شمانیوز
شما نیوز

لازنیا

طرز تهیه لازانیا با خمیر هزارلا نرم / درست کردن لازنیا با خمیر هزارلا

طرز تهیه لازانیا با خمیر هزارلا نرم  / درست کردن لازنیا با خمیر هزارلا

درست کردن یک لازنیا خوشمزه و عالی با خمیر هزار لا در ادامه این آموزش خوشمزه را از دست ندهید.

به گزارش شمانیوز: لازانیا یکی از غذا های بسیار خوشمزه و ساده است که شما می توانید بدون نیاز به ورق لازانیا با خمیر هزار لا قرار است این لازانیا را به شما آموزش دهیم که خیلی ساده است و بافت نرمی دارد و شما با یه بسته خمیر هزارلا که به صورت آماده در لوازم قنادی یا فروشگاه وجود دارد این غذا را برای شام یا نهار به صورت خیلی جدید و خوشمزه تهیه کنید. شما می توانید برای پخت از توستر یا فر استفاده کنید. 

مواد لازم
گوشت چرخ کرده ۲۵۰ گرم
فلفل دلمه ۱ عدد
قارچ ۱۰ عدد
سس کچاب ۲ ق غذا خوری
رب گوجه فرنگی ۱ ق غذا خوری
خمیر هزارلا ۱ بسته
پنیر پیتزا به مقدار لازم
پیاز ۲ عدد متوسط
نمک، فلفل سیاه، آویشن به مقدار لازم

مرحله اول: تفت دان گوشت

ابتدا باید پیاز را پوست بگیرید و نگینی ریز خرد کنید و داخل تابه بریزید و کمی تفت دهید تا آب اضافه پیاز گرفته شود و بعد روغن اضافه کنید و تفت داده تا پیاز طلایی شود سپس گوشت را به همراه ادویه های گفته شده اضافه کنید و تفت دهید تا گوشت حسابی سرخ و تغییر رنگ دهید.

مرحله دوم: افزودن قارچ

در ادامه باید قارچ های اسلایس شده را به همراه فلفل دلمه نگینی شده به مواد اضافه کنید و خوب تفت دهید تا آب اضافه قارچ کشیده و فلفل دلمه کمی نرم شود. سپس رب و سس کچاب را به مواد اضافه کنید و تفت تا بوی خامی رب از بین برود.

 

مرحله سوم: چیدن لایه ها

در ادامه برای تهیه این لازانیا شما به یک قالب لوف یا همان مستطیل نیاز دارید. خمیر را از قبل از فریزر خارج کنید و بگذارید تا یخ آن باز شود و بعد داخل قالب قرار دهید به طوری که خمیر از دو طرف آزاد باشد و بعد برای لایه اول کمی پنیر پیتزا کف خمیر ریخته و بعد مایه لازانیا و محدد کمی پنیر حالا دوباره یک طرف خمیر را روی مواد قرار دهید و مجدد مواد گوشتی و همین طور مانند تصویر ادامه دهید.

طرز تهیه لازانیا با خمیر هزارلا
طرز تهیه لازانیا با خمیر هزارلا
طرز تهیه لازانیا با خمیر هزارلا

مرحله چهارم: پخت لازانیا با خمیرهزارلا

 

مرحله دوم: آماده سازی ورق باقلوا

در ادامه باید قالب را در فر از قبل گرم شده قرار دهید و برای ۳۰ دقیقه با دمای ۱۷۰ توستر و ۱۸۰ فر گازی زمان دهید تا پخته و طلایی شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی