایت به قسمت خرید و فروش سریع رفته و با وارد کردن اطلاعات هویتی ، احراز هویت خود را به صورت اتوماتیک کامل کرده و ارز مبدا را بر روی تومان و ارز مقصد را بر روی هارمونی وان one قرار دهید و باقی مراحل را طی کنید.

فروش ارزدیجیتال هارمونی وان از وب سایت:

برای فروش ارز هارمونی وان نیاز به احراز هویت ندارید و در این مرحله ارزمبدا را بر روی هارمونی وان و ارزمقصد را بر روی تومان قرار دهید و باقی مراحل را برای تکمیل فروش خود طی نمائید.

تبدیل ارزدیجیتال هارمونی وان به سایر ارزها:

برای تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر نیاز به احراز هویت نیست و شما باید ارز مبدا را از قسمت رمزارزها هارمونی وان انتخاب کنید و به دنبال آن ارزدیجیتالی که قصد دریافت آن را دارید انتخاب کنید و مراحل را ادامه دهید.

ربات تلگرام:

خرید ارزدیجیتال هارمونی وان از ربات:

برای خرید ارز هارمونی وان از ربات تلگرام ابتدا وارد ربات با آدرسpmxchnage_bot@ شده و start  را بزنید .

سپس در کانال تلگرام عضو شده و گزینه عضو شده ام را بزنید .بعد از این مراحل شما به پنل کاربری ربات دسترسی خواهید داشت و با زدن گزینه پنل کاربری و همچنین گزینه ارتقا به سطح نقراه ای اقدام به احراز هویت سریع کنید.

در احراز هویت سطح نقره ای تنها نیاز است شماره ملی ،شماره همراه ،شماره تلفن ثابت و اطلاعات فردی از قبیل نام و نام خانوادگی و... را ثبت کنید و بدون ارسال مدارک در کمتر از چند دقیقه ارزدیجیتالی که قصد خرید آن را دارید خریداری کنید .

لازم به ذکر است در سطح نقره ای شما محدودیت سقف خرید خواهید داشت که در همان مرحله به شما اعلام خواهد شد و برای برداشتن این محدودیت باید احراز هویت سطح طلایی را تکمیل نمائید.

بعد از اتمام احراز هویت به قسمت خرید و فروش رفته مبدا را تومان زده و برای ارز مقصد کلید رمزارزها را بزنید و وان را از لیست ارزها انتخاب کنید و باقی مراحل را طبق توضیحات ربات در هر مرحله طی کنید.

شما میتوانید برای نگهداری ارز وان از تراست ولت استفاده کنید و با خیالی آسوده ارز های خود را بلندمدت نگهداری کنید. برای بهترین قیمت ارز one به صرافی آنلاین پی ام ایکسچنج مراجعه کنید.

بهترین صرافی آنلاین ارز دیجیتال

بهترین صرافی آنلاین ارز دیجیتال

برای خرید و فروش ارز های دیجیتال و ارز هارمونی  (one) ما صرافی آنلاین "پی ام ایکس چنج " pmxchange.co را به شما معرفی میکنیم که دارای ویژگی هایی از جمله :

  • سریع ترین صرافی خرید ارزدیجیتال در ایران
  • احراز هویت اتوماتیک
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • پشتیبانی از پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی
  • پشتیبانی بیش از 1000 ارز دیجیتال
  • واریز وجه ریالی بصورت پایا و کارت به کارت
  • خرید و فروش بدون کارمزد
  • بهترین نرخ در ایران

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied