شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

چطور بهترین موسسه برای مهاجرت به استرالیا را پیدا کنیم؟

بهترین موسسه مهاجرت به استرالیا از دید بسیاری از مخاطبان و کارشناسان حوزه مهاجرت، مجموعه ای است که ضمن تجربه ی بالای کاری، مجوزات قانونی در کشور مبدا و مقصد را نیز داشته باشد.

چطور بهترین موسسه برای مهاجرت به استرالیا را پیدا کنیم؟

بهترین موسسه مهاجرت به استرالیا از دید بسیاری از مخاطبان و کارشناسان حوزه مهاجرت، مجموعه ای است که ضمن تجربه ی بالای کاری، مجوزات قانونی در کشور مبدا و مقصد را نیز داشته باشد.

مهاجرینی که متاسفانه با موسسات غیرقانونی اقدام به تشکیل پرونده کرده‌اند، اهمیت این موضوع را تصدیق و تایید می‌کنند.

در این مقاله قصد داریم با هم به ویژگی‌های یک موسسه قانونی و بین المللی برای امر مهاجرت اشاره کنیم. شما در اینباره چه معیارهایی برای انتخاب و عقد قرارداد دارید؟

                    

شرایط موسسه مهاجرت به استرالیا

بدیهی است که یک موسسه مهاجرت به استرالیا باید در کنار داشتن همه مجوزهای داخلی و بین المللی برای فعالیت در این حوزه، یک تیم مجرب و باتجربه داشته باشد.

در واقع اساس یک مجموعه ی خدمات محور را منابع انسانی متخصص و با تجربه ی آن تشکیل می دهد. بسیار مهم است که در یک مجموعه ی مهاجرتی شما با یک تیم پاسخگو و فعال سر و کار داشته باشید.

شرایط موسسه مهاجرتی قانونی

هر کسب و کار معتبری در ایران، صرف نظر از خدمات و یا محصولاتی که ارائه می کند، باید مجوز و پروانه فعالیت حقیقی یا حقوقی داشته باشد و تصویر آن را روی دیوار و در معرض دید همگان قرار بدهد. در ایران، وزارت کار، وزارت علوم و وزارت خارجه صادر کننده ی مجوزهای فعالیت های مربوط به کاریابی، اعزام دانشجو و مهاجرت هستند و همچنین امور اجرایی قانونی نیز در بستر شرکت های مسئولیت محدود و یا سهامی خاص ثبت شده قابل اجرا می باشد.

داشتن وب سایت معتبر

وب‌ سایت موسسه مهاجرتی مورد نظر خود را با دقت بررسی کنید. آدرس مرکز و شعب این موسسه اهمیت دارد. رویت علائم و نمادهای اعتباری و توضیح درباره هیئت مدیره و اعضای اصلی این موسسه مهم است. هر چه این موسسه شفاف‌تر و قانونمندتر عمل کرده باشد، تاثیر بیشتری در تصمیم گیری نهایی متقاضی مهاجرت خواهد داشت.

تخصص، تخصص

تخصص کلام اول و آخر است و حضور وکلای رسمی مهاجرتی و دادگستری که سابقه فعالیت مثبت با کارنامه‌ای قابل دفاع در این حوزه داشته باشند، مهمترین نکته در بررسی سوابق یک مجموعه مهاجرتی محسوب می‌شود.

موسسات مهاجرت به استرالیا معمولا در سه حوزه اصلی فعال هستند، صرف نظر از تنوع کم نظیر ویزاهای استرالیا، این موسسات برای ویزاهای مهاجرت به استرالیا در سه شاخه مهارتی، کارآفرینی و نیروی متخصص فعالیت دارند.

شاید از نظر بسیاری از شما مخاطبان این موضوع بدیهی باشد اما ذکر آن مهم است، یکی از ویژگی‌های بهترین موسسه مهاجرت به استرالیا پرهیز مطلق از ارائه وعده‌های پوچ و بی اساس است. وعده‌های عجیب و غیرمنطقی و ادعاهای وسوسه کننده متاسفانه در ابتدای راه برای فرد متقاضی دلگرم کننده است اما خیلی زود به مهمترین دلیل شکست در این مسیر حرفه‎ای تبدیل می‌شود.

مرجع صدور مجوز موسسه مهاجرت به استرالیا

اگر یک موسسه مهاجرت به استرالیا می‌خواهد روی حوزه تحصیلی و اخذ پذیرش رسمی از دانشگاه‌های مختلف تمرکز داشته باشد باید به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مراجعه کند.

موسسه مهاجرت به استرالیا در حوزه کاریابی و مشاوره شغلی در زیرشاخه اخذ ویزای کار باید از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مجوزهای لازم را دریافت کرده باشد.

تا کنون با شما از شرایط و ویژگی‌های یک موسسه مهاجرت به استرالیا گفتیم اما بهتر است از شرایط بهترین موسسه مهاجرت به استرالیا بگوییم و مسیر را برای یک انتخاب آگاهانه و درست بازتر و روشن‌تر کنیم.

جدا از مواردی که گفته شد، بهتر است بدانید که موسسه مهاجرت به استرالیا برای قرار گرفتن در صدر جدول موسسات مهاجرتی باید در کشور مقصد دارای دفتر و شعبه قانونی باشد. این دفتر مهاجرتی در کشور استرالیا باید همیشه فعال، پاسخگو و پیگیر وضعیت مشتریان و موکلین خود باشد.

شرایط وکیل موسسه مهاجرتی

وکیل رسمی این موسسه نیز ویژگی‌هایی دارد که عبارتند از:

  • مشاوره دلسوزانه، علمی و به روز ارائه کند، به موکل خود این آرامش خاطر را بدهد که در بخش‌های مختلف همکاری ضمن رعایت مفاد قرارداد، اختیار لغو قرارداد را خواهد داشت.
  • عقد یک قرارداد شفاف، واضح، مناسب و استاندارد با موکل پس از توضیح درباره همه موارد
  • برگزاری حداقل یک جلسه مشاوره کامل در کمال آرامش و پاسخگویی به همه سوالات موکل
  • اعلام معایب و مزایای ویزای انتخاب شده برای درخواست رسمی
  • نظارت بر انجام تمامی اقدامات حقوقی، اداری و تشریفاتی مربوط به اخذ ویزا
  • دریافت هزینه‌های مربوط در چارچوب قرارداد و پرهیز از دریافت مبالغ اضافه و غیر مربوط

وکیل مهاجرت تنها تکمیل کننده فرم‌های لازم یا مسئول پیگیری وضعیت مدارک و پرونده مهاجرتی شما نیست، بلکه او باید شما را از آخرین اخبار و قوانین روز مهاجرت با خبر سازد.

خیلی مهم است که در فرایند انتخاب بهترین موسسه مهاجرت به استرالیا به موضوع رسمیت وکیل توجه داشته باشید.

در حوزه مهاجرت به کشور استرالیا واجب و ضروری است که وکیل حتما عضو سازمان مارا یا Migration Agents Registration Authority باشد. این شخص کسی است که از طرف دولت استرالیا اجازه دارد امور مهاجرتی شما را در استرالیا انجام بدهد.

فراموش نکنید که داشتن وکیل رسمی با ویژگی‌های مذکور برای مهاجرت به استرالیا هرگز الزامی نیست. موضوع این است که هیچ قدمی در فرایند مهاجرت طوری تعریف نشده که فرد متقاضی نیاز مبرم به داشتن وکیل مهاجرت حس کند اما در همه این مراحل واضح است که یک وکیل مجرب و کارکشته شما را به بهترین راه هدایت کرده و در صرفه جویی زمان (این فاکتور بسیار حیاتی و طلایی) بسیار موثر است.

بهترین موسسه مهاجرت به استرالیا باید ویژگی‌های اشاره شده تا این مرحله را داشته باشد اما در ادامه به شما خواهیم گفت که چرا موسسه بین المللی شادا عضو اصلی خانواده بهترین موسسات مهاجرت به استرالیا است.

شادا، موسسه بین المللی مهاجرت به استرالیا

موسسه شادا در ایران نماینده انحصاری دفتر خدمات مهاجرتی و تحصیلی شادا در سیدنی استرالیا است و در سال 1394 موفق به اخذ مجوز قانونی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با شماره مجوز 64273 شده است.

مشخصات مؤسسه در وب سایت رسمی مارا که اداره ثبت دفاتر وکلای رسمی مهاجرت در استرالیا است و زیر نظر اداره امور مهاجرت استرالیا فعالیت می کند به ثبت رسیده است.

این موسسه دارای دپارتمان های اجرایی متفاوتی است که روند دریافت مشاوره و پیشبرد پرونده ی مهاجرتی موکلین محترم در بستر هریک از دپارتمان های تخصصی پیش می رود.

مجموعه شادا همچنین با در اختیار داشتن یک دپارتمان زبان انگلیسی فراگیر و هدفمند بسیار بیشتر از چند توصیه مناسب برای تقویت زبان انگلیسی در خدمت موکلین عزیز خود قرار می دهد.

وکیل رسمی موسسه بین المللی شادا، آقای محمد رضا عظیمی هستند و پرونده مهاجرتی کلیه موکلین محترم شادا، در تمامی مراحل از مشاوره تخصصی ایشان بهره‌مند می‌شود. محمدرضا عظیمی از سال 2009 به عنوان وکیل رسمی MARA به رسمیت شناخته شده و موسسه خدمات مهاجرتی در سیدنی را تاسیس کرده است. ایشان در حال حاضر به عنوان رئیس انجمن صنفی مشاوران رسمی مهاجرت ایران و استرالیا فعالیت می کند.

حرکت پشت سر قانون اهمیت دارد. مجموعه مهاجرتی شادا مفتخر است که صدها پرونده موفق خود را در مسیری قانونی و ایده‌آل به مقصد رسانده است.

وبسایت مجموعه مهاجرتی شادا: www.shadavisa.com

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied