شمانیوز
شما نیوز

امام جمعه بخش رودبارقصران شمیرانات:

راهبردی های صهیونیست ها و آمریکا در مقابل فلسطین شکست خورده است

امام جمعه رودبارقصران شمیرانات گفت: سیاست های سازمان های بین المللی با دسیسه های دشمنان و استکبار جهانی و آمریکا بر این استوار بود که ملت فلسطین منزوی شود ولی روحیه جهاد و مقاومت مردم فلسطین به جهت حمایت مردم ایران موجب شد که راهبردی های صهیونیست ها و آمریکا به شکست انجامد.

راهبردی های صهیونیست ها  و آمریکا در مقابل فلسطین شکست خورده است

به گزارش شمانیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی حسنی امام جمعه بخش رودبارقصران شمیرانات در خطبه های نمازجمعه ۹ اردیبهشت ماه  ضمن قدردانی از حضور مومنانه ، مجاهدانه و حماسی مردم غیور رودبارقصران در راهپیمایی روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین گفت: انزجار و تنفر شما مردم انقلابی و مومن از جبهه استکبار و صهیونیسم خبیث و مزدورانش در منطقه قطعا عملی صالح و باارزش و پرثواب محسوب می شود.

وی با تاکید بر اینکه حمایت از مردم مظلوم فلسطین وظیفه ای خطیر، الهی، شرعی و انسانی هرمسلمان و هر آزاده ای است بر اعلام بزرگداشت روز جهانی قدس از سوی امام راحل و به تبع آن تاکیدات مقام معظم رهبری اشاره و خاطرنشان کرد:  بزرگداشت این روز ، دستاوردهای مثبتی برای مردم مظلوم فلسطین و منطقه غرب آسیا داشته است.

امام جمعه رودبار قصران شمیرانات افزود: در دنیایی که مستکبران خواستند فلسطین را نابود کنند و به فراموشی بسپارند ابتکار امام و تاکیدات مقام معظم رهبری موجب زنده نگهداشتن آرمان الهی قدس و جلوگیری از فراموش شدن قدس و مظلوم مردم فلسطین از افکار عمومی عالم شد .

وی از دستاوردهای و برکات دیگر این اعلام را  نجات قدس شریف و ملت فلسطین از تنهایی و انزوای جوامع بین المللی برشمرد و افزود:  سیاست های سازمان های بین المللی با دسیسه های استکبار جهانی و آمریکا بر این استوار بود که ملت فلسطین منزوی شود ولی روحیه جهاد و مقاومت  مردم فلسطین به جهت حمایت شما مردم ایران موجب شد که راهبردی های صهیونیست ها و آمریکا به شکست انجامد.

 تنها راه پیروزی فلسطین محو کامل اسرائیل از نقشه زمین است

وی درادامه با بیان اینکه تنها راه پیروزی فلسطین محو کامل اسرائیل از نقشه زمین است ،افزود: شرایط این  رژیم به شدت  آشفته است و  انشالله خیلی زودتر از ۲۵ سال شاهد محو این رژیم باشیم و وعده های امام راحل و رهبر معظم انقلاب محقق شود.

حجت الاسلام و المسلمین  سید مجتبی حسنی در ادامه به دیدار مقام معظم رهبری با دانشجویان اشاره کرد که فرمودند  " فلسطین مظلوم است اما در عین مظلومیت مقتدر است" و این جوانان و مبارزان انقلابی و جهادگران جبهه حق هستند که تحولات فلسطین را در اوج تحولات منطقه نگه داشته و نمی گذارند نام فلسطین و آرمان های قدس در دنیا فراموش شود.

وی به گفته رهبر معظم انقلاب در این دیدار و تاکید ایشان مبنی بر توجه به  گفتمان سازی  اشاره کرد و   گفت: دانشجویان، طلاب و گروه های جهادی وظیفه دارند گفتمان دفاع از مظلومین، گفتمان عد الت، گفتمان مبارز با فساد و .... را با الهام از شعارهای برگرفته از قرآن و اسلام ناب  اشاعه دهند.  

وی همچنین به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر نظم نوین اشاره کرد و گفت: نظم نوین جهانی این ملازمه را در پی دارد که دانشگاهیان باید در میدان باشند و در این نظم نوین جهانی، نقش ایرانی اسلامی خود را به بهترین نحو ایفا کند.

 سپاهیان شجاع و غیور امروز خار چشم آمریکا شده اند

حجت الاسلام و المسلمین حسنی در بخش دیگری از سخنانش به مذاکرات وین اشاره و خاطرنشان کرد: مباحث فنی در مذاکرات تماما مطرح شده و هیچ ابهامی در این خصوص وجود ندارد‌ ، اما آن چیزی که امروز بهانه سیاست های خصمانه آمریکای پلید است و جلوی تحقق توافق را می گیرد،  حضور سپاه مقتدر و انقلابی و پیروز انقلاب در صحنه های مبارزه با کفر به ویژه سپاه برون مرزی ما سپاه قدس است.

 وی افزود: سپاهیان شجاع و غیور امروز خار چشم آمریکا شده اند و  کمر آمریکا را در منطقه و خلیج فارس، یمن، سوریه و ... شکسته انر لذا آمریکا این را نمی تواند تحمل کند و به همین دلیل سپاه را بهانه مذاکرات قرار داده و درصد زیادی از تحریمات را مستقیم و غیر مستقیم متوجه سپاه کرده است.

 خنثی سازی تمامی تحریم ها راهبرد اصلی دولتمردان باید باشد

وی با تاکید بر اینکه خنثی سازی تمامی تحریم ها راهبرد اصلی دولتمردان ما باید باشد، گفت:  قطعا نمایندگان انقلابی و غیور در مقابل این زیاده خواهی آمریکا  با اتخاذ رویکرد ابتکارانه، فعالانه و تحول آفرین خواهند ایستاد و بر چیزی کمتر از برداشتن تمامی تحریم ها رضایت نخواهند داد.

 توصیه به دولتمردان

امام جمعه رودبار قصران در ادامه با تبریک فرا رسیدن روز کارگر بر نقش  بی بدیل کارگران در شکوفایی اقتصاد کشور اشاره کرد و در    توصیه ای به دولتمردان بر لزوم

تقویت تولید ملی و بهبود معیشت  مردم تاکید کرد و توجه به قشر کارگر و استفاده از ظرفیت های ملی  و بین المللی برای بالندگی هر چه بیشتر ایران اسلامی را خواستار شد.

وی همچنین با تبریک فرا رسیدن روز معلم، با بیان اینکه معلمان عمود و عماد خیمه تعلیم و تربیت در کشور هستند بر اهتمام ویژه و نگاه شایسته به این قشر از مردم تاکید کرد.

وی در پایان ضمن تبریک عید سعید فطر بر لزوم حضور پرشور مردم رودبارقصران در نماز باشکوه این  عید تاکید کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied