شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

معرفی بهترین فروشنده لاستیک یزد تایر در کشور

لاستیک‌های تولید شده در شرکت یزد تایر جزو با کیفیت ترین لاستیک‌های تولید شده در کشور هستند و ویژگی‌های بسیاری دارند که در ادامه به معرفی این موارد می‌پردازیم.

کمی بیشتر درباره شرکت یزد تایر

شرکت یزد تایر بدون شک یکی از بهترین و برترین شرکت‌های تولید کننده لاستیک انواع خودروی سبک و سنگین در کشور است که مقر اصلی این شرکت در شهر یزد بوده و از سال 1375 در حال تولید انواع لاستیک با کیفیت برای خودروهای ایرانی و خارجی است.

این شرکت عظیم، بیش از 1200 پرسنل دارد و یکی از بزرگترین تولید کنندگان لاستیک در کشور است. در صورتی که قصد خرید لاستیک یزد تایر با کمترین قیمت ممکن در بازار را دارید، می‌توانید که به وبسایت یوزپلنگ مراجعه کنید. یوزپلنگ بزرگ‌ترین و معتبرترین فروشگاه لاستیک در کشور می‌باشد که تمامی مدل‌های لاستیک از برندهای معتبر را موجود دارد. برای مشاهده لیست محصولات و مقایسه قیمت آنها با یکدیگر به وبسایت uzpalang.com مراجعه کنید. در یوزپلنگ شما می‌توانید اقدام به مشاهده ویژگی‌های مختلف انواع لاستیک یزد تایر نموده و در صورت پسندیدن هرکدام را که می‌خواهید خریداری نمایید. در ادامه نیز به معرفی بیشتر لاستیک‌های تولیدی یزد تایر می‌پردازیم.

 

ویژگی های لاستیک یزد تایر

لاستیک‌های تولید شده در شرکت یزد تایر جزو با کیفیت ترین لاستیک‌های تولید شده در کشور هستند و ویژگی‌های بسیاری دارند که در ادامه به معرفی این موارد می‌پردازیم.

 

طول عمر بالا

یکی از خصیصه های اصلی لاستیک یزد تایر، طول عمر بالای این لاستیک‌هاست، شما با خریداری کردن یک لاستیک یزد تایر، می‌توانید تا چندین سال متمادی از آن استفاده کنید و نیاز به خرید مجدد نیست زیرا لاستیک‌های تولیدی این شرکت بسیار با کیفیت بوده و در سرما، گرما و شرایط سخت آب و هوایی بهترین کیفیت ممکن را ارائه می‌دهند و خیالتان بابت طول عمر بالای این تایرها می‌بایست راحت باشد.

 

کیفیت بالای رانندگی

با خرید لاستیک یزد تایر از وبسایت یوزپلنگ، شما می‌توانید بالاترین حد کیفیت در رانندگی را تجربه کنید زیرا این لاستیک ها به گونه ای طراحی شده اند که شما کمترین میزان لرزش را در رانندگی شاهد خواهید بود. در صورتی که مایل هستید قیمت لاستیک یزد تایر را بدانید، می‌توانید به وبسایت uzpalang.com مراجعه کرده و از منوهای بالا گزینه لاستیک یزد تایر را انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید برای آن دسته از علاقه مندان به خرید لاستیک یزد تایر دولتی، یوزپلنگ امکاناتی از جمله خرید آنلاین لاستیک و خرید لاستیک یزد تایر تهران را فراهم کرده است.شما با توجه به ابعاد لاستیک و خودروی مورد نظر خود می توانید از سایز های استاندارد و جایگزین مناسب برای خرید لاستیک یزد تایر دولتی اقدام کنید.با توجه به محدودیت موجودی در خرید لاستیک یزد تایر دولتی، پیشنهاد می شود قبل از مراجعه با تلفن های 02135000042 هماهنگی و از موجودی محصول مورد نظر خود اطلاع حاصل بفرمایید.

وبسایت یوزپلنگ، با حذف واسطه‌ها قیمت نهایی محصولات را کاهش داده و شما با ارزانترین قیمت ممکن در بازار می‌توانید اقدام به خرید انواع لاستیک از این وبسایت نمایید.

چسبندگی بالا به جاده

لاستیک‌های تولیدی یزد تایر به شیوه ای طراحی و تولید شده اند که بیشترین میزان چسبندگی به آسفالت را دارند و شما در شرایط جوی نامساعد نظیر بارش برف و باران به راحتی می‌توانید از این لاستیک‌ها استفاده کرده و به راحتی رانندگی کنید و خیالتان از بابت لیز نخوردن خودرو در معابر لغزنده راحت باشد. کیفیت لاستیک‌های یزد تایر دستکمی از نمونه‌های خارجی نداشته و در عین حال قیمت آن نیز کاملا مناسب است.

 

قیمت مناسب

با توجه به اینکه لاستیک یزد تایر تولید داخلی بوده و وارد نمی‌شود، لذا قیمت آن به نسبت نمونه های خارجی کاملا مقرون به صرفه تر بوده و شما با قیمت پایین‌تر به نسبت لاستیک‌های وارداتی می‌توانید لاستیک یزد تایر را خریداری نمایید.، امروزه اکثر افراد به دنبال خرید لاستیکی هستند که هم قیمت آن مناسب باشد و هم کیفیت آن بالا باشد، در سایت یوزپلنگ، شما می‌توانید بهترین لاستیک‌های بازار را با ارزانترین قیمت در کل بازار تهیه کنید، برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید نیز به وبسایت uzpalang.com مراجعه فرمایید.

 

خرید لاستیک یزد تایر

امروزه بسیاری از افراد اقدام به فروش لاستیک‌های شرکت یزد تایر نموده اند، در این بین وبسایت یوزپلنگ توانسته است با کمترین قیمت در بازار انواع لاستیک یزد تایر را به بازار عرضه کند.

از جمله خدمات منحصر به فرد وبسایت uzpalang.com اینست که شما می‌توانید قبل از خرید لاستیک، با کارشناسان فروش یوزپلنگ تماس حاصل نموده و به صورت کاملا رایگان مشاوره قبل از خرید دریافت نمایید.

امروزه لاستیک یزد تایر طرفداران بسیاری در کشور پیدا کرده است و قیمت مناسب و در عین حال کیفیت بالای آن باعث شده است که تقاضا برای خرید این لاستیک ایرانی بالا برود و عرضه به اندازه تقاضای بازار نباشد، به همین دلیل خرید لاستیک یزد تایر در برخی از اوقات در سال کار دشواری بوده و بسیاری از افراد موفق به خرید نمی‌شوند. در صورتی که قصد خرید لاستیک یزد تایر با قیمت کاملا مناسب و کف بازار را دارید می‌توانید به وبسایت یوزپلنگ مراجعه کرده و یا با شماره تماس پشتیبانی 02135000042 تماس حاصل فرمایید.

 

عوامل موثر در تعین قیمت لاستیک یزد تایر

شرکت یزد تایر یک شرکت بزرگ با محصولات متنوع بوده که قیمت محصولات مختلف آن بلطبع با یکدیگر متفاوت است، در این میان یک سری از عوامل ثابت وجود دارند که باعث تفاوت قیمت لاستیک یزد تایر می‌شوند، در ادامه برخی از این موارد را به صورت اجمالی به شما معرفی می‌کنیم.

نوع لاستیک

تنوع محصولات تولیدی شرکت یزد تایر بالاست، هر نوع لاستیک یزد تایر با توجه به نیازمندی خاصی طراحی و تولید و روانه بازار شده است، به همین خاطر قیمت هر مدل لاستیک نیز با دیگری متفاوت است، به عنوان مثال قیمت لاستیک اورانوس یزد تایر با قیمت لاستیک مارس یزد تایر متفاوت است.

ابعاد لاستیک

مسئله دیگری که درباره تعین قیمت لاستیک خودرو یزد تایر وجود دارد، سایز و ابعاد رینگ لاستیک است، با توجه به اینکه رینگ‌های متفاوتی برای خودروهای متفاوت در بازار وجود دارد، لذا هرچقدر که سایز لاستیک بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود، به طور معمول قیمت لاستیک رینگ 14 یزد تایر از قیمت لاستیک رینگ 13 بیشتر است.

نوع خودرو

با توجه به اینکه خودروی شما سبک یا سنگین است، قیمت لاستیک آن نیز متفاوت است، در واقع لاستیک یک خودروی باری و سنگین نظیر انواع کشنده و یا اتوبوس مسافربری با قیمت لاستیک خودروی سبک ایرانی نظیر پراید قابل قیاس نبوده و قیمت لاستیک خودروهای سنگین بسیار بیشتر از خودرو سبک است.

 

جمع بندی

در این نوشته به صورت خلاصه درباره تولیدات شرکت یزد تایر صحبت کردیم و اندکی نیز به معرفی وبسایت یوزپلنگ مرجع فروش انواع لاستیک خودرو در کشور با کمترین قیمت در بازار پرداختیم، در صورتی که قصد مشاهده قیمت و خرید انواع لاستیک خودرو را دارید، کافی است که به سایت یوزپلنگ به آدرس uzpalang.com مراجعه کرده و یا با شماره تماس 02135000042 تماس حاصل فرمایید. امکان خرید حضوری لاستیک در تهران نیز فراهم است، در انتها نیز باید ذکر کرد که وبسایت یوزپلنگ دارای نماد اعتماد الکترونیکی ( اینماد ) بوده و به صورت قانونی در حال فعالیت است و در صورت ثبت سفارش از آن در کمترین زمان ممکن، لاستیک خودروی شما درب منزل و یا محل تحویلی که مشخص کرده اید به شما تحویل داده خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied