شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

پودر جوانه گندم بین استار

 پودر جوانه گندم بین استار

حتما تا کنون اسم جوانه گندم و فواید بی شمار آن به گوشتان خورده ولی اطلاعات دقیقی درمورد آن ندارید. در واقعیت جوانه گندم را می توان یک بمب از مواد مغذی دانست که سرشار از فیبر و مواد معدنی لازم برای بدن است. ما امروز می خواهیم پودر جوانه گندم بین استار را به شما معرفی کنیم و با مزایای فوق العاده آن آشنا کنیم. پس تا پایان مطالب ما را همراهی فرمایید.

حتما تا کنون اسم جوانه گندم و فواید بی شمار آن به گوشتان خورده ولی اطلاعات دقیقی درمورد آن ندارید. در واقعیت جوانه گندم را می توان یک بمب از مواد مغذی دانست که سرشار از فیبر و مواد معدنی لازم برای بدن است. ما امروز می خواهیم پودر جوانه گندم بین استار را به شما معرفی کنیم و با مزایای فوق العاده آن آشنا کنیم. پس تا پایان مطالب ما را همراهی فرمایید.

 

جوانه گندم چیست؟

جوانه گندم حاوی مقدار زیادی ویتامین E می باشد که یک آنتی اکسیدان قوی محسوب می شود. این آنتی اکسیدان ها در جلوگیری از بروز سرطان بسیار اثرگذار هستند. همچنین ویتامین های دیگری مانند گروه ب مثل فولات و تیامین دارد که در بهبود عملکرد سیستم قلبی و عصبی کمک می کند. طبق توضیحات بالا شما با مصرف پودر جوانه گندم بین استار می توانید به افزایش سلامت عمومی بدن خود دست یابید و کسب مواد مغذی بیشتری در دسترس بدنتان قرار دهید. طعم و بوی بسیار خوشایند پودر جوانه گندم بین استار باعث شده تا همه افراد براحتی آن را در لیست مواد غذایی خود جای دهند و با اشتیاق از آن مصرف نمایند.

 

معرفی پودر جوانه گندم بین استار

پودر جوانه گندم بین استار یک محصول غذایی است که از جوانه های گندم درست می شود. این پودر شامل مواد مغذی اثرگذاری مثل: فولات، ویتامین E، تیامین و مواد معدنی مهمی چون: فسفر، منیزیم، آهن و روی می شود. علاوه بر موارد ذکر شده بالا، پودر جوانه گندم بین استار دارای مقادیر بالایی از فیبر خوارکی بوده که در تنظیم قند خون و اسیدهای چرب موثر است.

ویتامین E و آنتی اکسیدان های موجود در جوانه گندم بین استار رادیکال های آزاد موجود در بدن را از بین می برد و از بروز بیماری سرطان پیشگیری می کند. بطورکلی مصرف پودر جوانه گندم بین استار و هر محصول دیگری که حاوی جوانه گندم است می تواند احتمال بروز بیماری های قلبی را به طور چشم گیری بکاهد.

 

اثرات پودر جوانه گندم بین استار بر سلامتی

مصرف جوانه گندم بین استار می تواند اثرات مهمی بر سلامتی شما بگذارد. جوانه های گندم بخش مهمی از گیاه گندم بوده که با جداسازی از آن می توانیم از خواص بی نظیرش در بهبود سلامتی مان استفاده نماییم. در ادامه لیستی از این فواید بر سلامتی انسان را ذکر می کنیم:

1.ویژگی آنتی اکسیدانی

پودر جوانه گندم بین استار سرشار از ویتامین E و مجموعه ای از آنتی اکسیدان های قوی بوده که با دفع رادیکال های آزاد از بروز سرطان جلوگیری کرده و سطح سلامت بدن را افزایش می دهد.

2.تنظیم قند خون

مصرف این محصول برای افراد دیابتی بسیار مناسب است. جوانه گندم قادر است که سطح قند خون را کنترل کند و از افزایش ناگهانی آن جلوگیری نماید. اسید فولیکی که در جوانه گندم بین استار وجود دارد به افزایش سلامت عمومی بدن کمک زیادی می کند.

3.بهبود سیستم ایمنی

جوانه گندم بین استار دارای پروتئین های هیدرولیز شده می باشد که در بهبود عملکرد سیستم ایمنی موثر است.

4.تقویت قلب

فیبر موجود در جوانه گندم بین استار بطور چشم گیری می تواند احتمال بروز بیماری های قلبی را بکاهد.

 

5.افزایش قدرت عضلانی

مصرف مرتب این پودر می تواند توانایی و استقامت بدنی را بالا ببرد و سطح انرژی بیشتری به شما بدهد.

6.رفع نیازهای غذایی بدن

پودر جوانه گندم سرشار از مقدار زیادی تیامین، فولات، منیزیم و فسفر بوده که نیازهای غذایی بدن را رفع می کند.

7.تقویت پوست

ویتامین و پروتئین های موجود در جوانه گندم بین استار می تواند به جوانسازی و شفاف شدن پوست شما کمک کند.

8.تقویت عضلات

جوانه گندم سرشار از پروتئین است که در افزایش سلامت ماهیچه و عمکلرد بهتر آنها نقش دارد.

 

پودر جوانه گندم بین استار برای چاقی صورت

جوانه گندم بین استار

 

جوانه گندم بین استار علاوه بر مزایای ذکر شده بالا می تواند در چاق شدن صورت نیز موثر باشد. این پودر حاوی مواد مغذی مختلفی چون: پروتئین، کربوهیدرات، فیبر و ویتامین های مختلف است که موجب پر شدن صورت می شود. استفاده روزانه از جوانه گندم بین استار می تواند از خوردن غذاهای مضر و چرب جلوگیری کند و سطح سلامت تغذیه را افزایش دهد. طریقه مصرف این پودر برای چاقی صورت به اینصورت است که روزی یک ساشه از پودر را با سالاد و ماست میل کنید. اثرگذاری این پودر بر صورت را می توان چندین هفته پس از مصرف دید.

 

سایر روش های مصرف جوانه گندم بین استار

جوانه گندم بین استار را می توان از روش های پخت گوناگونی تهیه کرد و مصرف نمود. مثلا:

*اضافه کردن به نان: اگر در خانه نان می پزید می توانید مقداری از پودر جوانه نیز اضافه کنید که نان شما ارزش غذایی بالاتری داشته باشد.

*افزودن به سایر غذاها: شما از این پودر می توانید بعنوان طعم دهنده به غذاهای مختلف اضافه کنید و سپس میل کنید.

*چاشنی برای سالاد و ماست: این پودر را می توانیم به سالاد، ماست، انواع دسر و نوشیدنی ها اضافه کرد.

*بعنوان آرد سوخاری: پودر جوانه گندم جایگزین بسیار مناسبی برای ارد سوخاری در پخت غذاهاست.

*پخت انواع کیک و شیرینی جات: برای خوش طعم شدن و بالا رفتن ارزش غذایی انواع کیک، شیرینی، کوکی و پنکیک می توان از این پودر استفاده کرد.

 

قیمت پودر جوانه گندم در داروخانه ها

پودر جوانه گندم بین استار دارای مزایا و خواص بی نظیری است که با یک دوره مصرف شاهد تغییرات آن خواهید بود.قیمت این پودر نسبت به مزایایی که دارد کاملا مقرون بصرفه است و شما با پرداخت هزینه ای اندک، می توانید به سلامت بدن، پوست، مو و عضلات خود کمک کنید.

 

عوارض پودر جوانه گندم بین استار

پیش از مصرف هر محصولی باید در مورد ان تحقیق کنید و با عوارض ناشی از آن آشنا شوید. جوانه گندم بین استار از بهترین مواد و ترکیبات ساخته شده و هیچ ماده مضری در ساخت آن بکار نرفته است. استفاده از این پودر هیچ گونه عوارض بدی در پی ندارد و شما برای اطمینان خاطر می توانید با پزشک مشورت کنید.

 

تهیه پودر جوانه گندم بین استار

همانطور که در بخش های بالا گفتیم جوانه گندم بین استار سرشار از مواد مغذی می باشد که برای بهبود عمکلرد بدن لازم است. تمام مزایای بالا در صورتی ایجاد می گردد که شما جوانه گندم بین استار اصلی را مصرف کنید. مدل های تقلبی اثرگذاری نسخه اصلی را نداشته و ممکن است سلامتی شما را تهدید کند. مهم ترین قدم برای خرید پودر جوانه گندم بین استار اصل، مراجعه به فروشگاه های معتبر است. عطاری حاج محمد از جمله فروشگاه های معتبر و باسابقه در ارائه محصولات گیاهی و چاقی است

 

نتیجه گیری:

جوانه گندم بین استار یکی از فراورده های غذایی معروف است که دارای خاصیت آنتی اکسیدانی، چاق کنندگی صورت، جوانسازی، افزایش سلامت مو و بهبود عمکلرد مغز و قلب است. این پودر از جوانه گندم بصورت خالص تهیه می شود که برای مردان و زنان توصیه می گردد. با مصرف منظم این پودر می توانید نتایج فوق العاده ای را کسب کنید، همچنین فروشگاه های معتبر در این زمینه میتوانید به سایت عطاری حاج محمد و سایت عطاری آریا مزراجعه کنید

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی