شمانیوز
شما نیوز

بابایی: نخبگان دست به دست هم داده و راهکار مناسب را نشان دهند

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: امروز مشکل اصلی معیشت مردم است، باید ببینیم که کدام دستگاه وظیفه دارد تا در این زمینه ایفای نقش کرده و به رفاه مردم کمک کند. با تابلو عوض کردن و فرد عوض کردن گره‌ای از مشکلات باز نمی‌شود.

بابایی: نخبگان دست به دست هم داده و راهکار مناسب را نشان دهند

به گزارش شما نیوز ،روح‌الله بابایی صالح با اشاره به ضرورت ترمیم کابینه در شرایط فعلی، بیان کرد: از نظر من تفاوتی ندارد که در کابینه چه فردی حضور داشته باشد. زمانی که اراده‌ای برای حل مشکلات وجود نداشته باشد ترمیم کابینه و جابجایی فرد خاصی مشکلی را حل نمی‌کند، باید وارد عمل شد و کار جدی انجام داد.

وی در ادامه بیان کرد: اگر از قبل آینده‌نگری انجام شده بود و تصمیمات درستی گرفته بودیم قطعا امروز با چنین وضعیتی مواجه نمی‌شدیم. بنده در خصوص جابجایی نیرو و مدیریت نظر مثبتی ندارم البته نمی‌توان گفت که تاثیری ندارد اما در شرایط موجود گمان نمی‌کنم که چندان اثرگذار باشد.

بابایی با اشاره به اینکه امروز اکثر مشکلات ناشی از اقتصاد است، بیان کرد: مشکل اصلی مردم امروز معیشت است. ما باید ببینیم که کدام دستگاه وظیفه دارد تا در این زمینه فعال باشد و به دنبال ایجاد اشتغال برای مردم باید برود. اگر این اتفاق بیفتد قطعا یک گوشه‌ای از مشکلات حل می‌شود. گمان نمی‌کنم که در وضعیت موجود با تابلو عوض کردن و فرد عوض کردن گره‌ای باز شود.

وی تصریح کرد: باید تصمیم قاطعی در این زمینه گرفته شود. مدیران باید با روحیه انقلابی وارد عمل شوند. مقام معظم رهبری در فرمایشات خود صریحا اشاره کردند که مجلس، دولت و قوه قضاییه باید با روحیه انقلابی کار را پیش ببرند. امروز جنگ، جنگ اقتصادی است. باید فرض کنیم که شرایط همانند دوران بعد از انقلاب بحرانی است، با روحیه انقلابی باید کار را جلو برد.

بابایی خاطرنشان کرد: امروز باید تمام جناح‌ها و گروه‌ها و مسئولین با یکدیگر اتحاد داشته باشند چرا که وضعیت از دوران بعد از انقلاب نیز بدتر است. با توجه به مخالفت‌ها و دشمنی‌هایی که علیه انقلاب و نظام ما دیده می‌شود باید یک وحدت اساسی در جامعه شکل بگیرد. تمام نخبگان در کنار هم دست به دست هم داده و راهکار مناسب را نشان دهند در غیر این صورت نمی‌توان کاری از پیش برد.

وی در پایان گفت: ما امروز به گفتار درمانی نیازی نداریم. ۴۰ سال است که می‌گوییم که باید این کار را انجام دهیم یا کار دیگر را. امروز زمان آن رسیده که راهکار مناسب و عملی ارائه شود تا مشکلات به طور جدی حل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی