شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

یک راهکار ساده برای دانلود بازی ها و برنامه های اندروید با ترافیک نیم بها

برای دانلود و نصب برنامه و بازی‌ها بر روی گوشی اندروید چند راه وجود دارد که یکی از این راه‌ها، استفاده از وب سایت اپلیکیشن‌ها می‌باشد. امروزه گوشی‌هایی هوشمند اندرویدی جزئی از زندگی روزمره ما شده اند و تقریبا تمامی افراد در طول روز زمان زیادی را صرف استفاده از گوشی خود می‌کنند.

یک راهکار ساده برای دانلود بازی ها و برنامه های اندروید با ترافیک نیم بها

زمانی که یک گوشی هوشمند جدید می‌خریم، می‌دانیم که بر روی آن فقط چند برنامه پیشفرض نصب است و اگر بخواهیم کارایی و قابلیت‌های گوشی خود را ارتقا بدهیم، نیاز است که بازی و اپلیکیشن‌های مورد نیاز خود را بر روی آن نصب کنیم. در ادامه و برای مطالعه این مقاله همراه با ما باشید.

 

3c192783-1b80-4fd1-bc59-e917abb1950d

نصب اپلیکیشن و بازی در گوشی اندروید

برای نصب اپلیکیشن و بازی در گوشی اندوید چند راه وجود دارد. اصلی ترین راه نصب این گونه بازی و برنامه‌ها، استفاده از گوگل پلی که مارکت اصلی اندروید است، می‌باشد. اما با وجود تحریم‌های موجود در این مارکت و مشکلات نصب نشدن برنامه‌ها به علت وجود اختلالات اینترنت، بهتر است به سراغ نمونه‌های داخلی برای نصب برویم. وب سایت اپلیکیشن‌ها یکی از مراجع دانلود برنامه اندروید و بازی به صورت ترافیک داخلی نیم بها است که شما را قادر می‌سازد بدون وجود تحریم‌ها و با حداکثر سرعت ممکن یک بازی یا اپلیکیشن را دانلود و سپس نصب کنید.

تعداد برنامه و بازی‌های اندرویدی منتشر شده در اپلیکیشن‌ها بسیار زیاد و دارای تنوع است. به عنوان مثال اگر بلاگر هستید و اقدام به ویرایش ویدیو می‌کنید، پیشنهاد من به شما استفاده و دانلود اینشات است.  ویرایش آسان کلیپ‌های ویدیویی و اعمال تغییرات روی آن‌ها، یکی از مشخصه‌های خوب این برنامه است. شما با نصب اینشات می‌توانید اقدام به تولید و ویرایش کلیپ کرده و آن را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید. از دیگر ویژگی‌های این برنامه می‌توان به برش ویدیو و همچنین ادغام دو یا چند ویدیو اشاره نمود.

fb6cea5f-1b1c-4f65-8e67-9bee0f25254b

 

اگر اهل بازی و سرگرمی باشید، حتماً می‌دانید که گوشی‌های اندرویدی امروزی قادر هستند یا گرافیکی ترین بازی‌های موجود را اجرا کنند و شما می‌توانید به صورت آفلاین و آنلاین خود را در وقت‌های آزاد که در اختیار دارید، سرگرم کنید. یکی از این بازی‌های سرگرم کننده برای اندروید، بازی فری فایر است. Garena Free Fire یک بازی در سبک اکشن است که توسط استودیوی بازیسازی GARENA INTERNATIONAL I PRIVATE LIMITED طراحی و به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. اگر بخواهیم به صورت تخصصی این بازی را برای شما شرح دهیم، با دانلود فری فایر شما قادر به انجام یک بازی آنلاین گروهی در سبک بتل رویال هستید. در این بازی همانند سایر بازی‌های بتل رویال به همراه 30 گیمر دیگر در یک جزیره فرود خواهید آمد و بایستی به نبرد با سایر افراد بپردازید. در نهایت آخرین فرد یا گروه باقی مانده برنده خواهد شد.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی