شمانیوز
شما نیوز

جزئیات حمله اسرائیل به ایران + اخبار لحظه به لحظه

در بامداد روز شنبه ۵ آبان صدای انفجار از غرب و شرق تهران به گوش رسید که طبق گفته فعالان فضای مجازی به نظر می رسد شیطنت های اسرائیل باشد.

تکمیلی ۱ / ساعت ۲:۳۰ بامداد

خبرگزاری‌های رسمی مثل فارس و تسنیم «بر اساس گزارش‌های مردمی» از شنیده شدن صدای انفجار در آسمان تهران خبر داده‌اند.هنوز مقام مسئول یا سازمان ذی‌صلاحی درباره منشأ صداهای شنیده‌شده اظهار نظر نکرده است.تمام ادعاهایی هم که تاکنون در شبکه‌های اجتماعی و در بین کاربران غیرایرانی منتشر شده، با تکیه بر گزارشات کاربران ایرانی بوده است، نه شواهد میدانی

تکمیلی۲ / ساعت ۲:۴۵ بامداد

منابع رژیم صهیونسیتی مدعی ۱۹ انفجار در تهران و کرج شده‌اند.

 شبکه خبر: هنوز منشأ صداهای اطراف تهران مشخص نشده است

تکمیلی ۳/ ساعت ۰۳:۰۰ بامداد

علیرغم شنیده شدن صدای چند انفجار توسط مردم در تهران، چیزی مبنی بر شنیده شدن صدای موشک یا هواپیما در آسمان تهران تا این لحظه گزارش نشده است.

برخی گزارش‌ها حاکیست که وضعیت در فرودگاه‌های امام خمینی(ره) و مهرآباد تهران عادی است و اتفاقی در این فرودگاه‌ها رخ نداده است.

تکمیلی ۴ / ساعت ۰۳:۰۰ بامداد

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای رسما مدعی حمله به ایران شد.دانیل هاگاری سخنگوی ارتش اسرائیل رسما حمله هوایی به اهدافی درون خاک ایران را تایید کرد

تکمیلی ۵ / ساعت ۰۳:۱۰ بامداد

منابع خبری در عراق از شنیده شدن صدای چند انفجار در استانهای صلاح الدین و دیاله خبر می دهند

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) از مقابله پدافند هوایی این کشور با اهداف متخاصم در آسمان حومه دمشق خبر داد

تکمیلی ۶/ ساعت ۰۳:۱۵ بامداد

خبری از آتش سوزی یا انفجار در پالایشگاه تهران نیست و تهران در شرایط عادی می باشد و هیچ صدایی به گوش نمی رسد و آرامش کامل در تهران برقرار است.

تکمیلی ۷/ ساعت ۰۳:۲۰ بامداد

ارتش صهیونیستی: در وضعیت آماده‌باش قرار داریم /شبکه الجزیره به نقل از ارتش صهیونیستی گزارش داد: «ما بمباران اهداف نظامی در ایران را بنا به دستور مقام‌های سیاسی آغاز کرده‌ایم و هیچ تغییری در دستورالعمل‌های فرماندهی جبهه داخلی صورت نگرفته است.»/طبق گزارش الجزیره، ارتش صهیونیستی همچنین گفته است: «نیروهای ما از لحاظ تهاجمی و دفاعی در وضعیت آماده‌باش قرار دارند و ما تحولات مربوط به ایران و عواملش را دنبال می‌کنیم.»

تکمیلی ۸ / ساعت ۰۳:۲۰ بامداد

بنابر گزارش‌های اولیه صداهای شنیده شده ناشی از فعالیت پدافند هوایی در تهران بوده است./ هیچ خبری تابدین لحظه مبنی بر انفجار و آتش سوزی در مراکز عمومی، سیاسی و زیرساختی تهران گزارش نشده است./ وضعیت در فرودگاه‌های تهران نیز عادی است.

تکمیلی ۹/ ساعت ۰۳:۳۰ بامداد

‌ بررسی ها و پیگیری‌‌های اولیۀ خبرنگاران فارس نشان می‌دهد چند پایگاه نظامی در غرب و جنوب غرب تهران هدف حملۀ رژیم صهیونیستی بوده است.همچنین برخی صداها هم مربوط به شلیک پدافند هوایی بوده است.بررسی‌ها نشان می‌دهد اغلب تصاویر منتشرشده در فضای مجازی قدیمی و غیر قابل استناد است.

تکمیلی ۱۰/ ساعت ۰۳:۴۵ بامداد

پایان حمله اسرائیل و آغاز شوخی مردم

بازتاب شوخی مردم ایران با حمله اسرائیل در شبکه های اجتماعی اسرائیل: ایرانی ها پاسخ اسرائیل را جست و جو می کنند!

یک کاربر فضای مجازی هم نوشت: اگر حمله‌شون این باشه که دیگه سپاه مسئول انتقام نیست. باید شکایت کنیم کلانتری محل!

رسانه‌های اسراییلی: مردم تهران در خواب هستند و حمله را احساس نکردند و ما بیدار هستیم.معلوم نیست ما حمله کرده ایم یا آنها؟ چرا نخست وزیر اسرائیل زیر زمین است؟

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی