شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

پنل فروش سازمانی علی بابا چیست؟

پنل فروش سازمانی علی بابا چیست؟

اکنون مشغول به چه کاری هستید؟ در موقعیت کاری که فعالیت می‌کنید سفر‌های کاری زیادی می‌روید؟ اگر مدیر سازمان باشید احتمالاً تجربه مدیریت سفر‌های زیاد هم‌تیم‌های سازمان‌ها را داشته‌اید. می‌دانید که مدیریت این سفرها و خلق تجربه خوب برای هم‌تیمی‌ها کاری سختی به‌حساب می‌آید. تابه‌حال از پنل سازمانی علی بابا در سفر‌های کاری استفاده کرده‌اید؟

 

اکنون مشغول به چه کاری هستید؟ در موقعیت کاری که فعالیت می‌کنید سفر‌های کاری زیادی می‌روید؟ اگر مدیر سازمان باشید احتمالاً تجربه مدیریت سفر‌های زیاد هم‌تیم‌های سازمان‌ها را داشته‌اید. می‌دانید که مدیریت این سفرها و خلق تجربه خوب برای هم‌تیمی‌ها کاری سختی به‌حساب می‌آید. تابه‌حال از پنل سازمانی علی بابا در سفر‌های کاری استفاده کرده‌اید؟

یا برای سفر‌های کاری به سایت خرید بلیط هواپیما می‌رفتید و بلیط سفر را از آن جا خریداری می‌کردید؟ تفاوت خرید بلیط از پنل فروش سازمانی با سایت خرید بلیط هواپیما چیست؟ بگذارید قدم‌به‌قدم پیش برویم تا تفاوت پنل فروش سازمانی با سایت خرید بلیط هواپیما را پیدا کنیم. آماده یک سفر هیجان‌انگیز برای پیدا کردن تفاوت‌ها هستید؟ وسایل موردنظرتان را آماده کنید که سفر طولانی را قرار است طی کنید.

پنل فروش سارمانی علی بابا چیست؟

فرض کنید در طول مسیر خرید بلیط هواپیما و رزرو اتاق هتل در سفر‌های کاری همراهی داشته باشید که سفرهای کاری خودتان و هم‌تیمی‌هایتان را راحت‌تر و باصرفه‌تر کنند. پنل فروش سازمانی علی بابا به شما برای خلق تجربه بهتر کمک می‌کنند. تجربه‌ای که شاید نتوانید با سایت خرید بلیط هواپیما تجربه کنید. یکی از راهکار‌های علی بابا برای اینکه سفر کاری راحت‌تری داشته باشید " آترابو" است. در ادامه به شکل مفصلی درباره آترابو صحبت می‌کنیم.

سفر‌های کاری مطمئن‌تر با آلترابو

تجربه سفر‌های کاری خیلی مهم است. به خصوص اگر همیشه به خاطر کارتان در سفر باشید. آلترابو در سفر‌های کاری کمک می‌‌کنند که هتل مناسب را به راحتی رزرو کنید. بلیط هواپیما را به آسانی بخرید. برای شروع آلترابو پلتفرمی متناسب با سازمان طراحی می‌کنند. مدیر سازمان لیست کارمندان را داخل پلتفرم وارد می‌کنند.

کارمندان می‌توانند با رمز عبور و نام کاربری وارد پلتفرم شوند و با دلخواه از اعتبار سفر خودشان استفاده کنند. همچنین امکان قسطی کردن خدمات سفر وجود دارد، می‌توانید در سفر قسط بندی کنید از سفر لذت ببرید. سایت خرید بلیط هواپیما از انعطاف پذیری کمتری در انتخاب مقصد، رزرو هتل دارد. اما در آترابو سکه برمی‌گردد کارمندان در همه قطعات پازل سفر را خودشان کنار هم می‌گذارند تابلو سفر را تکمیل می‌‌کنند.

سفر‌های کاری مطمئن‌تر با آلترابو

آلترابو، همراه همیشگی سفر

در آلترابو پشتیبانی 24 ساعته وجود دارد. یعنی در هر دقیقه سفر که به آلترابو نیاز داشته باشید در کنار شما است. در سفر نگران رزرو هتل و خرید بلیط نباشید. همه این کارها را در آترو به راحتی می‌توانید انجام دهید. امکان پرداخت اعتباری در آلترابو وجود دارد. دسترسی راحتی به پنل کاربری دارید. به راحتی می‌توانید از اعتبار سفر آگاهی پیدا کنید. در پایان هر سفر گزارش کامل و جامع از آلترابو بگیرید. آلترابو سرویس‌های اختصاصی در قالب (ساین _ وایت لیبل _ سرویس API) به آژانس‌ها ارائه می‌دهد. بریم کمی بیشتر از این خدمات استفاده کنیم.

ساین

این سرویس آلترابو به آژانس‌های حضوری امکان فروش و رزرو خدمات سفر را از این پلتفرم می‌دهد.

وایت لیبل

در وایت لیبل آژانس‌ها می‌توانند کارهای پشتیبان فنی، طراحی، بهینه سازی موتورهای جست جو را به آلترابو بسپارند. سفر مشتری را مدبریت کنند.

سرویس APL

سرویس APL به آژانس‌ها این امکان را می‌دهد که خدمات کامل سفر آلترابو را سایت خود به فروش برسانند. همچنین آلترابو برای مشتریان این سرویس مزایای تشویقی فروش پیشنهادی می‌‌کنند.

سرویس APL

با خیال راحت به سفر کاری بروید

از بین لیست خدمات پنل فروش سارمانی علی بابا پرواز‌های داخلی و خارجی، قطار، اتوبوس را ببینید، قطعه اول پازل سفر را در جای درست آن قرار دهید. در پنل فروش سازمانی علی بابا امکان تسویه حساب گروهی وجود دارد. می‌توانید فهرست سفر‌های مختلف سازمان خودتان را ببینید در یک زمان مشخص آن‌ها را بپردازید. با خیال راحت به سفر کاری بروید پشتیبانی 24 ساعته علی بابا در کنار شما است.

امکانات و خدمات پنل فروش سازمانی علی بابا

پنل فروش سازمانی علی بابا امکانات و خدمات متنوعی دارید که در سفر‌های کاری از این امکانات می‌توانید استفاده کنید

  • امکان صدور گزارش‌های مدیریتی
  • ایجاد کاربر به تعداد دلخواه
  • چاپ بلیط به زبان انگلیسی
  • چاپ بلیط با قیمت و بدون قیمت
  • چاپ بلیط به شکل گروهی
  • امکان در خواست پشتیبانی آنلاین

درخواست ثبت پنل فروش سازمانی به چه شکلی است؟

برای ثبت درخواست پنل فروش سازمانی به آدرس سایت علی بابا مراجعه کنید. در صفحه اصلی بر روی فروش سازمانی کلیک کنید. در ادامه میسر فرمی که شامل (نام و نام خانوادگی_شماره همراه _ آدرس ایمیل _ نام سازمان _ صنعت موضوع شما اندازه سازمان شما) را پر کنید. بعد از ثبت درخواست کاتالوگ و اطلاعات بیشتر ارسال می‌‌شود.

برای سازمانتان ثبت درخواست کنید

پنل فروش سارمانی علی بابا امکانات و خدمات متنوعی دارد. پشتیانی 24 ساعته، لیست کامل خدمات و امکان تسویه‌حساب گروهی از خدمات و امکانات این پنل است. شرکت‌های مختلفی همچون (بیمه دی _ بیمه سامان_ بانک کارآفرین _ رایتل_ گروه مینا) به جمع مشتریان پنل فروش سازمانی علی بابا پیوسته‌اند. به نظر شما وقت آن نرسیده که اکنون به سایت علی بابا مراجعه کنید درخواست ثبت پنل فروش سازمانی علی بابا را برای شرکت خود‌تان بدهید. به جمع مشتریان این پنل سازمانی بپیوندید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی