شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

هزینه انواع روش های کاشت مو در سال 1403 چقدر است؟

هزینه انواع روش های کاشت مو در سال 1403 چقدر است؟

ریزش مو، کابوسی است که آرامش بسیاری از افراد را برهم زده و اعتماد به نفس‌شان را خدشه دار کرده است. اما جای نگرانی نیست، چرا که علم پزشکی در زمینه کاشت مو، نجاتگر موهای از دست رفته شما شده است. کاشت مو شامل انواع روش‌های گوناگونی است و هر کدام از این روش‌ها قیمت مخصوص خودشان را دارند.

قیمت انواع روش های کاشت مو در سال 1403 چقدر است؟ در مورد هزینه کاشت مو با توجه به اطلاعات معتبر، به‌روز و جدید وب سایت www.ncbi.nlm.nih.gov در زمینه اخبار پیوند مو که از نتیجه تحقیقات و بررسی‌های پژوهشگران سرچشمه می‌گیرد، قیمت انواع روش کاشت مو را نمی‌توان به طور دقیق بیان کرد زیرا به عوامل متعددی بستگی دارد. بنابراین تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا به عوامل موثر در هزینه انواع روش های کاشت مو در سال 1403 بپردازیم.

عوامل موثر در تعیین هزینه انواع روش های کاشت مو

عوامل موثر در تعیین هزینه انواع روش های کاشت مو

قبل از پرداختن به هزینه انواع روش های کاشت مو، بهتر است بدانید چه پارامترهایی در تعیین قیمت انواع روش کاشت مو موثر است. این پارامترها عبارتند از:

  • تعداد گرافت مورد نیاز برای کاشت
  • موقعیت مکانی کلینیک
  • میزان حجم طاسی سر
  • سن زیباجو
  • روش کاشت مو
  • مهارت و تخصص جراح کاشت مو
  • دستمزد کلینیک یا مرکز کاشت مو

عوامل

توضیح

تعداد گرافت مورد نیاز برای کاشت

متخصص کاشت مو با توجه به بررسی‌های صورت گرفته و خواسته‌های شما، تعداد گرافت‌های مورد نیاز را بر اساس میزان طاسی سر تعیین می‌کند. 

موقعیت مکانی کلینیک کاشت مو

بسته به شهر و منطقه‌ای که کلینیک قرار دارد، هزینه کاشت مو متفاوت است. کلینیک‌هایی که در مناطق شهری پرجمعیت قرار دارند، معمولا هزینه‌های بیشتری دارند به دلیل اجاره مکان‌های گران قیمت.

میزان طاسی سر

به طبع هر چه میزان طاسی سر در افراد بیشتر باشد، هزینه کاشت مو نیز بیشتر خواهد بود؛ زیرا گرافت بیشتری برای کاشت احتیاج خواهد بود.

سن زیباجو

هرچه سن کمتر باشد برای کاشت مو، به مرور زمان هزینه کاشت مو برای فرد بالاتر خواهد رفت. زیرا در سنین پایین برای کاشت مو میزان موفقیت کاشت مو پایین خواهد بود،همچنین فرد جوان هنوز به تکامل رشد مو کامل نرسیده است و ممکن است در طول زمان دچار ریزش مو مجدد شود.

روش کاشت مو

هزینه کاشت مو به شدت به روش انتخابی برای کاشت مو وابسته است. در حال حاضر روش‌های مختلفی برای کاشت مو وجود دارند که به نبست ابزار و تکنیک‌هایی که دارند، قیمت متفاوتی نیز خواهند داشت.

مهارت و تخصص جراح کاشت مو

یک متخصص ماهر و با تجربه در زمینه کاشت مو، با داشتن دانش علمی و عملی بهترین روش‌ها و تکنیک‌ها برای کاشت مو را می‌شناسد. همچنین نتیجه‌ای طبیعی و دلخواه را برای زیباجو به ارمغان آورد.

دستمزد کلینیک یا مرکز کاشت مو

دستمزد کلینیک معمولا بر اساس تجربه و تخصص پزشکان و تیم کلینیک تعیین می‌شود. پزشکانی که در زمینه کاشت مو تخصص دارند و سابقه‌ بلندی در عملیات کاشت مو دارند، معمولا دستمزد بیشتری دریافت می‌کنند. همچنین، استفاده از تجهیزات پیشرفته و فناوری‌های نوین در مراکز کاشت مو نیز می‌تواند به افزایش هزینه کاشت مو منجر شود.

جهت مطالعه بیشتر از نظرات متخصصان کاشت مو در مورد هزینه انواع روش کاشت مو می‌توانید به وب سایت‌های زیر مراجعه کنید:

  • https://afarineshkasht.com/
  • https://www.plasticsurgery.org/
  •  https://ishrs.org/

هزینه انواع روش های کاشت مو در سال 1403 چقدر است؟

هزینه محبوب‌ترین و بهترین روش های کاشت مو در ایران در سال 1403 عبارتند از:

  1. کاشت مو به روش fut: کاشت مو fut، روشی است که متخصص نواری از بانک مو سرتان استخراج کرده و گرافت‌های سالم را برمی‌دارد و به ناحیه طاسی سر منتقل می‌کند. هزینه کاشت مو به روش fut بین 9 تا 15 میلیون و قیمت هر تار مو معادل 4000 هزار تومان است.
  2. کاشت مو به روش fit: این روش تفاوتی با کاشت مو fut ندارد، اما فولیکول‌ها به صورت تک تک از بانک مو جدا می‌شود. هزینه کاشت مو به روش fit بین 7 تا 12 میلیون و قیمت هر تار مو معادل 3500 هزار تومان است.
  3. کاشت مو به روش sut: این روش تقریبا مانند کاشت مو به روش fut است اما هنگام استخراج فولیکول‌ها از بانک مو، جراح با استفاده از دستگاه این عملیات را انجام می‌دهد و درصد خطای آسیب به به فولیکول‌های زیباجو را کاهش می‌دهد. هزینه کاشت مو به روش sut بین 12 تا 17 میلیون و قیمت هر تار مو معادل 15000 هزار تومان است.
  4. کاشت مو به روش bht: در کاشت مو bht بانک مو دیگر پشت سر نیست و از جاهای دیگر بدن، فولیکول مو استخراج می‌شود. هزینه کاشت مو به روش bht بین 12 تا 17 میلیون و قیمت هر تار مو معادل 17000 هزار تومان است.
  5. کاشت مو ب روش ترکیبی: کاشت مو ترکیبی روشی نوین و از تلفیق 2 روش fit و fut ابداع شده است. هزینه کاشت مو به روش ترکیبی بین 12 تا 17 میلیون و قیمت هر تار مو معادل 17000 هزار تومان است.

کلینیک پوست و مو آفرینش که یکی از بهترین و معتبرترین کلینیک کاشت مو در ایران است، تمامی روش‌های پیشرفته و مدرن کاشت مو را که در فوق ذکر شد، با بهترین خدمات انجام می‌دهد. ویژگی منحصر فردی که کلینیک آفرینش کاشت ارائه می‌دهد، پرداخت اقساطی کاشت مو به زیباجویانی که شرایط پرداخت یکجا کاشت مو را ندارند، است.

سخن پایانی

همانطور که در این مطلب به سوال هزینه انواع روش های کاشت مو در سال 1403 چقدر است، پرداخته شد؛ متوجه شدید که قیمت انواع روش های کاشت مو بستگی به عوامل مختلفی دارند. همچنین یکی از عواملی که نه تنها در قیمت کاشت مو تاثیر دارد؛ بلکه در کیفیت کاشت مو طبیعی موثر است، مهارت و تخصص جراح کاشت مو است. جراح کاشت مو هر چقدر سابقه کاری، مهارت و تخصص بیشتری داشته باشد، دستمزد بالایی دریافت می‌کند و بهترین نتیجه کاشت مو را به شما هدیه می‌دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    نمیدونم چرا همیشه فکر میکردم کاشت مو بسیار گرانتر از چیزی که نوشید هست. خیلی ممنونم

تبلیغات متنی