شمانیوز
شما نیوز

دکتر سیدعباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن در نشست صمیمانه با بازنشستگان عنوان کرد؛

روابط بازنشستگان و بانک تعمیق شود/ ضرورت ارتقای خدمات رفاهی به همکاران شاغل و بازنشسته

روابط بازنشستگان و بانک تعمیق شود/ ضرورت ارتقای خدمات رفاهی به همکاران شاغل و بازنشسته

مدیرعامل بانک مسکن در نشست صمیمانه با جمعی از همکاران بازنشسته بانک با تأکید بر اهمیت توجه بیش از پیش به همکاران بازنشسته و دغدغه‌های آنان گفت:«فراتر از درخواست‌ها و انتظارات مطرح شده به همکاران خدمت و به این مهم افتخار می‌کنیم».

دکتر سید عباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن، امروز در نشستی با همراهی دکتر مهدی لطفیان، معاون مدیرعامل در امور منابع انسانی ، مدیر امور حراست و جمعی از مسئولان منابع انسانی با برخی از بازنشستگان و پیشکسوتان به عنوان نمایندگان این قشر از همکاران بانک دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست، نمایندگان کانون بازنشستگان به تشریح نظرات و دغدغه‌های خود پرداختند و ضمن در میان گذاشتن انتظارات و خواسته‌های بازنشستگان با مدیرعامل بانک، پاسخ‌ها و توضیحات لازم را در موضوعات مختلف دریافت کردند. حاضران در این جلسه با بیان دغدغه‌هایی چون لزوم بهبود معیشت و امور درمانی، خواستار ارتقای خدمات رفاهی به همکاران شدند.

دکتر حسینی پس از استماع نظرات و پیشنهادهای بازنشستگان، هدف از این نشست را گسترش ارتباط میان بانک و پیشکسوتان و بهره‌مندی از تجارب آنان خواند و گفت: بانک مسکن با قدمتی ۸۵ ساله به عنوان بانکی اصیل و ریشه‌دار در نظام بانکی کشور برای داشتن همکارانی با تجربه، با دانش، دلسوز و متعهد که در تمام این سالها در مسیر ارتقا و پیشرفت بانک کوشیده‌اند، به خود می‌بالد و ما به عنوان مدیران این سازمان وظیفه خود می‌دانیم تا برای رفع دغدغه‌ها و نیازهای این سرمایه عظیم انسانی گام برداریم.

وی با ابراز خوشنودی از این حضور گرم و تعمیق روابط سازنده میان بازنشستگان و بانک گفت: از شما می‌خواهیم تا دانش و تجربه سالیان گذشته خود را با ما در میان بگذارید و با راهنمایی‌های ارزنده خود مدیران را در فرایند اتخاذ راهبرد‌های پیش برنده و تصمیم‌گیری‌ها یاری دهید.

مدیرعامل بانک مسکن با بیان این که کانون بازنشستگان باید در اداره بانک حضوری فعال داشته باشد؛ بر تداوم ارتباط و هم‌اندیشی با بازنشستگان تاکید کرد. وی در این جلسه بر لزوم پیگیری خواسته‌ها و دغدغه های همکاران شاغل و بازنشسته و اهمیت برخورد قاطع با هرگونه کارشکنی و ممانعت از شفاف‌سازی در موضوعات مرتبط با حقوق همکاران تاکید کرد.

دکتر حسینی گفت: همه ما مکلف به اجرای قوانین هستیم و معاونت منابع انسانی بانک به صورت مستمر و پیگیر برای بهبود وضعیت معیشت همکاران بازنشسته و ارتقای سطح رفاهیات تمامی همکاران تلاش می‌کند. وی با اشاره به این که از زمان حضور در بانک مسکن به عنوان مدیرعامل با دغدغه همکاران در خصوص صندوق‌های رفاهی مواجه شده است گفت: طی جلسات متعدد با حضور بخش‌های تخصصی به بررسی وضعیت صندوق‌ها، شفاف‌سازی نحوه سرمایه‌گذاری و معیّن شدن سهم دقیق همکاران پرداخته شده است که در مرحله نخست، بررسی صندوق رفاهی به نتیجه رسیده و اکنون همکاران می‌توانند از سهم خود در این صندوق به طور دقیق مطلع شوند.

مدیرعامل بانک مسکن گفت: دغدغه ما این است که حقوق هر یک از همکاران ما در صندوق‌ها به طور دقیق احصا و به آنها اطلاع داده شود. همچنین بازدهی این صندوق‌ها باید هوشمندانه، فراتر از سرمایه‌گذاری عادی و به نفع همکاران صورت گیرد و همکاران از کارکرد صندوق‌ها آگاه شوند.

دکتر حسینی با تاکید بر توسعه خدمات درمانی برای همکاران گفت: در حال حاضر مفتخریم که اعلام کنیم بیمه تکمیلی بانک مسکن و خدمات درمانی این بانک در نظام بانکی در جایگاه نخست قرار دارد و برای بهبود هر چه بیشتر وضعیت خدمات‌دهی به همکاران تلاش می‌شود.

وی افزود: تفاهم‌نامه اخیر حوزه منابع انسانی بانک با بیمارستان فوق تخصصی سرطان برکت به منظور پیشگیری، غربالگری، تشخیص و درمان بیماری های احتمالی همکاران نشان از اهمیت سلامت همکاران برای بانک به عنوان ارزشمندترین سرمایه های بانک دارد.

دکتر حسینی در این جلسه همچنین بر اهمیت توزیع عادلانه خدمات رفاهی برای شاغلان و بازنشستگان در تمامی استان‌ها تاکید کرد.

 

جزئیات خبر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی