شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

تور باتومی : ارزانترین سفر خارجی در تابستان 1402

تور باتومی در کشور زیبای گرجستان تجربه یک سفر لذت­ بخش و شاد را برای شما فراهم می کند، این شهر ساحلی امکانات تفریحی متنوعی را در اختیار گردشگران قرار می ­دهد. آب­ و هوای مطلوب و دلپذیر شهر باتومی را می­توان از دلایل محبوبیت آن در بین مسافرانی دانست که معمولا برای گذران تابستان آن را انتخاب می­کنند.

تور باتومی : ارزانترین سفر خارجی در تابستان 1402

تور باتومی در کشور زیبای گرجستان تجربه یک سفر لذت­ بخش و شاد را برای شما فراهم می کند، این شهر ساحلی امکانات تفریحی متنوعی را در اختیار گردشگران قرار می ­دهد. آب­ و هوای مطلوب و دلپذیر شهر باتومی را می­توان از دلایل محبوبیت آن در بین مسافرانی دانست که معمولا برای گذران تابستان آن را انتخاب می­کنند.

در فصول گرم سال سفر به یک منطقه ساحلی همچون شهر باتومی که خدمات تفریحی آبی زیادی را برای گردشگران مهیا کرده بهترین انتخاب خواهد بود.

در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی درباره این شهر زیبا ارائه دهیم و یکی از بهترین شرکت ­ها جهت انتخاب تور شهر باتومی را به شما معرفی کنیم، پس اگر برای تعطیلات تابستان خود به ­دنبال مقصدی زیبا هستید تا پایان ما را همراهی کنید.

درباره موقعیت مکانی و آب­ و هوای باتومی بیشتر بدانید!

باتومی (Batumi) به ­عنوان دومین شهر بزرگ کشور گرجستان شناخته می­ شود که در واقع پایتخت جمهوری خود مختار آجارا است و آب ­و هوای نیمه گرمسیری دارد.

تابستان­ های این شهر زیبا، گرمای قابل تحملی دارد که معمولا انتخاب تور باتومی توسط گردشگران نیز به همین دلیل است، در ضمن بهره ­مندی از تفریحات آبی در این فصل از سال نیز موجب جلب توجه افراد می ­شود.

در خصوص راهنمای سفر به شهر باتومی باید بدانید که این شهر، هم برای مسافرت­ های خانوادگی و دوستانه مناسب است و هم اینکه گزینه بسیار خوبی برای گذران ماه­ عسل زوج­ ها خواهد بود.

سرگرمی ­ها و جاذبه ­های متنوعی در باتومی وجود دارد که علاقه­ مندان می­توانند برای انتخاب تور باتومی از وب­سایت سفرمی کمک بگیرند که بهترین فرصت برای داشتن سفری ارزان و رویایی است.

جاذبه­ های گردشگری که می­توانید در تور باتومی از آنها دیدن کنید!

اگر می­خواهید چند روزی را دور از مشغله­ های زندگی و کاری در آرامش سپری کنید، تور باتومی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود که می­ توانید لحظات شاد و آرام ­بخشی را در این شهر داشته باشید.

با قدم ­زدن در خیابان ­ها و کوچه ­های این شهر، تلفیقی از خانه ­های سنتی و ساختمان ­های مدرن را مشاهده خواهید کرد که دلیلی بر زیبایی باتومی است. تعدادی از مناطق دیدنی شامل موارد زیر است:

  • باغ ژاپنی
  • برج باتومی
  • بلوار باتومی
  • میدان پیازا

در نظر داشته باشید که برای دیدن جاذبه ­های گردشگری باتومی و بهره­ مندی از سفری ارزان، سایت سفرمی به نشانی www.safarme.ir/sl/ba شما کمک می­کند تا بهترین تور مسافرتی برای گذران روزهای خوش و مفرح را انتخاب کنید.

سواحل زیبا و دیدنی شهر باتومی کدام است؟

درصورتی­که می­خواهید مسافرت تابستانه خود را در مناطق ساحلی این شهر بگذرانید در ادامه به معرفی چندین ساحل معروف باتومی می­ پردازیم تا در هنگام حضور خود از آنها دیدن کنید.

ساحل اورکی

زمانی که به شهر توریستی باتومی سفر می کنید دیدن ساحل اورکی با شن­ هایی به رنگ مشکی بسیار جالب توجه خواهد بود، این ساحل معروف در 50 کیلومتری از مرکز شهر قرار دارد که می توانید با کمک وسایل نقلیه عمومی تا آنجا بروید.

ساحل کواریاتی

این ساحل متعلق به دهکده ­ای با نام کواریاتی است که فاصله آن تا مرکز شهر باتومی 15 کیلومتر است، قرارگیری این منطقه در بین کوه­ ها باعث شده است تا یکی از زیبا ترین سواحل این شهر محسوب شود.

با حضور در این منطقه شاهد پهنه زیبای دریا در مقابل خود و کوه ­هایی پوشیده از درختان سرسبز در اطراف هستید که منظره­ ای شگفت ­انگیز را در مقابل چشم ­های شما به نمایش می­گذارد.

اقامتگاه­ های مختلفی در اطراف این ساحل وجود دارد که می­توانید برای انتخاب هتل باتومی و استفاده از امکانات رفاهی و تفریحی یکی از آنها را انتخاب کنید.

ساحل شهری

این ساحل زیبا و جذاب در بهترین نقطه شهر واقع شده که برای مشاهده آن نیاز به طی­کردن مسافت طولانی نیست، بخشی از این ساحل به برج الفبا می ­رسد که یکی از مکان­ های دیدنی شهر باتومی است.

هتل ­های بزرگ و مجللی در قسمت­ هایی از این ساحل قرار دارند که می ­توانید قبل از تهیه بلیط هواپیما برای سفر به باتومی با بررسی امکانات و هزینه، یکی از مناسب ­ترین مکان ­ها را برای اقامت خود انتخاب کنید.

ساحل شهری در بسیاری از مواقع سال شاهد حضور گردشگران زیادی است که البته در شلوغ ­ترین زمان ­ها نیز مکان استراحت برای شما به ­راحتی مهیا می­ شود و از این نظر دچار مشکل نخواهید شد.

ساحل گونیو

چشم ­انداز زیبا و منحصر به ­فرد ساحل گونیو از دلایل محبوبیت آن برای افرادی بوده که به شهر باتومی سفر می ­کنند، ساحلی خلوت و آرام که مکان مناسبی برای گذران لحظاتی آرامش ­بخش است.

البته در نظر داشته باشید که در اطراف ساحل گونیو مراکز تفریحی خاصی وجود ندارد اما برای سفارش غذا و نوشیدنی مکان­ هایی در نظر گرفته شده است.

ساحل بهشت سبز

پوشش گیاه در اطراف این ساحل، زیبایی خیره ­کننده ­ای را برای آن به ارمغان آورده است، زمانی که برای دیدن این بهشت سبز می ­روید، می ­توانید در همان نزدیکی سری به باغ گیاه ­شناسی باتومی هم بزنید.

ساحل سارپی

این ساحل زیبا و تمیز در مرز میان گرجستان و ترکیه قرار گرفته که وجه تمایز آن وجود صخره­ هایی در دل دریا است که برای شیرجه و آب ­تنی در دریا بسیار مناسب است.

تخت ­ها، آفتاب ­گیرها و آلاچیق ­های زیادی که در ساحل سارپی وجود دارد بهترین فرصت برای استراحت در کنار دریا و لذت ­بردن از فضای رویایی این منطقه است.

اگر با تصور این سواحل و لحظات شادی که می ­توانید همراه با دوستان یا خانواده خود در این مناطق بگذرانید، شهر باتومی را برای سفر تابستانه خود انتخاب کردید، ­سایت سفرمی بهترین انتخاب­ ها را برای تور تفریحی در اختیار شما قرار می­ دهد.

اقامت در باتومی

این موضوع را هم در نظر داشته باشید که برای اقامت در این شهر جذاب و دیدنی می ­توانید هتل­ های 5 ستاره لجند و ایفوریا که در بخش ساحلی قرار دارند را انتخاب کنید.

یکی دیگر از مکان­ های مناسب برای اقامت چند روزه شما در این شهر، هتل 4 ستاره واین (Wine) بوده که در مرکز شهر قرار دارد و تحت گارانتی شرکت سفرمی است.

برای این منظور شما می ­توانید با شماره­گیری 42103-021 یا 8524-021 با داخلی40 جزء افرادی باشید که از تخفیف Safarme.ir برای رزرو ارزانترین تور باتومی استفاده می کنند.

جمع ­بندی

شهر باتومی یکی از مناطق دیدنی و زیبا در کشور گرجستان است که معمولا تور باتومی در تابستان به ­دلیل ساحلی ‌بودن این منطقه طرفداران زیادی دارد.

از سری مناطق دیدنی این شهر میتوان به کاخ و بلوار باتومی، باغ ژاپنی و میدان پیازا اشاره کرد، سواحل زیبای همچون شهری، سارپی، گونیو، بهشت سبز، کواریاتی و اورکی نیز در باتومی وجود دارد. برای سفر ارزان به این شهر می ­توانید از تخفیف تور در سایت safarme.ir استفاده کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied