شمانیوز
شما نیوز

استاندار مرکزی:

سازمان تامین اجتماعی همکاری خوبی با تولیدکنندگان دارد

نشست جامعه کارگری استان مرکزی به مناسبت هفته کارگر با استاندار مرکزی و با حضور نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران و تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و بازنشستگی استان برگزار شد.

سازمان تامین اجتماعی همکاری خوبی با تولیدکنندگان دارد
به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در این نشست که با حضور ابراهیمی، نماینده مردم شازنددر مجلس شورای اسلامی، آقازاده استاندار مرکزی و مدیران تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تشکل‌های کارگری و کارفرمایی، کانون‌های بازنشستگی و نمایندگانی از کارگران در محل استانداری مرکزی برگزار شد، مسئولین و نمایندگان جامعه کارگری و کارفرمایی به بیان نقطه نظرات، خواسته‌ها و مشکلات موجود در حوزه کارگری پرداختند.
سازمان تامین اجتماعی همکاری خوبی با تولیدکنندگان دارد
ابراهیمی، نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان "رونق تولید" از سوی مقام معظم رهبری، گفت: رونق تولید محقق نمی‌شود مگر با دستان توانمند کارگران. وی همچنین افزود: یکی از الزامات اصلی رونق تولید، داشتن بازار مصرف در داخل و خارج است که این امر خود نیاز به سیاست خارجی حساب شده دارد. صنایع بزرگ در استان مرکزی باید به مسئولیت‌های اجتماعی خودشان عمل کنند و مدیران اجرایی هم نیاز است که همواره در صحنه حضور داشته باشند.
در ادامه این نشست، آقازاده استاندار مرکزی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور و وجود تحریم‌های ظالمانه گفت: جنگ امروز، جنگ اقتصادی است و در این جنگ همه باید کمک کنند تا شرایط فعلی را پشت سر بگذاریم. وی درادامه افزود: سازمان تامین اجتماعی هم در این امر بسیار کمک کرده است و باید توجه داشت که این سازمان متعلق به خود کارگران است.
آقازاده با اشاره به این که سازمان تامین اجتماعی ماهیانه مبلغی نزدیک به ٧ هزار میلیارد تومان مستمری پرداخت می‌کند و این مبلغ تقریبا دو برابر کل مبلغ یارانه‌های کشور است، تاکید کرد: این سازمان از دولت طلبکار است؛ با وجود این، همواره به تعهدات خود هم عمل کرده و پرداختهایش را انجام می‌دهد.
وی گفت: در همین استان ماهیانه مبلغی بالغ بر ١٢٠ میلیارد تومان مستمری پرداخت می‌شود و با این شرایط این سازمان باید خودش روی پای خود بایستد.
آقازاده گفت: مجموعه تامین اجتماعی در استان همکاری بسیار خوبی با شرکای اجتماعی و کسانی که در خط مقدم جنگ اقتصادی ایستاده اند داشته و دارد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی