شمانیوز
شما نیوز

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی

بیوگرافی سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و همسرش + عکس

بیوگرافی سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و همسرش + عکس

در خبر زیر به بیوگرافی سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نامزد احراز صلاحیت شده دوره چهاردهم انتخابات ریاست جمهوری پردخته ایم.

به گزارش شمانیوز :سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی  پزشک و سیاستمدار اصولگرای ایرانی است.سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نماینده مشهد و کلات در دوره هشتم، نهم، دهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی بوده است.سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران است.سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری ثبت نام و احراز صلاحیت شده است.

بیوگرافی

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی در ۵ فروردین سال ۱۳۵۰ در فریمان مشهد متولد شد، پزشک و سیاستمدار ایرانی است و با حسن قاضی زاده هاشمی وزیر سابق بهداشت نسبت فامیلی دارد و پسر عموی اوست و احسان قاضی زاده هاشمی نیز برادرش هست.

سالهای فعالیت

امیرحسین قاضی زاده یک سیاستمدار اهل ایران است که در حاضر نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و نماینده مشهد در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی و عضو شورای مرکزی جبهه پایداری می باشد.

وی سابقه نمایندگی مجلس را در دوره های هشتم، نهم و دهم از حوزه انتخابیه مشهد و کلات را در کارنامه خود ثبت کرده و در دوره نهم و دهم به عنوان دبیر عضو هیئت رئیسه مجلس فعالیت کرده است

سطح تحصیلات و سوابق تحصیلی

قاضی‌زاده دارای مدرک تحصیلی دکتری پزشکی و جراح و متخصص گوش، حلق و بینی است و پیش از نمایندگی، ریاست دانشگاه علوم پزشکی سمنان را برعهده داشت.

خانواده و خویشاوندان سرشناس

نام پدرش سید حسن است، دارای ۴ خواهر و یک برادر به نام احسان است.

او پسرعموی سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت سابق و برادر بزرگتر سید احسان قاضی‌زاده هاشمی است.

همسر امیرحسین قاضی زاده هاشمی کیست

 همسر یکی از هم دانشکده‌ای‌هایم کارمند اداره بهداشت بودند و با مادر خانم بنده آشنا بودند و با واسطه ایشان ما به خواستگاری رفتیم. او یک دختر و پسر دارد.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در کنار دخترش

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰

قاضی زاده هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ثبت نام کرد و در خرداد ماه نیز از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی