شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

انواع وام فوری

برخی از افراد به‌دنبال دریافت وام در کمترین زمان ممکن هستند که مراحل و شرایط دریافت انواع مختلف وام‌های فوری بسیار متفاوت است. افراد می‌توانند برای دریافت انواع وام فوری از بانک‌های پرداخت‌کننده این نوع وام استفاده کنند یا از طریق خدمات وام آزاد اقدام کنند. به‌طور کلی انواع مختلف وام‌های فوری با ضمانت‌های مختلفی نظیر طلا یا جواهرات، سیم کارت، سند ملکی یا سند خودرو اعطا می‌شوند. ضمن آنکه شرایط و نرخ سود وام‌های فوری ارائه‌شده با ضمانت های مختلف، تفاوت قابل توجهی باهم دارند.

معرفی وام آزاد فوری

وام آزاد فوری با هدف تامین نیاز مالی افراد در سریع‌ترین حالت ممکن و در مواقع اضطراری اعطا می‌شود. در واقع انواع مختلف وام‌های آزاد فوری ازنظر ضمانت باهم اختلاف دارند و شرایط و مراحل دریافت این گونه وام‌ها با سایر وام‌های معمولی متفاوت هستند.

متقاضیان دریافت وام فوری علاوه‌بر نرخ سود اصلی وام ملزم به پرداخت نرخ سود و هزینه‌های پنهان دیگری می‌شوند. بنابراین آن‌ها باید قبل از دریافت وام‌های فوری مورد نظر خود مقررات و شرایط ضروری اعطای وام را با دقت مطالعه کنند و از میزان بازپرداخت وام مطلع شوند.

در بسیاری از مواقع امکان تنظیم مبلغ اقساط بازپرداخت وام برای متقاضیان وجود دارد. انعطاف‌پذیر بودن برنامه بازپرداخت انواع وام فوری به متقاضیان کمک می‌کند تا براساس وضعیت مالی خود وام را پرداخت کنند. برای دریافت وام فوری، معیارهای اعتباری فاکتور مهمی درنظر گرفته می‌شود و در روند ارزیابی درخواست وام تاثیر به‌سزایی دارد.

تاریخچه اعتباری افراد از این جهت مهم درنظر گرفته می‌شود که به بانک‌ها و موسسات اعطاکننده وام فوری اطلاعاتی در مورد درآمد ماهانه، توانایی بازپرداخت وام و سایر بدهی‌های متقاضیان ارائه می‌دهد.

انواع مختلف وام‌های فوری

نکته مهم در بررسی انواع مختلف وام‌های آزاد فوری این است که مدارک مورد نیاز، نرخ سود و شرایط برای دریافت هر کدام از این نوع وام‌ها متفاوت درنظر گرفته می‌شود. دریافت هر نوع از وام‌های آزاد فوری برای افراد مزایای منحصربه‌فردی را به‌همراه دارد. از میان انواع مختلف وام‌های فوری می‌توان موارد زیر را نام برد.

دریافت وام فوری با ضمانت طلا

وام طلا فوری که با ضمانت طلا اعطا می‌شود یکی از محبوب‌ترین انواع وام فوری به‌حساب می‌آید. افراد برای دریافت این نوع وام باید مقداری طلا یا جواهر به‌عنوان ضمانت به بانک یا موسسه اعطاکننده وام ارائه دهند. به‌طور معمول وام‌های فوری که با ضمانت طلا ارائه می‌شوند با نرخ سود از پیش تعیین‌شده درنظر گرفته شده‌اند.

درصورتی‌که متقاضیان دریافت وام فوری طلای خود را به‌عنوان سپرده به شرکت سرمایه‌گذاری ایرانیان ارائه دهند، ارزش واقعی طلا توسط این شرکت محاسبه می‌شود. سپس طلا در صندوق امانات بانک به ضمانت گذاشته می‌شود. پس از امضای قرارداد رسمی با این شرکت و تعیین زمان بازپرداخت وام، مبلغ وام در کمتر از نیم ساعت به متقاضی پرداخت خواهد شد. در این روش دریافت وام فوری تمامی مراحل و روند کار به‌صورت قانونی و شرعی و تحت نظارت یک وکیل رسمی دادگستری انجام می‌شود.

دریافت وام فوری با ضمانت سیم کارت

یکی از ساده‌ترین راه‌های دریافت وام فوری ارائه سند سیم کارت به‌عنوان ضمانت است. در این روش از دریافت انواع وام فوری، افراد پس از ارائه سند سیم کارت خود به‌عنوان تضمین، در عرض 30 دقیقه مبلغ وام را دریافت خواهند کرد.

وام‌های فوری که با ضمانت سیم کارت اعطا می‌شوند، معمولا شرایط و مقررات خاصی دارند و نرخ سود آن‌ها نیز متفاوت درنظر گرفته می‌شود. همچنین وام فوری روی سیم کارت یک راه‌حل مفید و عالی برای تامین نیاز مالی افرادی که به شدت به پول احتیاج دارند خواهد بود.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های دریافت وام روی سیم کارت برای افراد این است که آن‌ها می‌توانند تا 90 درصد ارزش سیم کارت خود را به‌عنوان وام دریافت کند. درحالی‌که سیم کارت متقاضیان دریافت وام به‌هیچ‌وجه قطع یا ضبط نخواهد شد و افراد می‌توانند به‌راحتی از سیم کارت خود استفاده کنند.

دریافت وام فوری با ضمانت سند ملکی

افراد می‌توانند با ارائه سند ملکی خود از بانک یا موسسه مبلغ وام مورد نظر خود را دریافت کنند. متقاضیان دریافت وام با ارائه سند ملکی به هیچ‌گونه تضمین دیگری نیاز ندارند. از طرفی برای دریافت این مورد از انواع وام فوری درخواست دسته چک الزامی نیست.

دریافت وام آزاد با سند ملکی یکی از محبوب‌ترین روش‌های دریافت وام در مواقع ضروری است. این روش دریافت وام فوری این امکان را برای متقاضیان فراهم می‌کند که به‌جای فروش ملک خود، با دریافت وام فوری، در کمترین زمان نقدینگی مورد نیاز خود را تامین کنند و از ملک خود بهره‌مند شوند. بنابراین مزیت دریافت وام فوری روی سند ملکی این است که متقاضیان با عدم فروش ملک خود متضرر نخواهند شد.

دریافت وام فوری با ضمانت سند خودرو

یکی دیگر از روش‌های دریافت وام فوری، ارائه سند خودرو به‌عنوان ضمانت است. در این روش مالکان خودرو می‌توانند با ارائه سند خودروی خود، در کمتر از یک یا دو ساعت، مبلغی بین 50 تا 70 درصد ارزش خودرو به‌عنوان وام دریافت کنند.

در این روش از دریافت وام فوری متقاضیان ملزم به داشتن ضامن، دسته چک یا سپرده بانکی نیستند و فقط برخورداری از یک سند خودرو برای دریافت این مورد از انواع وام فوری کافی خواهد بود. مزیت این روش دریافت وام فوری، این است که پس از دریافت وام همچنان خودرو و سند آن در اختیار افراد باقی می‌ماند و به‌هیچ‌وجه انتقال سند یا پلاک خودرو انجام نمی‌شود.

دریافت وام فوری روی سند خودرو به‌عنوان یک گزینه عالی برای افرادی که به‌دنبال تعمیر خودرو هستند، به‌حساب می‌آید. در این روش دریافت وام فوری افراد می‌توانند به‌همراه مدارک شناسایی خود و مدارک خودرو، به دفتر سرمایه‌گذاری ما مراجعه کنند.

پس از انجام مراحل کارشناسی و اعتبارسنجی دقیق سند خودرو، ارزش‌گذاری خودرو در دفترخانه اسناد رسمی و تحت نظارت یک وکیل رسمی دادگستری انجام می‌شود. در نهایت بدون اعمال هیچ‌گونه تغییرات در سند و پلاک خودرو، مبلغ وام به متقاضی پرداخت خواهد شد.

جمع‌بندی

ازآنجایی‌که مبلغ وام آزاد فوری بدون نیاز به ضامن و طی کردن مراحل طولانی اداری و همچنین در کمترین زمان ممکن به افراد اعطا می‌شود، این روش دریافت وام ازنظر افراد محبوبیت بالایی دارند. البته انواع وام فوری با تضمین‌های مختلف ازجمله طلا و جواهرات، سند سیم کارت، سند ملک و سند خودرو ارائه می‌شود. برای دریافت هر یک از انواع مختلف وام‌های فوری، متقاضیان باید شرایط منحصربه‌فردی را برآورده کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی