شمانیوز
شما نیوز

مزاحمت برای نوامیس، دور دور کردن، آلودگی صوتی و کشف حجاب جزء جرایم مشهود است

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه مزاحمت برای نوامیس، دور دور کردن، آلودگی صوتی و کشف حجاب جزء جرایم مشهود است، گفت: پلیس راهور برخورد قاطع می‌کند.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در دومین نشست فصلی رؤسا و مدیران پلیس راهور ناجا به موضوع رعایت شئونات اسلامی پرداخت و گفت: اگر معدود رانندگانی هستند که شئونات اسلامی را رعایت نمی‌کنند و هنجار شکنی می‌کنند وظیفه پلیس راهور و پلیس راه است که طبق قانون با آنان برخورد کند که این مورد جزء وظایف پلیس راهنمایی و رانندگی است که دستورالعملش نیز ابلاغ شده است.

تصریح کرد: اگر خودرویی دارای آلودگی صوتی باشد باید حتماً متوقف شود و اگر در جایی است که نمی‌توان خودرو را متوقف کرد باید شماره پلاک خودرو را برداشته و ظرف 12 تا 24 ساعت متوقف ردد.

وی تاکید کرد: باید با خودروهایی دور دور کرده و مزاحمت ایجاد می‌کنند برخورد شود.

سردار اشتری ادامه داد: برای ما نوع خودرو ملاک نیست، ملاک تخلف است و فرقی نمی‌کند خودرو پورشه یا پراید باشد، مهم این است که راننده رعایت قوانین را داشته باشد و مزاحمت ایجاد نکند؛ موتورسوار یا ماشین سوار باشد.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور تاکید کرد: مزاحمت برای نوامیس، دور دور کردن، آلودگی صوتی و کشف حجاب جزء مصادیق جرائم مشهود است و ما طبق قانون وظیفه داریم با این اشخاص برخورد کنیم، برخورد سریع، قاطع و توام با رافت و مهربانی.

سردار اشتری افزود: افرادی که معلوم نیست چه چیزی مصرف کرده، روان گردان خورده یا الکل مصرف کرده‌اند و نمی‌توانند خود را کنترل کنند و باعث سلب آسایش مردم می‌شوند حتماً باید با آنها برخورد شود و شدت بیشتری انجام شود.

ادامه دارد...

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی