شمانیوز
شما نیوز

حجت‌الاسلام سید علی خمینی:

نیروی جوانی نیازمند برنامه‌ریزی برای ایجاد فرصت است

شمانیوز: نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر برنامه‌ریزی برای جوانان گفت: نیروی جوانی نیازمند برنامه‌ریزی برای ایجاد فرصت است.  

حجت‌الاسلام سید علی خمینی همزمان با ولادت با سعادت حضرت علی‌اکبر (ع) در مراسم تجدید میثاق بیش از یک‌هزار و 500 نفر از جوانان تهران با آرمان‌های والای امام خمینی (ره) اظهار داشت: خانه شهریاران جوان از اقدامات بسیار خوب است و حضور جوانان تهران و آماده شدن آنها برای به دست گرفتن مدیریت شهری و مسئولیت، یک اقدام بسیار موثر و خوب است که باید در تمام سطوح انجام شود.

نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: به لطف خدا باید طوری عمل کنیم که امکان مدیریت جوانان برای خدمت در نظام وجود داشته باشد و این نظام را به دست صاحب اصلی خود امام زمان (عج) بسپاریم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: جوانی فرصتی است که اگر با برنامه‌ریزی از آن استفاده نشود، نه تنها از بین می‌رود بلکه تبدیل به ضد فرصت می‌شود. نیروی جوانی نیازمند برنامه‌ریزی برای ایجاد فرصت است.

حجت‌الاسلام خمینی بیان داشت: هر نظام و تشکیلات باید بتواند از پتانسیل جوانی که در جامعه وجود دارد با برنامه‌ریزی دقیق بهره‌برداری کند، نمونه استفاده صحیح و به‌جا از پتانسیل جوانی را اگر بخواهیم مثال بزنیم و بیابیم باید در کیفیت ارتباط امام راحل و جوانان انقلابی و دوران جنگ جست و جو کنیم.

نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران افزود: امام یک پیرمرد بود، اما می‌بینیم ارتباط خاصی با جوانان داشت که نتیجه آن ثمرات بسیار خوبی را رقم زد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: چه کسی گمان می‌کرد که جامعه ایران بتواند در مقابل استبداد ستم‌شاهی و قدرت 2 هزار و 500 ساله متکی به ابرقدرت‌های دنیا این چنین انقلاب بزرگی را با دست خالی رقم بزند.

ایشان در ادامه ضمن بیان مخالفت امام با جنگ مسلحانه و حرکات افراطی گفت: امام با نیروی عظیم اجتماعی و حضور عظیم جوانان توانست این قدرت 2 هزار و 500 ساله را از بین ببرد و طرحی نو در اندازد.

حجت‌الاسلام خمینی اضافه کرد: این نخستین قدم جوانان و امام بود و در مرحله دوم پتانسیل جوان توانست مسئله جنگ را پیش برده و در مقابل نیروی عظیم دشمن بعثی در جنگ پیروز شود.

این گزارش حاکی است، بیش از یک‌هزار و 500 نفر از جوانان عضو خانه شهریاران جوان به مناسبت ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان با حضور در مرقد امام خمینی (ره) با آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

جوانان خانه شهریاران جوان به مناسبت روز جوان در کنار حجت‌الاسلام سید علی خمینی نوه امام خمینی (ره) و حجت‌الاسلام امرودی، قائم مقام معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با حضور در مرقد امام با آن پیر فرزانه تجدید میثاق کرده و بار دیگر ثابت کردند آرمان‌های امام (ره) در اندیشه جوانان جاریست و شهریاران جوان نیز پیرو این راه هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied