شمانیوز
شما نیوز

منطقه آزاد قشم

حضور فعال منطقه آزاد قشم در رویداد ملی صنایع خلاق کشور

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از حضور فعال این منطقه در رویداد ملی صنایع خلاق و بخش مانوین در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی اینوتکس (INOTEX 2024) خبر داد.

 حضور فعال منطقه آزاد قشم در رویداد ملی صنایع خلاق کشور

محمد غفاری با بیان این مطلب، افزود: هدف از حضور در این رویداد ایجاد بستر مناسبت جهت تعامل با فعالان حوزه صنایع خلاق و نوآور کشور و معرفی ظرفیت های جزیره جهانی قشم به آنهاست.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، وی ادامه داد: پاویون جزیره جهانی قشم در این رویداد ملی با معرفی کارخانه نوآوری، پلتفرم هوشمند قشم بوم، پروژه های خلاق و نوآورانه، رونمایی از صندوق نوآوری و مسئولیت اجتماعی، پروژه های مشارکتی و توسعه دهنده نوآوری اجتماعی، بسته های سرمایه گذاری و طرح جامع هویت دیداری حضور دارد.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم؛ طبق برنامه ریزی صورت گرفته در این رویداد علاوه بر معرفی فرصت های سرمایه گذاری، درباره ساز و کار همکاری مشترک با شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های فعال در حوزه صنایع نوآور و خلاق نیز تبادل نظر خواهد شد.

غفاری در پایان خاطرنشان کرد: آشنایی با ظرفیت های فرهنگ و هنر غنی موجود در جزیره جهانی قشم، معرفی طرح ها و ایده های در حال اجرا و همچنین ایجاد ارتباط سازنده میان شرکت ها و افرادی که در حوزه های مختلف صنایع خلاق و نوآور فعالیت می کنند، از مهمترین اهداف حضور منطقه آزاد قشم در رویداد ملی مانوین است.

بنا بر این گزارش، سیزدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس ۱۸ الی ۲۱اردیبهشت ۱۴۰۳در پارک فناوری پردیس برگزار می شود و غرفه منطقه آزاد قشم در رویداد ملی صنایع خلاق (مانوین) با رویکرد توسعه نوآوری در صنایع خلاق و فناوری های نرم در سالن A این نمایشگاه واقع شده و علاقه مندان می توانند از ساعت ۸ الی ۱۸ از ظرفیت ها و توانمندی‌های جزیره جهانی قشم دیدن نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی