شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی//

جاذبه های گردشگری ایتالیا در فصل زمستان

جاذبه های گردشگری ایتالیا یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگران در فصل زیبای زمستان است. هوای خنک ایتالیا در فصل زمستان همراه با آمادگی برای جشن سال نوی میلادی، همان تجربه خاطره‌انگیزی را رقم می‌زند که هزاران گردشگر را هر ساله به ایتالیا می‌کشاند. اگر شما هم امسال می‌خواهید با تور ایتالیا فصل زمستان تجربه‌ای زیبا و به ‌یاد ماندنی را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید، همراهمان باشید.

جاذبه های گردشگری ایتالیا در فصل زمستان

از رؤیایی‌ترین جاذبه های گردشگری ایتالیا چه می‌دانید؟

ایتالیا، کشوری با تاریخچه کهن، آب‌وهوای مدیترانه‌ای و زیباترین مناظر گردشگری، هر ساله گردشگران بسیاری را از سراسر دنیا فرامی‌خواند. ایتالیا در فصل زمستان رنگ‌وبوی دیگری دارد و تجربه خاطره‌انگیزی را برای افرادی که در هوای خنک زمستان قدم به این کشور زیبا می‌گذارند، رقم می‌زند. در ادامه زیباترین جاذبه های گردشگری ایتالیا را به شما معرفی می‌کنیم.

رُم، شهری زیبا با تاریخچه‌ای غنی

شهر رم به‌عنوان پایتخت کشور ایتالیا، اولین مقصد بسیاری از گردشگرانی است که از سراسر دنیا قدم به این کشور غنی می‌گذارند. رم در زمستان آرام و زیباست و تجربه‌ای آرامش‌بخش را به شما هدیه می‌کند. غیرممکن است که یکی از طرفداران پروپاقرص فرهنگ زیبای ایتالیا باشید و نام کلوسیوم، قلعه سن آنجلو و موزه اسپادا را نشنیده باشید!

بهترین فصل برای سفر به این شهر دوست‌داشتنی، فصل زمستان و در ماه دسامبر است. همان ماهی که رم کم‌کم برای جشن سال نوی میلادی آماده می‌شود و شور و شوق زیبایی را برای مسافران نیز به ارمغان می‌آورد. یادتان باشد که یک جفت کفش پیاده‌روی مناسب و یک چتر خوب هم با خودتان ببرید تا از بارش‌های رگباری باران در رم غافلگیر نشوید!

ونیز، شهری در آرامش با کانال‌های آبی شگفت‌انگیز

ونیز، شهری بسیار زیبا بر روی آب، یکی از زیباترین شهرهایی است که دلِ هزاران گردشگر را می‌رباید. این شهر زیبا در فصل زمستان هوای خنک و دلپذیری دارد و به دلیل کمتر بودن تعداد گردشگران نسبت به فصل تابستان، تجربه‌ای آرام و دلنشین را به شما هدیه می‌کند. قایق‌سواری در کانال‌های آبی، معماری خیره‌کننده و خوشمزه‌ترین غذاها در انتظار شماست تا بهترین سفر عمرتان را در کنار خانواده و عزیزانتان تجربه کنید.

پالرمو و سیسیل، لذت آرامش سواحل دریا در هوای خنک

اگر به طبیعت و سواحل زیبای ایتالیا علاقه‌مندید، لذت آفتاب گرفتن در دل زمستان‌های جزیره سیسیل را از دست ندهید! پالرمو به‌عنوان مرکز این جزیره دوست‌داشتنی، یکی از زیباترین جاهایی است که هر گردشگری را جذب خود می‌کند. اگر از آرامش ساحل هنگام غروب آفتاب لذت می‌برید، چه خوب است که از شهر ساحلی چافلو نیز دیدن کنید.

بهترین فصل برای لذت بردن از جاذبه های گردشگری ایتالیا و سواحل زیبای سیسیل، فصل زمستان و به‌خصوص ماه دسامبر است. اگر دوست دارید کمی گرمای اروپایی را هم بچشید، می‌توانید در ماه‌های ژانویه یا فوریه از این شهر زیبا دیدن کنید.

 

 

..1....

 

 

 

تورین، زیبایی خیره‌کننده رشته‌کوه‌های آلپ

تورین نیز یکی از جذاب‌ترین جاذبه های گردشگری ایتالیا است که از سمت شمال به رشته‌کوه‌های آلپ آراسته شده است. بازدید از جشنواره نور آب یکی از زیباترین تجربه‌هایی است که می‌توانید با حضور در این شهر به خودتان هدیه دهید. اگر می‌خواهید هیجان اسکی روی برف را تجربه کنید و با خوشمزه‌ترین غذاهای اصیل ایتالیایی آشنا شوید، سفر به تورین را حتماً در برنامه‌تان بگنجانید. یادتان نرود که بیچرین یا همان شیر و شکلات داغ و خوشمزه تورین را هم حتماً امتحان کنید!

 

 

توسکانی، آرامش طبیعت بکر و هوای پاک و تازه

توسکانی یکی از زیباترین ناحیه‌های ایتالیا است که با طبیعت بکر و آثار فرهنگی بی‌نظیرش، به‌عنوان یکی از مهم‌ترین جاذبه های گردشگری ایتالیا شناخته می‌شود. باغ‌های میوه، طبیعت سرسبز، خانه‌های ویلایی و هوای پاک و تازه چیزی نیست که بتوان به‌سادگی از کنار آن گذشت! جالب است بدانید شهر معروف پیزا که برج کج پیزا را در دل خود جای داده است، در این ناحیه زیبا واقع شده است.

میدان کلیسای جامع پیزا، مرکز تاریخی فلورانس و مرکز تاریخی سیه‌نا ال دوورچا نیز از جمله معروف‌ترین اماکن فرهنگی توسکانی به شمار می‌روند. یادتان باشد حتماً به پینتزا یا همان شهر پنیر هم سری بزنید تا از چشیدن طعم انواع پنیرهای اصیل ایتالیایی بی‌نصیب نمانید!

کورتینا دامپتزو، هیجان اسکی در منطقه زیبای برفی

کورتینا دامپتزو محبوب‌ ترین مقصد اسکی‌بازان دنیاست! این شهر زیبا که ملکه دولومیت خوانده می‌شود، زیباترین پیست‌های اسکی جهان را در خود جای داده است. اگر از ماه دسامبر تا مارس از ایتالیا دیدن می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم به کورتینا دامپتزو نیز سری بزنید. در این شهر زیبا و برفی می‌توانید انواع لوازم اسکی را خریداری کنید و تجربه‌ای لذت‌بخش را به خود و عزیزانتان هدیه دهید.

ساحل آمالفی، ساحلی سحرآمیز در دل شب‌های ایتالیا

اگر به آرامش ساحل دریا علاقه‌مندید و دوست دارید در دل زمستان خنک ایتالیا از کمی هوای گرم هم بهره ببرید، رفتن به ساحل زیبای آمالفی را در برنامه سفرتان بگنجانید. این ساحل اسرارآمیز بهترین فرصت برای افرادی است که به آرامش پیاده‌روی در کنار دریا علاقه دارند. در این مکان زیبا می‌توانید موسیقی‌های سنتی آمالفی را نیز بشنوید و از فضای شورانگیز جشن سال نو در فصل زمستان لذت ببرید.

ناپل، لذت بازارگردی و خریدی جذاب در روزهای کریسمس

ناپل یکی از زیباترین شهرهای ایتالیاست که با مراسم منحصربه‌فردش به مناسبت سال نوی میلادی، گردشگران بسیاری را جذب خود می‌کند. در این شهر خاطره‌انگیز می‌توانید بازارگردی کنید و برای عزیزانتان سوغاتی‌های زیبا بخرید. یادتان باشد ناپل آب‌وهوای نسبتاً گرمی دارد. پس هنگام پیاده‌روی بهتر است لباس‌های گرمتان را در خانه بگذارید و با یک جفت کفش مناسب پیاده‌روی، از بازارگردی و مراسم ویژه کریسمس لذت ببرید.

لذت سفری خاطره‌انگیز با بازدید از جاذبه های گردشگری ایتالیا

 

 

....2...

 

 

ایتالیا با مراکز تاریخی، فرهنگی و تفریحی بی‌نظیرش، هر ساله میزبان هزاران گردشگر از سراسر دنیاست. بازدید از جاذبه های گردشگری ایتالیا همراه با هوای خنک و پاک زمستان، یکی از بهترین تجربه‌های زندگی را برای شما و عزیزانتان رقم می‌زند.

اگر شما هم می‌خواهید یکی از هزاران نفری باشید که امسال بخت یارشان می‌شود و شانس گشت‌وگذار در این کشور زیبا را پیدا می‌کنند، می‌توانید در معتبرترین تور ایتالیا فصل زمستان ثبت ‌نام کنید و از سفر به این کشور زیبا لذت ببرید. با آرزوی سفری خوش و لحظاتی به‌یادماندنی برای شما و عزیزانتان.

 

*مطلب فوق رپورتاژآگهی بوده و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied