شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی

بهترین محصولات برند کالیستا از ریمل تا رژگونه

بهترین محصولات برند کالیستا از ریمل تا رژگونه

برند کالیستا متعلق به شرکت آریان کیمیاتک است. این برند در سال 1395 تاسیس شد و طی این سال‌ها با عرضه محصولاتی باکیفیت در حوزه میکاپ، به محبوبیت بالایی در کشور دست یافته است. درحال‌حاضر این برند علاوه‌بر داخل کشور، در خارج از مرزهای ایران نیز محبوبیت دارد و افراد زیادی مایل به استفاده از محصولات آن هستند.

لوازم آرایشی تولیدشده توسط این برند، از بهترین متریال تولید می‌شوند و ازاین‌رو توانایی رقابت با بسیاری از محصولات خارجی را دارند. بااین‌حال برخی لوازم برند Callista نسبت به سایرین شناخته‌شده‌تر هستند و محبوبیت بیشتری دارند. در ادامه به معرفی این محصولات می‌پردازیم تا با انتخاب و استفاده از آن‌ها بتوانید به‌صورت حرفه‌ای میکاپ کنید.

محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین‌های کالیستا را بشناسیم

بهترین محصولات مارک کالیستا را بشناسید

Callista به‌معنای زیباترین است. با استفاده از محصولات تولیدشده توسط این برند، می‌توانید زیبایی بیشتری به خود هدیه دهید، بدون اینکه نگران سرب و پاربن موجود در لوازم آرایشی باشید.

برند Callista محصولات متنوعی درزمینه آرایش صورت، چشم، ابرو، لب و مراقبت از بدن ارائه کرده است. در بین این محصولات چند لوازم آرایشی به‌دلیل کیفیت بالا و تاثیر فوق‌العاده، دارای محبوبیت بیشتری هستند و ازاین‌رو تمایل برای خرید آن‌ها نیز بیشتر است. در ادامه با این محصولات به‌طور کامل آشنا می‌شوید.

کرم پودر‌ کالیستا مدل‌ Long Lasting And Matt

یکی از محبوب‌ترین محصولات این برند، کرم‌پودر مدل لانگ لستینگ است که به‌دلیل بافت سبک خود برای استفاده روزانه یک گزینه عالی به‌شمار می‌آید. این محصول بافت خوبی دارد و برای مدت طولانی بدون تغییر روی پوست باقی می‌ماند.

با توجه به بافت سبک این محصول، نباید انتظار کاور 100درصدی از آن داشته باشید. بااین‌حال ارائه کاوری معمولی، بهره‌مندی از بافتی سبک و ایجاد حالت مخملی روی صورت که برای ساعت‌ها تغییر نمی‌کند، باعث شده افراد زیاد برای خرید این محصول تمایل داشته باشند.

کرم‌پودر لانگ لستینگ Callista برای پوست‌های مختلف مناسب است و باعث ایجاد بافتی مخملی روی آن‌ها می‌شود. ضمن اینکه این محصول با 6 رنگ‌ متنوع در بازار موجود است تا بتوانید با توجه به توناژ پوست خود، نزدیک‌ترین محصول به آن را خریداری کنید.

کانسیلر کاورآپ Callista

استفاده از کانسیلر برای رفع عیب‌هایی مانند جای جوش و لکه‌های تیره یک‌ راه‌کار اساسی در میکاپ به‌شمار می‌آید. کانسیلرها که به آن‌ها اصلاح‌کننده رنگ نیز می‌گویند، تاثیر بسیار زیادی در زیباشدن چهره دارند و ازاین‌رو در آرایش‌های روزانه و به‌خصوص میکاپ‌های حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند.

برند کالیستا با درنظرگرفتن اهمیت این محصول در آرایش و تاثیری که روی نتیجه نهایی میکاپ می‌گذارد، اقدام به تولید کانسیلری کاملا باکیفیت کرده است. با استفاده از این محصول می‌توانید به‌خوبی عیب‌های پوست را بپوشانید و‌ آرایشی کاملا حرفه‌ای داشته باشید.

کانسیلر کاورآپ برند callista یکی از قدرتمندترین اصلاح‌کننده‌های رنگ به‌شمار می‌آید که توانایی محو کردن لکه‌های پوستی، چین‌وچروک‌ها و جای جوش را دارد. با کمک این محصول می‌توانید چهره‌ای جوان، شاداب و با طراوت داشته باشید.

این کانسیلر همچنین به ماندگاری بیشتر آرایش نیز کمک می‌کند و با حالت مات خود ماسیده نمی‌شود. البته استفاده از پودر فیکس به ماندگاری بیشتر این محصول و عدم ماسیدگی آن کمک می‌کند. کانسیلر کاورآپ در 3 رنگ موجود است که باید با توجه به پوست خود بهترین محصول را خریداری کنید.

رژ گونه‌ کالیستا سری ‌ Color & Art

استفاده از رژ گونه باعث حرفه‌ای شدن میکاپ و برجستگی گونه‌ها می‌شود. به همین دلیل نیز انتخاب این محصول باید با دقت بالایی صورت گیرد تا روی نتیجه نهایی آرایش تاثیر مطلوبی بگذارد.

رژ گونه سری کالر اند آرت برند Callista که به‌صورت تک‌رنگ تولید می‌شود، از کیفیت بسیاری برخوردار است. البته این محصول رنگ‌های متنوعی دارد و با توجه به میزان روشنی پوست خود یا سبک میکاپی که می‌پسندید، باید مناسب‌ترین آن را انتخاب کنید.

رژ گونه کالر اند آرت این برند، ساختاری گیاهی دارد و با بهره‌مندی از ویتامین‌های مختلف، برای پوست بسیار مفید است. پس اگر به سلامت پوست خود اهمیت می‌دهید، باید از این رژگونه استفاده کنید.

ریمل حجم‌ دهنده کالیستا مدل‌ Extend Volume

اگر به‌دنبال ریملی هستید که به‌صورت هم‌زمان باعث بلندی، پرحجمی و مشکی شدن مژه‌های شما شود، ریمل Extend Volume از برند callista شما را به هدف‌تان می‌رساند. این محصول به‌دلیل این ویژگی‌های به‌خصوص و ماندگاری طولانی‌مدت، از محبوبیت زیادی برخوردار است.

این ریمل را باید حتما با استفاده از پاک‌کننده‌های 2 فاز آرایشی بشویید تا در اثر فشار زیاد حین تمیز کردن، آسیبی به مژه‌ها و چشم وارد نشود. در واقع ماندگاری بالای این محصول پاک‌سازی آن را با محصولات تک‌فاز کمی سخت کرده است.

خط چشم کالیستا مدل‌ Liner and Sharper

خط چشم یکی از جذاب‌ترین محصولات میکاپ به‌شمار می‌آید. از خط چشم می‌توان در آرایش‌های حرفه‌ای یا حتی روزانه استفاده کرد، البته به شرط اینکه محصول ظاهری مخملی، مات و کاملا مشکی داشته باشد.

خط چشم مدل Liner and Sharper از برند callista با داشتن قلم موی نازک این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا خطی صاف، زیبا، یک‌دست، مات و کاملا مشکی بالای پلک خود بکشید و از نتیجه لذت ببرید.

رژ لب مایع کالیستا مدل Stain Matt

دیگر محصول برند callista که با بافت سبک و مخملی خود رضایت مصرف‌کنندگان بسیاری را به‌دست آورده، رژ لب مدلStain Matt است. این رژ کاملا روی لب‌ها پخش می‌شود و ظاهری مخملی به آن‌ها می‌دهد. ضمن اینکه ماندگاری آن نیز زیاد است.

برای خرید محصولات کالیستا به کجا مراجعه کنیم؟

آرایش صورت به چه لوازم آرایشی نیاز دارد؟

با توجه به اینکه لوازم آرایشی ایرانی نیز گاهی به‌صورت تقلبی تولید و به‌فروش می‌رسند، باید در انتخاب فروشگاهی معتبر که درزمینه عرضه محصولات callista فعال است، دقت کنید.

برای دسترسی به محبوب‌ترین محصولات این برند و خرید آن‌ها با اطمینان کافی نسبت به اصل بودن، می‌توانید به سایت دیجی‌کالا مراجعه کنید. با مراجعه به این فروشگاه، امکان تهیه محصولات مورد نظر با مناسب‌ترین قیمت وجود دارد. ازاین‌رو باید گفت دیجی‌کالا بهترین و مطمئن‌ترین روش برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی callista محسوب می‌شود.

جمع‌بندی

کالیستا یکی از محبوب‌ترین برندهای ایرانی است که محصولات متنوعی در حوزه آرایش صورت عرضه می‌کند. در بین این لوازم متنوع، چند محصول فروش بیشتری دارند و این نشان‌دهنده محبوبیت زیاد آن‌ها است. از بهترین‌های این برند باید به کرم‌پودر مدل لانگ لستینگ، کانسیلر کاورآپ، رژ گونه سری کالر اند آرت، خط چشم مدل Liner and Sharper، ریمل حجم‌دهنده Extend Volume و رژ لب مدل Stain Matt اشاره کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی