شمانیوز
شما نیوز

پاک‌نژاد توان اجماع‌سازی در صنعت نفت را دارد

شرایط امروز زمان آزمون و خطا نیست پاکنژاد آماده مواجهه با تحریم های سخت است

شرایط امروز زمان آزمون و خطا نیست پاکنژاد آماده مواجهه با تحریم های سخت است

​مدیرعامل پیشین شرکت نفت مناطق مرکزی با اشاره به اینکه پاک‌نژاد توان اجماع‌سازی در صنعت نفت را دارد، گفت: در شرایط کنونی حاکم بر صنعت نفت، دیگر زمان آزمون و خطا نیست و باید فردی متخصص از بدنه نفت در رأس وزارت نفت قرار گیرد که با اشراف کامل و برنامه‌ای منسجم، رسیدگی به مسائل را در دستور کار قرار دهد.

رامین حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار پیام نفتون با اشاره به معرفی محسن پاک‌نژاد به‌عنوان کاندیدای وزارت نفت دولت چهاردهم، گفت: تجربه مدیریتی و فعالیت نزدیک به سه دهه در صنعت نفت و تجارب و تخصص در زمینه‌های مختلف تولیدی، برنامه‌ریزی، تجارت و سطوح کلان صنعت نفت ویژگی‌هایی است که محسن پاک‌نژاد را به‌عنوان گزینه‌ای مناسب برای پست وزارت نفت مطرح می‌کند.

وی با بیان مشخصات مدیریتی و فردی محسن پاک‌نژاد، به استقلال شخصیت و رأی ایشان اشاره کرد و افزود: وی با توجه به شخصیت مستقل خود، توان اجماع‌سازی در صنعت نفت را دارد.

مدیرعامل پیشین شرکت نفت مناطق مرکزی در این زمینه بیان کرد: شرایط کنونی صنعت نفت نیز ضرورت اجماع و وفاق و همدلی برای گذر از این وضعیت را بیش از پیش کرده است.

حاتمی در ادامه با برشمردن چالش‌های مختلف صنعت در زمینه ناترازی گاز، ناترازی بنزین، وضع تحریم‌های بین‌المللی، مشکلات واردات کالا و تجهیزات و… گفت: بی‌شک محسن پاک‌نژاد با تجربه کار در بخش‌های مختلف صنعت ازجمله عملیات، به این موضوع واقف است که حل این موارد، همچنین پیشرفت و توسعه صنعت نفت با نیروی انسانی پویا و باانگیزه امکان‌پذیر است و ازاین‌رو شایسته‌سالاری، بهبود وضع حقوق، مزایا و دستمزد و در یک کلام نگهداشت کارکنان رسمی، قراردادی، ارکان ثالث (پیمانکاری) مدنظرشان خواهد بود.

وی در ادامه تجربه فعالیت پاک‌نژاد در بخش‌های ستادی وزارت نفت و شرکت ملی نفت، بازرگانی و… را در رفع و کم‌اثرکردن تحریم‌ها و فروش نفت، تجارت گاز و… مؤثر دانست و افزود: با این تجارب، گزینه پیشنهادی وزارت نفت آمادگی مواجهه با تحریم سخت را نیز خواهد داشت.

مدیرعامل پیشین شرکت نفت مناطق مرکزی با اشاره به تجربه همکاری و حضور پاک‌نژاد در این شرکت گفت: در دوره حضور و همکاری وی، تمام مسائل مرتبط با توسعه نفت و گاز، عملیات، کارکنان و دیگر موارد به‌شکل جدی حمایت و پیگیری می‌شد که امیدواریم در وزارت نفت نیز این رویکرد تداوم داشته باشد.

حاتمی در پایان گفت: بی‌شک با حضور فردی متخصص و مستقل همچون محسن پاک‌نژاد، چشم‌انداز امیدوارکننده‌ای پیش‌ روی صنعت نفت خواهد بود.

 

جزئیات خبر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی