شمانیوز
شما نیوز

حمله تروریستی

جزئیات حمله تروریستی در گوهرکوه تفتان + فعلا ۱۰ نفر شهید شدند

جزئیات حمله تروریستی در گوهرکوه تفتان + فعلا ۱۰ نفر شهید شدند

امروز در منطقه گوهرکوه شهرستان تفتان حمله تروریستی صورت گرفته و 10 نفر شهید شدند.

به گزارش شمانیوز :امروز در منطقه گوهرکوه شهرستان تفتان یک حمله تروریستی رخ داده است. در این حمله تروریستی 10 نفر به شهادت رسیدند.تا کنون هیچ گروهی مسوولیت حمله تروریستی را به عهده نگرفته اند. ابعاد این حمله تروریستی در حال بررسی است. 

خبرگزاری ها از حمله اشرار مسلح به گشت فراجا در تفتان خبر دادند و اظهار داشتند: لحظاتی قبل به واحد گشت فراجا در منطقه کوهرکوه تفتان حمله شده است.

براساس این گزارش تعدادی از سربازان و نیروهای کادر فراجا در این حمله اشرار مسلح به شهادت رسیده‌اند.

‌پلیس سیستان و بلوچستان نیزاعلام کرد: ساعاتی قبل اشرار مسلح با گشت انتظامی پلیس در گوهرکوه شهرستان تفتان درگیر شدند.

دستور وزیر کشور برای پیگیری ابعاد حمله تروریستی

‌‌وزیر کشور پس از این حمله تروریستی به تیمی متشکل از فرماندهان انتظامی و مقامات وزارت کشور دستور داد تا ضمن ‌بررسی ابعاد حمله تروریستی گوهرکوه تفتان نتیجه را فورا به اطلاع مردم برسانند.

شهادت ۱۰ نفر 

طبق اعلام وزارت کشور، در این حمله تروریستی 10 نفر از سربازان و کادر فراجا به شهادت رسیده‌اند.

حادثه تروریستی گوهرکوه خاش در دست بررسی است/ دولت پاکستان باید پاسخگو باشد 

فداحسین مالکی نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس  گفت: لحظاتی قبل به واحد گشت فراجا در منطقه کوهرکوه خاش حمله شد. این حمله تروریستی در خاش موضوعی مجزا از حمله دیشب اسرائیل است، البته به طور کلی راهبرد رژیم صهیونیستی همواره حمایت و تحریک گروهک‌های تروریستی برای ایجاد ناامنی در خاک ایران بوده است. 
 
وی ادامه داد: ما نیز از گذشته در دیدار دیپلماتیک با هیأت‌های پاکستانی موضوعات امنیتی را بررسی کرده‌ایم؛ و مقرر شده بود که دولت پاکستان تدابیری بیندیشد تا گروهک‌های تروریستی از مبدأ خاک پاکستان ناامنی برای ایران به وجود نیاورند. بنابراین، دولت پاکستان باید نسبت به حمله تروریستی اخیر پاسخگو باشد، اما به طور کلی نباید این مسئله را با حمله رژیم صهیونیستی خلط کرد. 
 
 نماینده مردم سیستان و بلوچستان گفت: حادثه تروریستی اخیر در گوهرکوه خاش در دست بررسی قرار دارد تا مطلع شویم انگیزه این اقدام چه بوده؟ و بعد آن را به مردم اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

منبع :باشگاه خبرنگاران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی