شمانیوز
شما نیوز

سخنان عجیب احمدی‌نژاد علیه خبرگزاری فارس

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):محمود احمدی نژاد رییس جمهور اسلامی ایران در نشست خبری خود و در واکنش به سوالات بسیاری از خبرنگاران در خصوص افزایش قیمت ارز در بازار، هرگونه سوءمدیریت دولت در این زمینه را به شدت رد کرد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،برخی کارشناسان و همچنین تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، "سوءمدیریت دولت" را عامل اصلی نوسانات شدید ارزی عنوان می‌کنند.

احمدی نژاد در نشست خبری امروز خود در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران درباره مصاحبه علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با یکی از خبرگزاری ها و موضع گیری وی مبنی بر اینکه "تحریم ها تاثیری بر کشور نداشته است"، گفت که "لابد تصمیمات ایشان اثر داشته است! بالاخره ایشان می دانند وضعیت چگونه است و فروش نفت در چه وضعیتی است ولی این مواضع را علیه دولت می گیرد!"

علی لاریجانی هفته جاری در خبرگزاری فارس حضور یافته و درباره نوسانات ارزی اظهار نظر کرده است.

احمدی نژاد در ادامه واکنش به سوال خبرنگار یاد شده، خبرگزاری فارس را بدون نام بردن و تنها با ذکر عنوان "این خبرگزاری" مورد انتقاد شدید قرار داد.

احمدی نژاد در سخنان خود خبرگزاری فارس را یکی از عوامل نوسانات شدید ارزی عنوان کرد.

پیش از این نیز احمدی نژاد تلویحاً از برخی خبرگزاری ها انتقاد و آنها را عامل نوسانات بازار ارز عنوان کرده بود. وزیر اقتصاد هم چندی پیش، به اشتباه، خبری که خبرگزاری دولتی ایسنا درباره رکوردشکنی قیمت سکه منتشر کرده بود را خبر خبرگزاری فارس قلمداد و این خبرگزاری را به نوعی مقصر بازار ارز توصیف کرد.

خبرگزاری فارس در دو دوره گذشته انتخابات ریاست جمهوری از محمود احمدی نژاد حمایت کرد. احمدی نژاد در سال ۸۴ و پس از پیروزی در انتخابات، عنوان کرده بود که "همه خبرگزاری ها خوبند، اما فارس چیز دیگری است"

احمدی نژاد امروز در حالی خبرگزاری فارس را وابسته به نهادهای امنیتی و نظامی عنوان کرد که چندی پیش "خود" را به عنوان یکی از "موسسان خبرگزاری فارس" معرفی کرده بود.

http://www.ettelaat.net/11-april/print.asp?id=54974

اساسنامه خبرگزاری فارس، این خبرگزاری را موسسه ای خصوصی معرفی که به صورت هیئت مدیره ای اداره می شود.

خبرنگار خبرگزاری فارس که در نشست خبری امروز رئیس جمهور حضور داشت به هنگام نوبت خود برای طرح سوال، ضمن نادرست دانستن سخنان رئیس جمهور درباره تاثیر خبرگزاری فارس بر نوسانات ارزی، تأکید کرد: اگر بر فرض این سخن شما درست هم باشد، این چه اقتصادی است که با یک پیامک به هم میریزد؟

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied