شمانیوز
شما نیوز

بازدید اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس از شرکت ملی پست

بازدید اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس از شرکت ملی پست

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از حضور یافتن همکارانش در ساختمان اداره پست چهار راه لشگر و بازدید از روند کار ارسال و دریافت مرسولات پستی و طرح نظرات و دیدگاه‌های مدیران پست در اعضای کمیسیون متبوعش سخن گفت.

به گزارش شما نیوز ،سعید باستانی گفت: این بازدید پیرامون هشت محور بعدازظهر روز یکشنبه انجام شد.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس ادامه داد: بحث مکانیزاسیون شرکت ملی پست و خارج شدن توزیع مرسولات پستی به روش سنتی و دستی، برون‌سپاری بخش‌هایی از پست به بخش خصوصی و انجام بخش حاکمیتی توسط این سازمان، پروژه BNAF یا کدگذاری مکانی در ارسال مرسولات پستی که مصوب برنامه‌های چهارم تا ششم توسعه کشور بوده است و تسریع در انجام این پروژه بر فعال‌سازی پست خصوصی در کنار شرکت ملی پست ایران مطرح شد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس همچنین در استفاده از شرکت‌های مخابرات روستایی برای ارسال مرسولات پستی در کنار شرکت ملی پست تاکید و افزود: در حالی که در کشورهای اروپایی و آمریکا که مبتکر و مبدع پست الکترونیک، نرم‌افزارهای مختلف ارسال و دریافت و اس‌ام‌اس هستند حجم مرسولات و مکاتبات در این کشورها کاهش نداشته است به طوری که در اروپا فرامین مرسولات پستی 400 و در آمریکا 1000 است اما این عدد در ایران 8 است. تاکید اعضای کمیسیون این بود که در مکتوب‌نویسی مکاتبات باید توسط شرکت ملی پست فرهنگ‌سازی شود.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس همچنین از تاکید اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس برای قرار گرفتن خدمات قضایی و ثبت احوال در قالب دفاتر پیشخوان و توسعه دولت الکترونیک سخن گفت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی