شمانیوز
شما نیوز

شرایط هر استان تعیین کننده متراژ واحدهای مسکونی است

شرایط هر استان تعیین کننده متراژ واحدهای مسکونی است

نماینده مجلس با اشاره به اینکه شرایط و شیوه های ساحت مسکن باید بومی سازی شود گفت:در برخی از استانها زمین به اندازه کافی موجود است و باید به سمت ویلا سازی پیش برویم اما در نقاطی که مشکل کمبود زمین است باید به سکت آپارتمان سازی و ساخت واحدهای کوچک متراژ گام برداشت.

به گزارش شمانیوز ، علاءالدین بروجردی نماینده مجلس در گفتگو با ساختمان آنلاین گفت: در بخش مسکن سبک تولید و بهره گیری از روش های نوین که در برخی از کشورها با موفقیت اجرا شده است باید مورد استفاده و‌الگوبردای قرار گیرد تا در حداقل زمان حداکثر بهره برداری را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در حوزه مسکن مشارکت مردم بسیار مهم است تاکید کرد:بر اساس شرایط هر مجل باید شیوه ساخت مسکن متفاوت باشد در برخی از نقاط کشور جمعیت کم است ولی زمین زیاد است در چنین نقاطی هیچ دلیلی وجود ندارد که برای این عده واحدمسکونی در قالب آپارتمان سازی باشد و این عده می توانند. خانه های ویلایی داشته باشند.

بروجردی خاطرنشان ساخت:بنابراین شیوه های ساخت و‌متراژ واحدهای مسکونی براساس شرایط هر استان متفاوت است اما در هر صورت باید از روشهای نوین در تولید مسکن باید استفاده کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی