شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی//

مسافرت به اروپا؛ کدام کشورها بیشتر خوش میگذرد؟

اروپا بسیاری از مکان های تاریخی، جلسات مهم فرهنگی و مناظر زیبای دنیا را در خود جای داده است و در آن اقشار مختلف، زبان ها و فرهنگ های مختلف حضور دارند. در این مقاله جذاب قصد داریم شما را با بهترین مناطق تفریحی اروپا آشنا کنیم.

مسافرت به اروپا؛ کدام کشورها بیشتر خوش میگذرد؟

در هر سال هزاران نفر به اروپا سفر می کنند. مسافرت به اروپا با اهداف مختلفی مانند تفریح، کار، تحصیل و مهاجرت همراه خواهد بود. 

 

ایتالیا

شهر زیبای رم یکی از مقاصد اصلی توریستان و گردشگران به اروپاست. برخی اعتقاد دارند رم پایتخت جهان بوده و نسبت به هر تمدن دیگری غنی تر است. ایتالیا یکی از کشورهای دیدنی و تاریخی دنیاست که قدمت چند هزار ساله دارد. این کشور هر گردشگری را برای یکبار هم که شده به خود جذب می کند. ونیز دیگر شهر ایتالیا یکی از زیباترین شهرهای گردشگری است و هر ساله عاشقان زیادی در این شهر قدم می زنند.

شهر فلورانس ایتالیا نیز یکی از زیباترین شهرهای جهان بوده و یکی از بهترین مقصدهای سفر به اروپا خواهد بود. شهر فلورانس در تمام دنیا معروف است و علاقه مندان به آثار هنری را به خود جذب می کند. این شهر محل تولد هنرمندان بزرگ جهان از جمله ماکیاولی، لئوناردو داوینچی، دانته، گالیله‌ و میکل آنژ است.

کرواسی

کرواسی نیز در فهرست بهترین مقصدهای اروپایی است. شهر کاواتات در کرواسی بهترین مقصد برای داشتن آرامش است. زیرا هر چیزی که برای استراحت نیاز داشته باشید در این شهر فراهم خواهد بود. کاواتات مقصدی بسیار عالی برای گردشگران است. این شهر که بین ساحل آدریاتیک و دامنه های شرقی رشته کوه های آلپ و دانوب واقع شده هر ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند.

این شهر در اوایل قرن بیستم توسط گردشگران اتریشی و مجارستانی کشف شده و محلی برای استراحت ثروتمندان بود. هتل ها، کافه ها و رستوران های زیبای این شهر با درختان نخل پوشانده شده و  این نخل ها آن را به یک سمبل برای شهر کاواتات تبدیل کرده است.

یونان

 

 

images_1666073962

 

یکی از زیباترین مقصدهای اروپایی، سفر به جزایر یونان است. تور یونان و به خصوص سفر به جزیره کفالونیا در جنوب جزایر کورفو و لفکادا، جزیره کوشی آداسی و دیگر جزایر این کشوربرای دوستداران طبیعت، بسیار عالی بوده و می توان یکی از بهترین سفرها به اروپا را در این کشور رقم زد.

پرتغال

پرتغال یکی از بهترین مقاصد تور اروپا برای سفر در فصول مختلف است. شهر براگا در پرتغال چیزی یکی از زیباترین شهرهای اروپاست که تاریخ و معماری جذابی دارد. این شهر همچنین مراکز خرید بسیار دیدنی داشته و رستوران های جذابی برای استراحت و صرف غذا دارد. کلیساها، صومعه ها و عبادتگاه های مجلل این شهر، یکی از مقصدهای مهم گردشگران خواهد بود.

رومانی

یکی از زیباترین شهرهای رومانی سیبیو است. این شهر در مرکز استان ترانسیلوانیا واقع شده و سنت و مدرنیته را در خود ادغام کرده است. این شهر ۸۰۰ ساله بسیار با ارزش های اروپایی در ارتباط بوده و در حفظ میراث فرهنگی ارزشمند اروپا بسیار فعال اند. به همین سبب چندی پیش شهر سیبیو به پایتخت فرهنگی اروپا شهرت یافت.

این شهر گردشگران و محققین بسیاری مانند علاقه مندان به دوستداران معماری، تاریخ، و ... را هر ساله در خود مشاهده می کند. جاذبه های علمی و تاریخی این شهر و دیدنی های آن مانند میدان ماره مهمترین عوامل سفر به این شهر به شمار می روند. در تمام سال می توانید به شهر سیبیو سفر کنید. در کریسمس می توان به بازار کریسمس رفته و از زیبایی های اروپا در این شهر جادویی لذت برد.

برخی از اقلیت های ساکسون یا آلمانی ها در رومانی نیز ساکن هستند، زیرا این افراد در علم و معماری بسیار ماهر بودند و به رشد و پیشرفت کشور رومانی بسیار کمک کردند.

فرانسه

انقلاب ها، درگیری ها، خوش گذرانی، تفریح، غذای عالی و اماکن تاریخی را می توانید در پاریس مشاهده کنید. این شهر درخشان، سخاوتمند و زیبا است. پاریس از هزاران دهکده کوچک و جذاب تشکیل شده است. تقریباً تمام مردم دنیا نام برج ایفل را شنیده اند و حتی برخی از آنان این برج را از نزدیک دیده اند.

پاریس شهر شعر و شاعری و فرهنگ است. به این شهر عروس شهرهای اروپا می گویند. پاریس نیز یکی از مهمترین مقاصد گردشگری در اروپاست و گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. از دیگر شهرهای فرانسه می توان به مارسی و لیون اشاره کرد.

پاریس شهر خاطره ها و خاطره سازی است. خیابان های این شهر مانند یک موزه بوده و با قدم زدن در این خیابان ها و تماشای کاخ ها، باغ ها و کافه های آن لذت بسیاری خواهید برد. هتل های متنوعی با رنج قیمتی متفاوت در این شهر وجود دارد و شما با هر میزان بودجه ای می توانید در این شهر اقامت کنید.

اسلوونی

اسلوونی و به خصوص دره سوکا در این کشور به عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری اروپا انتخاب شده و مکان طبیعی و مناسب برای عشاق، ورزشکاران و خانواده ها است. اگر به دنبال گذران تعطیلات خود در طبیعت بکر، آبشارها و دریاچه و غارها و ... هستید دره سوکا یک انتخاب بسیار عالی برای شماست.

رودخانه زیبای سونا، در دامنه کوه های آلپ یکی از براق ترین آب های اروپا را دارد. مساحت این منطقه ۹۴۲ کیلومتر مربع بوده و به سه قسمت بووک، کوبارید و تولمین تقسیم می شود. این دره طبیعت زیبایی داشته و ​​ورزش های آبی همچون پاراگلایدرها، قایق سواری، قایق رانی و ماهیگیری در این رودخانه جریان دارد. ورزش هایی مانند کوه نوردی و دوچرخه سواری نیز در کوهستان در دامنه این رودخانه انجام می شود.

اسلوونی از جمله کشورهایی است که باید در لیست سفرهای تفریحی خود قرار دهید. هنگام اقامت در اسلوونی، بازدید از بوهینج را از دست ندهید.

اروپا پر از مکان های تاریخی باورنکردنی ست، برای دیدن این زیبایی ها می توانید به ۴۴ کشور اروپایی سفر کنید این کشورها دارای مردم مختلف، زبان ها و فرهنگ های متفاوت هستند. قطعاً تماشای این فرهنگ ها و سبک های زندگی به ارتقای فرهنگی بازدیدگران کمک خواهد کرد. علاوه بر دیگر کشورهای دنیا اروپا نیز دارای شهرهای تاریخی و روستاهای بی نظیر است.

اسپانیا

 

 

images_1666074248

 

پیرنه ها و سیرانوادا، خلیج بیسکای و بازدید از سواحل مدیترانه، مقصدی عالی و بسیار جذاب و دیدنی است. جزایر قناری و جزایر بالئاریک یکی از پربازدیدترین و محبوب ترین مکان ها برای مسافران و گردشگران در اسپانیا خواهد بود. شهر بارسلونا و مادرید مناظری خارق العاده ای مثل لاساگرادا فامیلیا و موزه پرادو را در لیست گردشگران قرار داده اند. سویا و گرانادا نیز معماری نفیسی را دارند و هر توریستی را جذب خود می کنند. تور اسپانیا می تواند یکی از لذت بخش ترین سفرهای شما به اروپا باشد.

هلند

هلند بسیار پیشرفته بوده و با فراهم آوردن امکانات تفریحی مناسب برای گردشگران، این کشور را به یکی از کانون های مسافرتی تبدیل کرده است. مسافرت کردن در شهرهای به خصوص آمستردام، با موزه های مملو از هنر، خیابان های سنگفرش شده و زندگی شبانه، به یکی از عالی ترین مقاصد توریستی تبدیل شده اما روتردام و لاهه نیز جذابیت مخصوص به خود را خواهند داشت.

کشور هلند با کانال ها و آسیاب های بادی خود در دنیا مشهور شده است. همچنین زمین های کشاورزی و مزارع زیبای پرورش گل های لاله چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند. این کشور اولین و مهمترین صادر کننده گل در جهان است.

لهستان

شهرهای کراکوف، گدانسک و ورشو، مکانی عالی برای سفر هستند. معماری ساختمان ها، برج های کلیسا، خیابان های دوران کمونیسم، قلعه های حماسی و مراکز تاریخی در لهستان از مهمترین مقاصد گردشگران به این کشور هستند.

لهستان از قسمت شمال با دریای بالتیک هم مرز است، و از طریق بسیاری از کوه ها، جنگل ها و دریاچه ها قابل دسترسی خواهد بود. کشور لهستان مکانی بسیار زیبا و دلپذیر برای بازدید بوده و در پاییز طبیعت بسیار زیبایی را دارد.

آلمان

شهرهای قدیمی قرون وسطایی، قلعه های افسانه ای و فرهنگ عمیق کشور آلمان این کشور را به یک مکان کاملاً مناسب برای بازدید گردشگران تبدیل کرده است.

کشور آلمان بزرگترین و پر جمعیت ترین کشور اروپای مرکزی بوده و از جهات مختلفی حائز اهمیت خواهد بود. این کشور از شمال به دریای بالتیک متصل بوده و از جنوب به جنگل سیاه متصل است. در غرب این کشور رود راین قرار گرفته و در شرق آن موزه بزرگ برلین و زیبایی زیست مردم این کشور قرار دارد.

روسیه

روسیه بزرگترین کشور دنیا در جنوب اروپا قرار دارد. این کشور ثروتمند از دریای بالتیک در غرب به اقیانوس آرام و تا شرق کشیده می شود. بازدید از شهرهایی چون مسکو و سنپترزبورگ با وجود کلیساها و قلعه های بزرگ، بسیار حیرت آور است. سفر به روسیه را می توانید در زمستان به عنوان یک سفر زمستانی تجربه کنید.

جمع بندی

کشورهایی همچون انگلستان، اتریش، ایرلند و سایر کشورها نیز برای مسافرت به اروپا بسیار مناسب هستند. شما می توانید از طریق برخی وب سایت ها مانند سایت آیشم برای درخواست سفر، خرید بلیت هواپیما و ... اقدام کنید. قطعاً تورهای اروپایی بسیار جذاب و خاطره انگیز هستند با سفر به اروپا خاطرات خوبی را خواهید داشت.

 

*مطلب فوق رپورتاژآگهی بوده و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی بابت نشر آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied