شمانیوز
شما نیوز

جزئیات دستگیری عوامل تیراندازی به پلیس در شرق کشور

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری ۶ شرور سابقه داری که اقدام به ۴ فقره تیراندازی به سمت پلیس و خودروهای عبوری کرده بودند، خبر داد.  

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

سردار حسین رحیمی با اعلام خبر دستگیری عاملان تیراندازی به سمت گشت پلیس راه در کمتر از 48 ساعت، در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: به‌دنبال تیراندازی سرنشینان یک خودروی پژو به ماموران گشت پلیس راه خاش، شب گذشته ماموران پلیس توانستند با اشراف اطلاعاتی، این خودروی پژو را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: پس از شناسایی این خودرو، ماموران در عملیاتی ضربتی، این خودرو را که پیش از این نیز به سرقت رفته بود، متوقف کردند و موفق به دستگیری هر سه سرنشین آن شدند.
وی با بیان اینکه در تحقیقات تکمیلی مشخص شد هرسه سرنشین این خودرو،‌ دارای سوابق کیفری بودند، گفت: پس از دستگیری این افراد، ماموران پلیس درصدد دستگیری سایر همدستان این افراد برآمدند و نهایتاً با انجام اقدامات اطلاعات موفق شدند سه همدست دیگر متهمان را در محور خاش ایرانشهر در دو خودروی تویوتا و پژو 405، شناسایی و دستگیر کنند.
رحیمی خاطرنشان کرد: در بازجویی از این افراد، متهمان به 4 فقره تیراندازی به سمت خودروهای پلیس و عبوری اعتراف کردند که در یکی از این اقدامات شرورانه، یکی از سرنشینان یک خودروی سمند به شدت مجروح شده بود.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان با تاکید بر تلاش پلیس بر ناامن ساختن فضای استان برای اشرار و مجرمان گفت: ماموران پلیس موفق شدند در بازرسی از دستگیر شدگان، دو قبضه اسلحه کلاشینکف و مقادیری مهمات کشف و ضبط کنند.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied