شمانیوز
شما نیوز

دکتر روحانی

فیلم / حمایت قاطع روحانی از پزشکیان

فیلم /  حمایت قاطع روحانی از پزشکیان

دکتر حسن روحانی ،ریاست جمهوری سابق به طور قاطع در یک پیام ویدیویی حمایتش از مسعود پزشکیان را اعلام کرد.

به گزارش شمانیوز :دکتر حسن روحانی ،ریاست جمهوری سابق  در یک پیام ویدیویی حمایتش از مسعود پزشکیان را اعلام کرد. 
در بیانیه مجمع روحانیون مبارز با اشاره به تأیید یکی از نامزدهای جبهه اصلاحات، تاکید شده است: «مجمع روحانیون مبارز این فرصت طلایی را مغتنم داشته و از نامزدی آقای دکتر مسعود پزشکیان حمایت می‌کند. آقای پزشکیان شخصیتی است که از دانش لازم در امر سیاست برخوردار، از بینش جهانی در حکمرانی خوب و کارآمد آگاه، و به منش اخلاقی و کرامت انسانی پایبند است.»
 

مجمع روحانیون مبارز با صدور بیانیه‌ای از مسعود پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری حمایت کرد.

در ابتدای بیانیه مجمع روحانیون مبارز آمده است:

«پاسداری و صیانت از جمهوریت و مردم‌سالاری تنها با حضور و انتخاب آزادانه مردم میسّر خواهد شد. انتخابات و صندوق رأی تنها مسیری است که جامعه را بر حق تعیین سرنوشت خویش رهنمود خواهد ساخت و امکان جا به جایی قدرت را به نحوی مدنی و شکلی آرام میسر خواهد کرد.»

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: «انگیزه حضور در مردم و تعهد مسئولیت آنها نسبت به این امر مهم و حیاتی بستگی به میزان وجود رقابت در عرصه انتخاب و تأثیر و کارآیی در میدان عمل خواهد داشت. دو شرط «رقابتی بودن» و «تأثیرگذاری» انتخابات، اصلی‌ترین عامل ایجاد انگیزه و امید در حضور مردم پای صندوق رأی خواهد بود. مشارکت حداکثری که همواره مورد تأکید بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(س) و نیز مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بوده و هست، خود تأکید بر این اصول مسلّم است.»

در بخش دیگری از این بیانیه با طرح انتقاداتی نسبت به عملکرد شورای نگهبان در دوره‌های گذشته و در بررسی صلاحیت نامزدهای این دوره، آمده است: «جریان اصلاح‌طلبی، عموم اصلاح‌طلبان و نهاد اجماع‌ساز آنان یعنی جبهه اصلاحات ایران سیاست راهبردی خود را به درستی تعریف کرد و در این فضای نابرابر شرط حضور در انتخابات را داشتن نامزدهای مستقل و اصلاح‌طلب بیان نمود.»

در بخش دیگری از این بیانیه با اشاره به تأیید یکی از نامزدهای جبهه اصلاحات، تاکید شده است: «مجمع روحانیون مبارز این فرصت طلایی را مغتنم داشته و از نامزدی آقای دکتر مسعود پزشکیان حمایت می‌کند. آقای پزشکیان شخصیتی است که از دانش لازم در امر سیاست برخوردار، از بینش جهانی در حکمرانی خوب و کارآمد آگاه، و به منش اخلاقی و کرامت انسانی پایبند است.»

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: «به امید آنکه ملت بزرگوار ایران، این روزنه امیدبخش را پاس داشته و با حضور فعال و تأثیرگذار پای صندوق‌های رأی، به خلق حماسه‌ای دیگر در این مقطع حساس و سرنوشت‌ساز از تاریخ ملت ایران اقدام کند.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی