شمانیوز
شما نیوز

آمادگی مجلس برای کمک به دولت در جهت حل مشکلات اقتصادی

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات رئیس‌جمهور درباره شرایط اقتصادی کشور گفت که مجلس آمادگی دارد برای حل مشکلات اقتصادی به دولت کمک کند.

آمادگی مجلس برای کمک به دولت در جهت حل مشکلات اقتصادی

به گزارش شما نیوز ،شهباز حسن‌پور اظهار کرد: اگرچه صحبت‌های آقای روحانی قدری با تاخیر مطرح شد اما ایشان صحبت‌هایی بجا و قابل تقدیری داشتند. قطعا دولت باید با تمام توان خود به میدان بیاید و قوای دیگر و مردم هم با توجه به فرمایشات رهبری وحدت، هماهنگی و همدلی لازم را در این رابطه با دولت داشته باشند.

وی با بیان اینکه اظهارات رئیس‌جمهور قطعا با استقبال مردم همراه خواهد شد، گفت: در عین حال تغییر در تیم اقتصادی دولت یکی از کارهای ضروری و مطالبه مجلس است. ۱۸۰ نفر از نمایندگان هم در نامه‌ای از رئیس‌جمهور خواستند نسبت به تعویض تیم اقتصادی دولت اقدام عاجل کند.

نماینده مردم سیرجان در مجلس با بیان اینکه مجلس آمادگی کمک به دولت برای حل مشکلات اقتصادی را دارد، اظهار کرد: ما باید از همه ظرفیت‌ها برای بهبود شرایط و همچنین شکست دشمنان قسم خورده خود استفاده کنیم.

حسن‌پور در پایان با اشاره به بیانات رهبری خطاب به رئیس‌جمهور اظهار کرد: ایشان با حمایت خود از دولت بهانه را از دست بسیاری از افراد گرفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied