شمانیوز
شما نیوز

دبیرکل حزب حامیان ولایت در گفت‌وگو با شمانیوز:

تخریب کاندیداها در آستانه انتخابات فضای سیاسی را غبارآلود می‌کند

دبیرکل حزب حامیان ولایت گفت: تخریب کاندیداها در آستانه انتخابات فضای سیاسی کشور را غبارآلود و اعتماد مردم را کاهش می‌دهد.

تخریب کاندیداها در آستانه انتخابات فضای سیاسی را غبارآلود می‌کند

دلاور صیامی، دبیرکل حزب حامیان ولایت در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی شمانیوز، با بیان اینکه کاندیداها باید در آستانه انتخابات مجلس اخلاق سیاسی را حفظ و مدنظر قرار دهند، اظهار کرد: در زمانی که صلاحیت کاندیداها در حال اعلام است، باید اخلاق انتخاباتی که نشئت‌گرفته از اصول دینی و معنوی ماست، مدنظر قرار بگیرد.

وی افزود: اگر داوطلبان از چهارچوب اصول اخلاقی و سیاسی خارج شوند و بخواهند به خاطر منافع فردی، کشور را به ورطه ناامنی بکشانند، قطعاً در درجه اول زیان آن متوجه مردم و نظام خواهد بود.

فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی مکانی برای قانون‌گذاری است، گفت: افرادی باید برای قانون‌گذاری انتخاب شوند که خودشان به قانون اساسی پایبند باشند و منافع فردی و غرض‌ورزی‌ها را به کل کنار بگذارند.

صیامی بیان کرد: بداخلاقی‌های سیاسی منجر به پایمال شدن حق و حقوق افرادی می‌شود که پیروز انتخابات شده‌اند و نیز طرفداران کاندیداها را آزرده خاطر خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه برچسب‌زنی‌های سیاسی و تخریب افراد در انتخابات فضای بی‌اعتمادی را در جامعه تشدید می‌کند، گفت: این برچسب‌زنی‌های سیاسی گاهی نتیجه عکس می‌دهد؛ یعنی هم فضای سیاسی کشور را غبارآلود می‌کند و هم بر روی قوه تشخیص صحیح مردم تأثیر منفی خواهد گذاشت و در انتخابات بعدی با شک و تردید به وعده‌ها و نیت افراد نگاه خواهند کرد و در نهایت حتی ممکن است به کاهش مشارکت بینجامد.

دبیرکل حزب حامیان ولایت  خاطرنشان کرد: برچسب و اتهامات واهیِ سیاسی محض بی‌تقوایی و دور از اصول دینی و انصاف است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied