شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

افتتاح حساب دمو در بروکر icm

در این مقاله به افتتاح حساب دمو در بروکر icm می پردازیم. بطور کلی حساب دمو، یک حساب واقعی نیست در واقع یک حساب آزمایشی با پول مجازی می باشد که برای رفع ابهامات و مشکلات مبتدیان طرح ریزی شده است.

برای انجام معاملات در بازارهای مالی نیاز به افتتاح حساب در بروکرها دارید. حساب های متفاوتی در بروکرهای مختلف وجود دارد از آن جمله حساب دمو در بروکر icm می باشد. در این مقاله به افتتاح حساب دمو در بروکر icm می پردازیم. بطور کلی حساب دمو، یک حساب واقعی نیست در واقع یک حساب آزمایشی با پول مجازی می باشد که برای رفع ابهامات و مشکلات مبتدیان طرح ریزی شده است.

 

 

هر تریدری می تواند یک حساب دمو افتتاح کند که تجربۀ خوبی از عملکرد و نوسانات بازار را بدست آورد تا بتواند با حساب واقعی وارد بازارهای مالی شود. با افتتاح حساب دمو در بروکر آی سی ام کپیتال، مبتدیان می توانند امکانات معاملاتی این بروکر را مورد ارزیابی قرار دهند و با بازار و نحوه معامله و تست استراتژی های معاملاتی آشنا شوند.

 

حساب دمو چیست؟

اگر در بازار فارکس یک تازه کار هستید بهتر است مهارت های خود را با کمک حساب دمو افزایش دهید. همچنین تجربه کافی را از معاملات غیر واقعی کسب کنید. از حساب دمو به عنوان یک ابزار آموزشی و همچنین آزمایشی یاد می شود. در واقع جایگزین مناسبی برای حساب واقعی به شمار می آید.

این امر مزایا و معایبی برای شما به دنبال خواهد داشت. از مزایای آن که به طور تکمیلی در بخش های بعدی اشاره کرده ایم می توان افزایش اعتماد به نفس شروع انجام معاملات و آشنایی با پلت فرم ها را نام برد.

از مهمترین معایب آن نیز در اینجا می توان به این مورد اشاره کرد که ممکن است ترس شما زیاد از حد از بین برود و در جایی که باید احتیاط کنید، احتیاط لازم را انجام ندهید و سرمایه خود را به مخاطره بی اندازید.

 

حساب دمو در بروکر icm

امکان داشتن حساب دمو در این بروکر یکی از خدمات آن می باشد که تریدرها پیش از ورود به این بروکر از آن استفاده می کنند. تمام ویژگی های معاملاتی در این بروکر توسط این حساب در اختیار معامله گران قرار میگیرد و به راحتی می توانند از آن جهت آزمون و خطا استفاده کنند.

جالب است بدانید حداقل مبلغ افتتاح حساب در بروکر آی سی ام بروکرز، 300 دلار است و معاملات دمو فارکس و حساب اسلامی را هم دارد. بنابراین افتتاح حساب دمو در این بروکر برای افردی که داشتن حساب اسلامی در بروکرها برای آنها مهم است، خیلی مفید است.

 

نحوه افتتاح حساب دمو در بروکر icm

افتتاح حساب دمو در این بروکر به دو طریق قابل انجام است یا از طریق نماینده های این بروکر انجام می شود یا به طور مستقیم از وب سایت آنها می توانید اقدام نمایید.

در مرحله اول به وب سایت رسمی بروکر icm مراجعه کنید. در منوی بالای صفحه، روی گزینه حساب ها کلیک کنید. در این مرحله گزینه ای را به نام حساب آزمایشی ملاحظه می کنید. فرم ثبت نام آن را که شامل اطلاعات شخصی مثل نام، نام خانوادگی، آدرس ایمیل و شماره تلفن است را پر کنید.

رمز عبور دلخواه خود را انتخاب کنید. نوع پلت فرم معاملاتی که شامل اینکه کدام متاتریدر باشد را نیز مشخص کنید. در نهایت موافقت خود را با شرایط و قوانین اعلام نمایید. پس از آنکه ثبت نام تکمیل شد، یک لینک تایید برای ایمیل شما ارسال می گردد که با کلیک بر روی آن حساب دموی شما فعال می گردد.

 

چند نکته جالب پس از افتتاح حساب دمو در بروکر icm

این حساب دمو پس از ثبت نام، 100000 دلار اعتبار مجازی برای معاملات آزمایشی می دهد. هیچ محدودیتی در زمان استفاده از آن نیز وجود ندارد. هر وقت بخواهید می توانید حساب دموی خود را شارژ کنید و حتی برای افتتاح حساب واقعی در بروکر icm می توانید از اطلاعات حساب دموی خود استفاده کنید. بهترین روش برای انجام معاملات در حساب دمو استفاده از مبالغ واقعی است.

مزایای استفاده از حساب دمو

 

  • آشنایی با پلتفرم معاملاتی متاتریدر 4 یا 5
  • تست کردن استراتژی های معاملاتی
  • کسب تجربه در معاملات بدون ریسک
  • افزایش اعتماد به نفس قبل از ورود به بازارهای واقعی
  • افزایش مهارت های لازم برای انجام معاملات
  • امکان انجام تکراری استراتژی ها و تمرین ها بدون اینکه سرمایه ای را از دست بدهید
  • ایجاد محیطی مشابه معامله واقعی
  • امکان تست و مدیریت سرمایه و انجام معامله بدون ریسک
  • تست بروکر مورد نظر و خدماتی که ارائه می دهد.

 

آیا استفاده از حساب دمو معایبی هم دارد؟

به دلیل اینکه در حساب دمو همه چیز مجازی است، حس ترس و هیجان و اشتیاق شما کمتر می شود. در واقع تجربه ای با پول واقعی ندارید. ممکن است جایی که باید بترسید دیگر نترسید و این کمی شما را در زمان معاملات واقعی دچار مشکلاتی خواهد کرد که نشات گرفته از تاثیرات روانی همین حساب دمو می باشد. در واقع عواقب ناخوشایندی هم ممکن است به دلیل عدم تجربه از تاثیرات روانی این حساب بوجود آید.

واقعیت کامل در این حساب ارائه نمی شود، به همین دلیل نتایج متفاوتی را در حساب های واقعی خواهید گرفت. در واقع در حساب دمو، به دلیل اینکه داده ها و شرایط معاملاتی واقعی ارائه نمی شود، واقعیت کامل نیز ارائه نمی گردد و همین موجب بروز مشکلات جدی در زمان معامله واقعی می گردد.

از طرفی با در نظر گرفتن اینکه پول واقعی در حساب دمو نیست، ارزش گذاری درست ریسک هم انجام نمی شود. به همین دلیل ممکن است تا مقدار قابل توجهی از پول را با ریسک های بیشتری مواجه کنید. که در این صورت باز هم با نتایج متفاوت و شاید ناخوشایند مواجه باشید.

همچنین فراموشی قوانین و محدودیت ها از آن جمله مواردی است که ممکن است در صورت استفاده از حساب دمو به سراغ شما بیاید و مشکلات جدی را پدید آورد.

 

چطور از حساب دمو به شکل واقعی تری استفاده کنیم؟

یکی از کارهایی که می توانید انجام دهید این است که مقدار سرمایه خود را بر اساس محدودیت های حساب دمو، تعیین کنید. شرایط این حساب مشابه شرایط معاملاتی و نرخ ارزهای حساب واقعی تنظیم نمایید.

یکی از مهمترین مهارت های مورد نیاز شما تحلیل بازار است که سعی کنید پیش از هر معامله تحلیل بازار و مطالعه داشته باشید تا در شرایط واقعی بتوانید این کار را به نحو احسن انجام دهید. معاملات متنوعی در بازار مالی تجربه کنید و همچنین از تاثیر خبرها و اطلاعات اقتصادی نیز غافل نمانید.

سخن آخر

از حساب دمو برای کسب تجربه و انجام تمرین در معاملات استفاده کنید و حواستان باشد که مهارت لازم را بدون مغرور شدن با کسب تجربه بیشتر و تکرار و تمرین لازم به دست می آید. هر زمان که احساس کردید مهارت کافی و لازم را پیدا کرده اید دست به معاملات واقعی با کمترین موجودی مورد نیاز بزنید. 


این مطلب، یک خبر آگهی بوده و این پایگاه خبری در محتوای آن هیچ نظری ندارد

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied