شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

معرفی شغل های پردرآمد در کانادا ۲۰۲۳

یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای دستیابی به این رویا، یافتن یک شغل پردرآمد در کشور پیشرفته کانادا است. کانادا به عنوان یکی از بهترین کشورها برای زندگی باکیفیت بالا در سرتاسر جهان شناخته می‌شود. بنابراین اکثر افراد به دنبال شناخت شغل های پردرآمد در کانادا و مهاجرت به این کشور ثروتمند هستند. موسسه مهاجرتی ویزاگرد به عنوان متخصص حوزه مهاجرت و اخذ ویزا مطلب ۱۰ شغل از پردرآمدترین مشاغل کانادا را برای شما گردآوری کرده است. برای انتخاب آگاهانه‌تر آینده شغلی خود همراه ما باشید.

همه افراد آرزوی ثروتمند شدن و زندگی در یک کشور مرفه را در سر دارند. یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای دستیابی به این رویا، یافتن یک شغل پردرآمد در کشور پیشرفته کانادا است. کانادا به عنوان یکی از بهترین کشورها برای زندگی باکیفیت بالا در سرتاسر جهان شناخته می‌شود. بنابراین اکثر افراد به دنبال شناخت شغل های پردرآمد در کانادا و مهاجرت به این کشور ثروتمند هستند. موسسه مهاجرتی ویزاگرد به عنوان متخصص حوزه مهاجرت و اخذ ویزا مطلب ۱۰ شغل از پردرآمدترین مشاغل کانادا را برای شما گردآوری کرده است. برای انتخاب آگاهانه‌تر آینده شغلی خود همراه ما باشید.

 

E:\نعمتی\pics\Canada-Jobs.jpeg

 

شرایط کار کردن در کانادا برای ایرانیان

 

کانادا یکی از کشورهای پیشرفته دنیا است که اقتصادی بسیار قوی، پایدار و همواره رو به رشد دارد. این امر منجر به گسترش صنایع، شرکت‌های بزرگ و مشاغل مختلف در این کشور شده است. شرایط کار در کانادا ایرانیان بستر مناسبی را برای شروع زندگی جدید فراهم می‌کند.

کانادا سیستم حمایتی بزرگی برای تمام نیروهای کار شاغل در این کشور دارد. به این معنا که حقوق مساوی برای همه نیروهای کار جهت پیشرفت و شکوفایی در کار و بهبود سطح زندگی آنان فراهم می‌کند. به عنوان مثال، مرخصی با حقوق، استفاده از خدمات بهداشتی و درمانی رایگان و پاداش‌ها را به همه کارکنان ارائه می‌دهد. تمامی این حقوق برای نیروهای کار مهاجر و غیرمهاجر به شکل کاملا یکسان در نظر گرفته شده‌اند.

همچنین تعداد زیادی از کارخانه‌های بزرگ، مجتمع‌ها و شرکت‌های موفق تجاری در کانادا هستند. این امر زمینه ایده‌آلی برای توسعه کسب‌وکار ایرانیان ثروتمند در کانادا خواهد بود. شرکت‌های کامپیوتری، خدماتی و ساخت بازی‌های رایانه‌ای نیز به کارکنان برخوردار از دانش و مهارت‌های خاص، حقوق بسیار خوبی می‌پردازند. به علاوه، نیاز به مهندسان، حسابداران، پزشکان و پرستاران که جزء شغل های پردرآمد در کانادا برای متخصصان ایرانی محسوب می‌شوند، در کانادا بسیار زیاد است.

 

E:\نعمتی\pics\20220901jobvacancies.jpeg

 

معرفی ۱۰ شغل پردرآمد در کانادا

قبل از اینکه به جزئیات و معرفی مشاغل پردرآمد در کانادا بپردازیم، در جدول زیر نگاهی اجمالی به حقوق دریافتی افراد در برخی از پردرآمدترین مشاغل در کانادا خواهیم داشت.

 

مشاغل پردرآمد در کانادا

درآمد سالانه

متخصص قلب و عروق

280 هزار تا 550 هزار دلار کانادا

دندانپزشک

150 هزار تا 300 هزار دلار کانادا

متخصص بیهوشی

200 هزار تا 400 هزار دلار کانادا

روانپزشک

175 هزار تا 500 هزار دلار کانادا

خلبان

98 هزار تا 322 هزار دلار کانادا

جراح عمومی

95 هزار تا 400 هزار دلار کانادا

مهندس نفت

84 هزار تا 300 هزار دلار کانادا

استاد دانشکده پزشکی

150 هزار تا 250 هزار دلار کانادا

مدیر ارشد بازاریابی

200 هزار تا 400 هزار دلار کانادا

متخصص ارتودنسی

150 هزار تا 300 هزار دلار کانادا

معاون شرکت

100 هزار تا 300 هزار دلار کانادا

متخصص داده

84 هزار تا 200 هزار دلار کانادا

مدیر مهندسی نرم‌افزار

140 هزار تا 370 هزار دلار کانادا

معمار سازمانی

110 هزار تا 250 هزار دلار کانادا

حسابدار

103 هزار تا 250 هزار دلار کانادا

در ادامه مطلب به معرفی ۱۰ شغل پردرآمد در کانادا می‌پردازیم.

1. متخصص قلب و عروق

متخصصان قلب و عروق با کلیه بیماری‌های مربوط به قلب سروکار دارند. وظیفه آن‌ها تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری‌های مرتبط با قلب است.

2. دندانپزشک

کار دندانپزشک بیشتر تشخیص مسائل مربوط به دندان، لثه و دهان است. آن‌ها همچنین برای کمک به حفظ بهداشت دهان و دندان، مشاوره ارائه می‌دهند. سایر کارهای آن‌ها شامل پر کردن حفره‌ها، نظارت بر رشد دندان‌ها و استخوان‌های فک، برداشتن یا ترمیم دندان‌های آسیب دیده و غیره است.

3. متخصص بیهوشی

متخصص بیهوشی یکی از شغل های پردرآمد در کانادا است؛ چرا که از مهم‌ترین افراد در اتاق عمل محسوب می‌شود. کار متخصصان بیهوشی این است که بیمار تحت عمل جراحی را در خواب ایمن نگه دارند. به این ترتیب، بیمار در وسط جراحی بیدار نخواهد شد تا در کل روند جراحی اختلال ایجاد کند و جان خودش را به خطر اندازد.

4. روانپزشک

روانپزشکان جزء پردرآمدترین افراد در کانادا هستند. تخصص آن‌ها تشخیص و درمان اختلالات سلامت روان است که اغلب بر سلامت عاطفی و رفتاری بیماران تاثیر می‌گذارند. آن‌ها با دانش خود می‌توانند از اختلالات روانی پیشگیری کنند. همچنین در صورت لزوم، برای بیماران دارو تجویز خواهند کرد.

5. خلبان

خلبانان در کانادا همان کاری را انجام می‌دهند که خلبانان در سراسر جهان به آن اشتغال دارند. آن‌ها با هواپیماهای مسافربری، باری، نقشه‌کشی، آتشنشانی و غیره پرواز می‌کنند. اما پرواز با هواپیما تنها کاری نیست که انجام می‌دهند. آن‌ها قبل از پرواز باید مطمئن شوند که هوا به اندازه کافی خوب است. همچنین باید جزئیات پرواز خود را با خدمه هواپیما به اشتراک بگذارند.

6. جراح عمومی

هنگامی که نیاز به انجام یک عمل جراحی دارید، بهترین شانس شما رجوع به یک جراح عمومی حاذق است؛ پزشکان متخصصی که برای جراحی اعضا و جوارح بدن افراد آموزش دیده‌اند. به عنوان مثال، ممکن است یک استخوان شکسته را در بدن ترمیم کنند. آن‌ها می‌توانند هر عضو یا قسمتی از بدن انسان را زیر تیغ جراحی قرار دهند. پس از عمل جراحی نیز به پیگیری حال بیمار از طریق مراقبت‌های پس از جراحی می‌پردازند. متخصص جراح از بالاترین شغل های پردرآمد در کانادا به شمار می‌رود.

7. مهندس نفت

وقتی اسم مهندس نفت را می‌شنوید، به طور خودکار به بنزین، سوخت و غیره فکر می‌کنید. آن‌ها تمام برنامه‌ها و استراتژی‌های لازم را برای بازیابی این منابع طبیعی طراحی می‌کنند. جدا از آن، مغز متفکران حفاری، نظارت و تکمیل پروژه‌های چاه نفت هستند. مهندسان نفت به مطالعه و بررسی راه‌های مختلف جمع‌آوری گاز طبیعی و نفت از زمین و دریا می‌پردازند.

8. استاد دانشکده پزشکی

در کانادا فقط جراحان و پزشکان نیستند که دستمزد بالایی دریافت می‌کنند. افرادی که در کانادا مشغول به تدریس پزشکی هستند هم دستمزد خوبی دارند. آن‌ها جنبه‌های مختلف پزشکی را در کالج به دانشجویان خود آموزش می‌دهند یا در دانشگاه‌ها، بیمارستان‌های آموزشی یا دانشکده‌های پزشکی مشغول به تدریس می‌شوند.

9. مدیر ارشد بازاریابی

حرفه‌هایی خارج از پزشکی نیز وجود دارند که جزء شغل های پردرآمد در کانادا به شمار می‌روند. مدیران ارشد بازاریابی، استراتژی شرکت را برای تصاحب بازار طراحی می‌کنند. تلاش‌های بازاریابی آن‌ها است که تا حد زیادی به افزایش درآمد شرکت می‌انجامد.

E:\نعمتی\pics\Investment-banking-associate.png

10. متخصص ارتودنسی

ارتودنتیست‌ها در واقع دندانپزشکان تخصصی هستند. وظیفه آن‌ها تنظیم مجدد یا اصلاح ناهماهنگی در آرایش دندان‌های بیماران است. آن‌ها به طور ویژه برای رفع مشکلات مربوط به نامرتبی دندان‌ها و الگوهای بایت آموزش دیده‌اند. وقتی به بریس دندان نیاز داشته باشید، باید به متخصص ارتودنسی مراجعه کنید.

E:\نعمتی\pics\bigstock-hands-of-accountant-business-m-81132665.jpg

مشاوره اخذ ویزای کاری کانادا در ویزاگرد

اخذ ویزای کاری کانادا می‌تواند فرآیند پیچیده‌ای باشد که نیاز به برنامه‌ریزی کامل و مشاوره با متخصصان مهاجرت دارد. بنابراین تنها با برنامه‌ریزی و مشاوره مناسب می‌توان اخذ ویزای کار کانادا را یک امکان واقعی و در دسترس به شمار آورد.

متقاضیان باید به دنبال خدمات یک مشاور مهاجرتی دارای مجوز نیز باشند تا آن‌ها را در فرآیند درخواست راهنمایی کند. متخصصان مهاجرت ویزاگرد با الزامات ویزای کاری کانادا کاملا آشنا هستند و می‌توانند توصیه‌های ارزشمندی را در مسیریابی رویه‌ها به شما ارائه دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied